Gå til innhold

GTA V er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å fy faen! Buksa reiste seg idet jeg kom over denne artikkele, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg noe vanvittig! GTAIV var mitt første ordentlige møte med serien, og jeg har blitt så forelsket i dette spillet og ekstrautgaene at jeg knapt kan vente til GTA V! Gleder meg ordentlig til traileren. Bare synd Rockstar er noe knapp med informasjon om sine kommende spill :)

 

San Andreas var mitt og det står fortsatt som det beste...men så skal det sies jeg kun har prøvd Vice City i et kvarter eller noe. Har håpa på at de gamle skulle komme i nyutgivelsen på PS Store, men no such thing yet! Men GTA V blir veldig bra! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fool me once, shame on me. Fool me twice..... I won't get fooled again. :p

 

Oppfølgeren til tidenes mest oppskrytte spill er på trappene, ja.

 

Elendig historie, elendige karakterer, monotone og kjedelige minispill, mobilgnål, romanse som får Dragon Age 2 romansene til å se ut som kunst, idiotisk AI, checkpoints designet av en 3-åring (Hørt dette ble fikset i en patch, DLC eller whatever, men det var lenge etter alle 10erne var gitt ut.), grafikkjuks pga dårlig hardware på konsoll. (Snu deg rundt og bilene er borte)

 

Noen synes kanskje det er morsomt å skyte folk på måfå og kjøre biler rundt på måfå og kjøre utenfor en sirkel for å stikke av fra politiet, men det er virkelig så langt unna et 10er-spill som det går an å få blitt.

 

Får jo for spillernes skyld håpe at Rockstar har lært litt av Red Dead Redemption, som i det minste er et bra, men også ekstremt oppskrytt spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utformingen av banneret og det romerske femtallet gir meg litt assosiasjoner til stilen som ble brukt i San Andreas merker jeg. Og at det hele ser veldig dollarseddel-aktig ut får meg til å tenke på de pengeelskende yo-gangsterne i L.A.

 

Eller kanskje jeg bare har feberfantasier fordi jeg nå gleder meg så sykt til GTAV!

Lenke til kommentar

Er det bare meg er eller er det blitt populært å være uenig med alle anmeldere og hate alle spill som får gode karakterer? :whistle:

Personlig er GTA IV det eneste spillet hvor jeg er totalt uenig i karakteren som har blitt gitt av størsteparten av anmelderne. De fleste andre spill som får karakterer mellom 8 og 10 har vært spill jeg har kost meg med i timesvis. GTA er et spill som slår pusten ut av deg de første timene, men fasaden slår sprekker desto mer du spiller, og jeg mistet i hvert fall spillelysten lenge før spillet faktisk var ferdig, som er en stor svakhet i mine øyne. Jeg har faktisk sett anmeldere som har trukket tilbake karakteren de ga til GTA IV, fordi at de i ettertid forsto at karakteren var for høy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fool me once, shame on me. Fool me twice..... I won't get fooled again. :pOppfølgeren til tidenes mest oppskrytte spill er på trappene, ja. Elendig historie, elendige karakterer, monotone og kjedelige minispill, mobilgnål, romanse som får Dragon Age 2 romansene til å se ut som kunst, idiotisk AI, checkpoints designet av en 3-åring (Hørt dette ble fikset i en patch, DLC eller whatever, men det var lenge etter alle 10erne var gitt ut.), grafikkjuks pga dårlig hardware på konsoll. (Snu deg rundt og bilene er borte)Noen synes kanskje det er morsomt å skyte folk på måfå og kjøre biler rundt på måfå og kjøre utenfor en sirkel for å stikke av fra politiet, men det er virkelig så langt unna et 10er-spill som det går an å få blitt.Får jo for spillernes skyld håpe at Rockstar har lært litt av Red Dead Redemption, som i det minste er et bra, men også ekstremt oppskrytt spill.

 

Jeg likte heller ikke GTA 4. Riktignok ganske imponerende omgivelser, men hele spillet føltes mest ut som en glorifisert pizzabud-simulator.

 

Vanligvis er jeg ganske enig med spillanmeldere, men kan ikke fatte eller begripe hvorfor det forrige GTA fikk perfekt karakter og ble hyllet som et av tidenes beste spill av samtlige anmeldere. Kanskje er det bare jeg som er drittlei hele konseptet.

Lenke til kommentar

Satsar på at logostilen er ein indikasjon på me får ein irsk(-amerikansk) protagonist.

 

Ingen problem med å forstå kvifor folk synest GTA IV er overvurdert, men for min del var både GTA IV og RDR høgdepunkt (vel, minus den labre PC-støtta). Er vel over snittet glad i open world, iallefall når du kan vase rundt i verd tufta på Euphoria.

 

Jøss, dobbelpost.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Er det bare meg er eller er det blitt populært å være uenig med alle anmeldere og hate alle spill som får gode karakterer? :whistle:

Det er det jo ikke. Det er vel heller det at folk har forksjellig smak. I dette tilfellet er det nok også en del skuffelse når en måler GTA IV opp mot San Andreas i bildet.

 

Jeg fikk ikke i nærheten av samme spillglede i GTA IV som i San Andreas. I tillegg ble det lansert dårlig optimalisert med mer enn en liten bismak av konsoll. I stedet for at en hadde samme frihet som i San Andreas hvor du kunne gjøre veldig mye rart i veldig varierte omgivelser føltes GTA IV som mer låst og det i et trangt og ensformig bybilde.

 

Hvis de denne gangen leverer en god PC-versjon og et spill med frihet til å gjøre nøyaktig hva en vil, i all slags sprø doninger og med masse snodige våpen i en variert verden, blir jeg storfornøyd.

 

Gleder meg som en villmann, men er redd for at ting skal føles for "på linje" i denne GTA'en også. Kanskje holder jeg en liten knapp på Saints Row 3 inntil videre.

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...