Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke superhardt å bytte nettleser. Men at det klikker på samtlige modeller må jo være en programmeringsfeil. Rart de ikke klarer å fikse en så "enkel" feil.

 

Hadde det vært så enkelt.

Standard nettleseren er rask og enkel i bruk, men henger ofte og avsluttes ofte.

Opera er bare treeeeeeeg. Men til gjengjeld mere stabil, selv om den også til tider avslutter uten grunn

 

Dette er de 2 jeg har brukt på min TF300, men de gangene jeg har prøvdt både Chrome, Boat og Dolphin har det ikke vært noe bedre. De har som regel røket ut av taben etter noen dager uansett.

 

Ganske utrolig at det ikke ble bedre med Boat heller. Fungerer smertefritt her. Men, jeg leste et annet tips, har ikke testa det enda tho;

 

"Tving GPU-gjengivelse under utvikleralternativer løste dette på min TF300. Ikke alle apper tåler denne settingen men jeg har ikke merket noe til det hittil"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestillt TF300TG med tastatur. Kommer kanskje på lager om noen dager.

Men jeg er veldig usikker om jeg skal avbestille den eller ikke.

Trodde at problemene hadde blitt fikset til nå. Men når også TF700 sliter, så vet jeg ikke.

Det er ikke sikkert Asus klarer å fikse problemet i hele tatt.

Håper det kommer en fiks.

 

PS har TF300 på lager.

Lenke til kommentar

Kommer TF700TG etter hvert. Det ser ikke ut som at den vil komme langt utover høsten.

Så da prøver jeg meg nok bare på den TF300TG som jeg har bestillt.

 

Må ha den på Komplett, siden de har en god returordning.

For man kan vel ikke levere tilbake taben om en mnd om man har kjøpt den på ps.no?

Lenke til kommentar

Hmm... Synes dere som har lyst på Asus Transformer tablet burde vente litt til. Kanskje Jelly Bean oppdateringen vil gjøre susen for Asus tabletene? Nettleseren er så horribel at det ikke er verdt pengene. For hver oppdatering dukker det opp mer og mer feil. Føler som Nokia N97 all over again. (For de som ikke er kjent med N97 feilene, så var det slik at på hver oppdateringer kom det enda mer bugs enn den forrige firmware)

 

Idag leverte jeg den inn på reklamasjon. Jøss da jeg leverte den inn. Reklamerte for kameraet, nettleseren, at skjermen blimser når man spiller 3D spill og SoD (Sleep of Death). Det morsomme var at da jeg var der, så dukket det opp enda en feil. Dette så selgeren selv. Det kom grønne streker på venstre siden av skjermen. Det var helt uforventet. Så mye på en gang har jeg aldri opplevd før. Kommer til å ta to uker på å fikse det... Søren.

 

Håper jeg får en ny tablet, men vurderer faktisk å bytte til noe annet enn Asus. Saken er at jeg er i tvil. Jeg vil ikke nedgradere fra 4 kjernes til 2 kjernes. Har prøvd Samsung Galaxy tab 2 og den lagger noe voldsomt. Hadde vært morsomt om jeg gikk TF700 :) Jeg har vurdert at jeg ikke har lyst på iPad allikevel da dama har en og det er nok.

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Er det andre som tenker å levere inn primen på garanti? Er redd for å vente for lenge, for så å oppleve at 4.1 ikke funker, at ingen updates vil gjøre noe med browser og IO krasj.

Vurderer dette definitivt. Min TP har nå fått "grønt kamera"-problemet. Med tanke på ingen gps-dekning, dårlig wifi, og at alle browsere jeg prøver stadig kræsjer, så er dette et fristende alternativ. Pad'en restarter seg også av seg selv jevnlig, gudene vet hvorfor. Kjøpte min i slutten av januar, så vet ikke hvorvidt det engang er mulig. Har liksom ballet på seg over tid, og nå er jeg lei.

Endret av Tath
Lenke til kommentar

Har tilgang til en demo versjon av ASUS Eee Pad Transformer TF101 som jeg får full garanti på for 2000 kr inkl tastatur..

Hvordan er denne i forhold til Transformer Prime? blir brukt til nettsurfing, kanskje en film i ny å ne og muligens litt musikk..

Men surfing er hoved bruksområdet..

Er dette en grei pris? Er denne helt utdatert nå, eller vil den holde til mitt bruk?

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt TF300TG hos Komplett.no.. Har ikke tålmodighet til å vente på Infinity.. Og med de problemene som oppleves på Prime'n bl.a, så tror jeg ikke jeg vil angre.. Henter den i morra formiddag på Pick-up point så blir spennende å teste den :) Har mobilt bredbånd-abbonement hos telenor jeg ikke bruker om dagen, så da kan jeg jo bare putte det kortet i pad'en :)

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt TF300TG hos Komplett.no.. Har ikke tålmodighet til å vente på Infinity.. Og med de problemene som oppleves på Prime'n bl.a, så tror jeg ikke jeg vil angre.. Henter den i morra formiddag på Pick-up point så blir spennende å teste den :) Har mobilt bredbånd-abbonement hos telenor jeg ikke bruker om dagen, så da kan jeg jo bare putte det kortet i pad'en :)

 

Morsomt da at Komplett nettopp fikk in første leveranse av Infinity :-) Jeg bestilte den 15. mai, som jeg tror er dagen de la den ut på nettsiden sin, så forhåpentligvis blir den sendt til meg i dag eller i morgen :-)

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt TF300TG hos Komplett.no.. Har ikke tålmodighet til å vente på Infinity.. Og med de problemene som oppleves på Prime'n bl.a, så tror jeg ikke jeg vil angre.. Henter den i morra formiddag på Pick-up point så blir spennende å teste den :) Har mobilt bredbånd-abbonement hos telenor jeg ikke bruker om dagen, så da kan jeg jo bare putte det kortet i pad'en :)

 

Morsomt da at Komplett nettopp fikk in første leveranse av Infinity :-) Jeg bestilte den 15. mai, som jeg tror er dagen de la den ut på nettsiden sin, så forhåpentligvis blir den sendt til meg i dag eller i morgen :-)

 

Rart, jeg ser den ikke på lager på komplett sine nettsider... Kommer ikke før langt uti juli/begynnelsen av August...

 

TF700 får du vel bare med Wifi nå i første omgang.. Mulig den kommer med 3G senere...

 

Ups, en liten detalj jeg glemte.. TF300TG 3G jeg bestilte.. Uten tastaturdocking, men den kan jeg kjøpe senere :)

Endret av Rockeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...