Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Hitman: Absolution ble kjempe bra jeg. Skjønner ikke hvorfor spill.no gav det så dårlig kritikk.

Spiller spillet på PC @ ultra. Vurderte å fikse til noe slik at jeg kunne spille spillet med en kontroller.

 

 

Hva synes du om blood money da? Jeg synes vertfall det er synd at de går vekk fra ting som var med på å gjøre serien populær i utgangspunktet.

 

 

Men storkoser meg fortsatt med spillet :)

Endret av Belfez
Lenke til kommentar

Nå som de kjører Call Of Duty-stil på det, kan man jo bare håpe at hvertfall èn av de studioene prøver å gjøre det slik som i Blood Money, som på mange måter er blitt fasiten på et fantastisk Hitman-spill. Og heller jobbe utifra det. Hvis begge studioene rævkjører serien er det nok ferdig for min del.

 

 

Absolution er ikke et dårlig spill i seg selv (har ikke hatt nevneverdige problemer med forkledning-systemet jeg), men som Hitman-spill er det en total avsporing.

Lenke til kommentar

Synes Hitman: Absolution ble kjempe bra jeg. Skjønner ikke hvorfor spill.no gav det så dårlig kritikk.

Spiller spillet på PC @ ultra. Vurderte å fikse til noe slik at jeg kunne spille spillet med en kontroller.

 

Det skjønner ikke jeg heller. Storkoser meg så langt.

 

Spill.no gav minus pga "provoserende kvinnesyn", hva i faen liksom? Kanskje han er homo...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spill.no gav minus pga "provoserende kvinnesyn", hva i faen liksom? Kanskje han er homo...

Denne er jeg helt enig i er feil, selv om homo blir feil kallenavn.

Det burde kreve bra mye, bra mye, for at et spill er provoserende burde gi et minus. Tenk flyplassscenen i Call of Duty (MW1 eller 2. Husker ikke, er så mange). Den presset noen grenser, og klart, enkelte ble støtt. Men for et inntrykk den gjorde på mange, slike opplevelser forsvinner om man gir provoserende innhold automatisk trekk.

 

Samme med første episoden av The Walking Dead, der Rick skøyt ei lita jente rett i trynet med en revolver. :)

Lenke til kommentar

Denne er jeg helt enig i er feil, selv om homo blir feil kallenavn.

Det burde kreve bra mye, bra mye, for at et spill er provoserende burde gi et minus. Tenk flyplassscenen i Call of Duty (MW1 eller 2. Husker ikke, er så mange). Den presset noen grenser, og klart, enkelte ble støtt. Men for et inntrykk den gjorde på mange, slike opplevelser forsvinner om man gir provoserende innhold automatisk trekk.

 

Samme med første episoden av The Walking Dead, der Rick skøyt ei lita jente rett i trynet med en revolver. :)

 

Joda, jeg bare tenkte at han har noe imot strippere osv.

 

Virker som om han gikk inn for at det var dårlig, "Hitman: Absolution er en utdatert og smakløs voldsfabel". Hva forventer han av et leiemorderspill? Søte pusekatter og blomsterplukking?

 

Det var vel MW2 forresten, men man kunne vel slå av slike "provoserende" sekvenser før man startet kampanjen.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er veldig skuffet over forkledningssystemet så liker jeg spillet.

 

Samme her, men dette kombinert med det dårlige checkpoint systemet gjør at man har lyst til å knuse TV-skjermen enkelte steder. Vet ikke hvor mange ganger jeg prøvde å snike meg gjennom barndomshjemmet uten å få det vil. Kanskje så mye som 50 ganger med restart, og det endte allikevel opp med at jeg plaffet meg gjennom noen rom å få det jeg skulle.

 

Dessuten er jeg maskert med en hockeymaske som dekker hele ansiktet, men allikevel oppdager de meg fra 50 meters avstand på noen sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...