Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lyst til å kjøpe det nye hitman spillet, men har aldri spilt noen av hitman spillene fra før av.

 

må man ha spilt disse for å skjønne absolution eller kan man spille det uten problem dersom man ikke har spilt noe av det før.

 

Eller er det en uavhengig historie?

 

takker for svar

Lenke til kommentar

har lyst til å kjøpe det nye hitman spillet, men har aldri spilt noen av hitman spillene fra før av.

 

må man ha spilt disse for å skjønne absolution eller kan man spille det uten problem dersom man ikke har spilt noe av det før.

 

Eller er det en uavhengig historie?

 

takker for svar

>Aldri spilt hitman før

spill blood money, eller hitman 2/codename 47. Ja det er en litt sammenhengende historie selvom du ikke trenger å ha spilt de andre for å skjønne noe som helst.

Lenke til kommentar

har lyst til å kjøpe det nye hitman spillet, men har aldri spilt noen av hitman spillene fra før av.

 

må man ha spilt disse for å skjønne absolution eller kan man spille det uten problem dersom man ikke har spilt noe av det før.

 

Eller er det en uavhengig historie?

 

takker for svar

 

Spill Absolution først. Deretter spiller du Blood Money for å ha det skikkelig gøy.

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

For historiedelen burde du spille Blood Money før Absolution. For spillet sin del burde du gjøre det motsatt. Blood Money er et mye friere, større, og bedre spill.

 

Blir fortsatt irritert over Absolution, for det er så bra gjort med grafikken, de små samtalene fiendene har, bevegelsene, lydene. Legg til friheten, mulighetene og størrelsen til Blood Money så hadde man hatt en verdig oppfølger tror jeg.

Lenke til kommentar

For all del ikke spill Absolution først. Kjøp Hitman Collection for 12EURO på Steam(tilbudet på 12€ går ut om 1 dag) og spill spillene i rekkefølgen de kom ut. Hitman 3(Contracts) får man ikke i collection pakken så den må man på bukta for å "kjøpe".

 

Vent heller med å kjøpe Absolution til de har fiksa alle de idiotiske bugsa hvis du vil spille et linært snikespill uten frihet.

Endret av eleNerf
Lenke til kommentar

We don't support the use of third-party software, trainers or injectors to alter the game code or experience. As such, we're removing the links posted here. Please refrain from reposting.

Disguises are being tweaked right now. Expect a patch soon.

 

Det sa de om den modden, så linken er fjernet der fra.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Da jeg hadde kommet ganske langt, level 7-8 tror jeg så klikket spillet / playstation, og jeg måtte slå den av manuelt. Da jeg startet den igjen fikk jeg meldingen om at "innhold kan være skadet, restore osv osv osv". For første gang noen sinne brydde jeg meg ikke om meldingen, og da jeg startet spillet er det lagrede spillet borte.

 

Hver gang jeg starter en ny "karriere" og spiller noen baner, for deretter å skru av og på igjen på vanlig måte så er heller ikke den lagrede filen der. Jeg får altså ikke kommet meg videre i spillet.

 

Noen som har opplevd det samme og har noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...