Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.3 *Ingen post uten bilde!*


hernil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti faderullan, ta en spøk. Moderatorene har i det siste lignet mer på en diktator.

 

Hvorfor har moderatorene vært diktatorer bare fordi de ikke har gjort jobben sin? Og jeg kan da umulig være den eneste som er drittlei reposts? Å kødde med reposter med å reposte blir for teit. Det burde man ikke trenge å forklare.

 

post-143771-0-34847600-1334779082.jpg

Endret av vikingkylling
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg synes moderatorene har gjort en fantastisk jobb. Jeg savner strengere reaksjoner på reposts.

 

For min del er denne tråden frokostunderholdning, og jeg setter stor pris på at dere tar dere bryet med å poste bilder. Hvis noen poster 200 bilder i en tråd går det greit om ett eller to bilder er repost, men når folk poster ett eller to bilder, og det er repost fra samme side, kunne todagers ferie vært på sin plass.

 

Det er verre for min del å lese "moderator er untatt bildeplikten" mellom hver tredje post.

 

Dere som poster bilder, poster dere for å poste, eller følger dere med på tråden i samtidig? Hvis ja, hvorfor reposte da? Hvis nei, dere poster "morsomme bilder", hvis dere liker morsomme bilder, hvorfor følger dere ikke med på tråden med "morsomme bilder"? Jeg ser liksom ikke helt hvordan en kan forsvare reposts(med unntak av to poster innen samme minuttet og poster med 200 bilder)

 

Men post gjerne flere bilder.

post-49203-0-54993700-1334779382_thumb.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg synes moderatorene har gjort en fantastisk jobb. Jeg savner strengere reaksjoner på reposts.

 

For min del er denne tråden frokostunderholdning, og jeg setter stor pris på at dere tar dere bryet med å poste bilder. Hvis noen poster 200 bilder i en tråd går det greit om ett eller to bilder er repost, men når folk poster ett eller to bilder, og det er repost fra samme side, kunne todagers ferie vært på sin plass.

 

 

Så du mener at hvis noen reposter så skal di bli bannet?

Haha! Må være seriøst det mest latterlige jeg har lest på dette forumet NOENGANG!

 

Edit: Og toppen av ironi-isfjellet er at du reposter et bilde.

 

post-165859-0-95180400-1334780162_thumb.jpg

Endret av Corey
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...