Gå til innhold

GTA V er annonsert


Anbefalte innlegg

Den store nyheten er vel at vi nå får en trailer, og ikke at spillet kommer? :p Nesten litt rart at de ikke slo til nå i helga på tiårsdagen til GTA III.

 

GTA IV var en gedigen skuffelse for min del, men jeg har ikke avskrevet dette spillet enda - det må bare bevise litt først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er ein del interessante hypotesar rundt om kring på nett. Ting eg kan stille meg bak er til dømes "Las Venturas (Vegas)" på 70-talet".

 

Ellers har jo folk òg rett i at den gamle rolleliste-saken kan tyde på Los Angeles (Los Santos) - draumen hadde vore heile San Andreas i ny motor, satt til moderne tid.

Endret av Zealuu
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Regner med PC-plattforemn får en dritt-deal som vanlig, for håpe de overrasker positivt i så måte.AtW

 

Jeg er nesten bombesikker på at PC-en verken får release samtidig som konsoll, eller en skikkelig port, om spillet i det hele tatt kommer til PC. Rockstar Games viser jo gang på gang at PC-platformen ikke er et satsingsområde lenger (ref. GTAIV og Red Dead Redemption).

Lenke til kommentar

Håper den blir mer lik San Andreas. GTA IV er ikke engang verdig GTA navnet.

 

Treng me to Saint Row med ulike namn? Når SR no tydeleg går heile vegen med å gjere ting over the top, så ser eg helst at Rockstar fortset i ateur-retningen dei gjekk i med IV. Mykje rom for forbetring, men å gjere det mer som SA burde ikkje vere i fokus.

 

Det eg likevel vil ha frå SA er at den opne verda faktisk inneheld meiningsfylde ting for deg å gjere (t.d. gang wars), eller ein utvida variant av Drug Wars-opplegget frå TBoGT. Generelt vil eg heller sjå mindre av The Sims-elementane, færre brot mellom det narrative og det du faktisk gjer i spelet (San Andreas var òg rimeleg ille på dette), og ei videreføring av checkpoint-opplegget frå TLaD/TBoGT. Gjerne skyte- og dekningssystemet frå RDR òg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Nå fallt himmelen i hodet på MEG :D Endelig. Ryktene om at utviklignen av GTA V var i sluttfasen må ha vært sant.

Det største hadde vært om de ikke gir noen utgivelsesdag og plutselig en dag når du går inn i butikken sitter spillet i hylla. Bare sånn plutselig. Da tror jeg det hadde blitt kjøpe-panikk.

 

I 2002 viste jeg ikke om GTA Vice City så da jeg snublet over spillet i butikken fikk jeg panikk. Jeg har spillte alle sammen siden den første kom ut.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Man kan skru telefonen i GTA IV på lydløs, og dermed unngå å bli avbrutt av den.

 

Det har jeg prøvd, men de faens idiotene fortsatte å ringe. Lenge siden jeg har giddet å spille det, så mulig de har fikset det i en patch, men tviler.

 

Satte den på "lydløs", for så å bli oppringt av min fetter som ville bowle rett etter jeg hadde gått ut av menyene... :no:

 

 

Ser frem til GTA V, blir nok kjøp til PS3, og så kanskje til PC senere avhengig av feedback. Dropped GTA IV på PC pga hvor dårlig port det var. GTA 3 og opp er PS3 (les: konsoll, men jeg har bare PS3) spill for meg :love:

Lenke til kommentar

GTA 4 var et bra spill, men laaaangt i fra SA. Telefonterror kunne slåes av men likevel, jeg er ikke et bymenneske, ihvertfall ikke i spill. Så å har landområder å råne på er en klar fordel. Også er GTA4 litt for ensformig. Eg har aldri spillt ferdig spille, og det si jo noe for seg sjøl. SA derimot elsket jeg, det var også et dårlig port til PC, men det funket nå ihvertfall bra. Uendelig frihet føltes det som, og som et bonus veldig mange mods on SAMP, spillte på en RL server, det var den tiden jeg satt mest på data.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...