Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Den videoen er unavailable.

 

Synes det er skuffende dårlige walkthroughs for high score på shaving lenny.

 

Jeg har løst del 1 på den perfekte måten, men sliter med del 2.

 

I Streets of Hope kan du løse oppdraget på purist med silent kill og hidden bodies uten å drepe eller slå ut noen andre enn målene:

 

1) hent keycard i garasjen. Med sniking kan du hente den uten disguise.

2) gå til den låste døren ved oljebadet. En murstein får begge politimennene til å se bort. Snik gjennom vinduet og ned trappen. Der finner du mechanic disguise bak den låste døren.

3) 2 av målene tar du enkelt ut der de snakker i mobiltelefon.

4) siste målet er ganske tricky, men kan gjøres der døren til neste oppdrag er. Må bare time når den patruljerende politimannen er borte og mekanikeren røyker.

5) evidence kan enkelt hentes ved å plukke den direkte opp. Politimannen ved siden av ser deg ikke.

 

Kan man få høyere score enn dette?

Lenke til kommentar

Har gitt opp med å prøve å få minus poeng.

Synes det er irriterende i noen tilfeller hvor det er INGEN måte å se om området du beveger deg inn i er et 'restricted' område før du får de minus poengene....

Så nå har jeg bare gitt opp. Prøver å gjøre de objektivene jeg finner og klarer, men poengene har jeg begynt å gi faen i.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hva er egentlig problemet? Om du skal mestre en bane må du faktisk spille den så mange ganger at du kan alt utenatt. Først spiller jeg på normal bare for å brøyte meg igjennom objectives og finne ut av alle hemmeligheter, effekter og restricted zones. Deretter spiller jeg på purist når jeg har lagt planen klar!

 

Det enkleste er å lære seg restricted zones. Det som er vanskelig er når de patruljerer og hvem som patruljerer. På purist er det flere fiender og sivile med enn det er på normal.

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, enig med det du sier. Bare jeg som synes det er surt når man spillet brette for første gang og ikke vet helt hvor de sonene er. Men anyway.

Har fullført spillet nå og synes det var vel verd pengene. Holder på å spille brettene på nytt nå for å finne alle tingene og forbedre score'n min.

Lenke til kommentar

Ja det er jo selvfølgelig kjipt at man ikke kan spille det realistisk, altså å få det til på første forsøk. Man må liksom "jukse" og vite ting på forhånd.

 

Men det øker gjenspillbarheten enormt i dette spillet! Kan spille samme bane mange ganger om igjen bare for å få det "perfekt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...