Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Samme her, men dette kombinert med det dårlige checkpoint systemet gjør at man har lyst til å knuse TV-skjermen enkelte steder. Vet ikke hvor mange ganger jeg prøvde å snike meg gjennom barndomshjemmet uten å få det vil. Kanskje så mye som 50 ganger med restart, og det endte allikevel opp med at jeg plaffet meg gjennom noen rom å få det jeg skulle.

 

Dessuten er jeg maskert med en hockeymaske som dekker hele ansiktet, men allikevel oppdager de meg fra 50 meters avstand på noen sekunder.

 

Enig. Jeg har blandede følelser for checkpoint systemet, for det får meg til å tenke meg før jeg prøver å gjøre noe, i stedet for å save hver gang jeg klarer å runde et hjørne. Men i noen tilfeller er det for langt mellom checkpoints, og da blir det fort frustrerende. Jeg hadde ikke det problemet med hockymasken (spiller på normal).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde barnehjemmet i bare suit jeg! Ble vel spotta en gang når jeg skulle tilbake mot heisen, men han rakk aldri gjøre noe eller alarmere resten før jeg kom til heisen.

Aldri undervurder effekten av ei flaske eller ei bok som du kan kaste. Og når man croucher så kan man snike seg forbi mange selv om de har deg i sidesynet, om man er kjapp. :)

 

edit: Tror ikke jeg drepte noen heller, muligens 1 person.

Endret av uTukt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Jeg har blandede følelser for checkpoint systemet, for det får meg til å tenke meg før jeg prøver å gjøre noe, i stedet for å save hver gang jeg klarer å runde et hjørne. Men i noen tilfeller er det for langt mellom checkpoints, og da blir det fort frustrerende. Jeg hadde ikke det problemet med hockymasken (spiller på normal).

 

Da kan jeg informere om at det er like umulig på den vanskelighetsgraden jeg spiller på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For all del, spill på normal. Den eneste delen jeg har spilt på noe mer er rettssalen som jeg prøvde på purist etter å ha runda spillet. Riktignok tar vanskelighetsgraden bort valgmulighetene, og selv på hard var taktikken jeg brukte på normal ubrukelig (som vel er én av to hovedmåter å klare banen på).

Lenke til kommentar

Checkpoints er frustrerende. Jeg tar nøye og forsiktig ut 5 stykk, kommer til et checkpoint, lagrer.

 

Så blir jeg spottet gjennom en vegg (wtf), og restarter checkpoint.

 

Woops så har 5 stykk respawnet og jeg er trapped i mellom to grupper. Ender opp med å skyte alle...

 

Og det er ikke et engangstilfelle :S

Lenke til kommentar

Checkpoints er frustrerende. Jeg tar nøye og forsiktig ut 5 stykk, kommer til et checkpoint, lagrer.

 

Så blir jeg spottet gjennom en vegg (wtf), og restarter checkpoint.

 

Woops så har 5 stykk respawnet og jeg er trapped i mellom to grupper. Ender opp med å skyte alle...

 

Og det er ikke et engangstilfelle :S

 

Har lagt merke til dette selv. Utrolig irriterende, faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Checkpoints er frustrerende. Jeg tar nøye og forsiktig ut 5 stykk, kommer til et checkpoint, lagrer.

 

Så blir jeg spottet gjennom en vegg (wtf), og restarter checkpoint.

 

Woops så har 5 stykk respawnet og jeg er trapped i mellom to grupper. Ender opp med å skyte alle...

 

Og det er ikke et engangstilfelle :S

 

Skjer med meg stadig vekk... Hater det forbanna nye checkpoint systemet.... Hvorfor kunne vi ikke fått beholdt det gamle "save" systemet? Mye bedre i forhold.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Her er en link til dere som spiller på PC:

 

Here's a fix for those who hate the new disguise system

 

Det er en "disguise fix". uoffisiell, men det virker som om den eneste måten å bli oppdaget på er å sikte på noen. Ellers så virker det som om det ikke er mulig å bli oppdaget (som egentlig gjør det litt for lett.) :p

 

Video av modden/fix:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ye0gX1ow3vw

 

Edit: Linken funker nå. Jeg personlig ville ventet litt, for akkurat dette ser mer ut som en "Cheat" :p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Omg, jeg blir så irritert på dette spillet noen ganger. Utrolig underholdende/bra spill, men om jeg først gjør noe feil så byr det på store konsekvenser. Spesielt om man ikke finner en save.

 

Det verste er minene. Har ikke "dødd" mange ganger siden jeg nesten alltid restarter om noen ser meg, slik at minene er så og si det som har tatt knekken på 47 i mitt tilfelle. Spilte akkurat et mission og tok meg veldig god tid, så viste deg seg at en pyntemine som sto til utstilling var aktivert. Hadde spilt i over en time etter save så skjer det av alle ting. En annen gang hadde jeg en deaktivert mine og slo en fyr i hode og av den grunn skulle den absolutt begynne å pipe. Håper jeg møter han cowboyen nå så skal jeg vise han hvordan det er å få en tilbakestående pyntemine i tryne!!

Lenke til kommentar

Her er en link til dere som spiller på PC:

 

Here's a fix for those who hate the new disguise system

 

Det er en "disguise fix". uoffisiell, men det virker som om den eneste måten å bli oppdaget på er å sikte på noen. Ellers så virker det som om det ikke er mulig å bli oppdaget (som egentlig gjør det litt for lett.) :p

 

Video av modden/fix:

 

 

Edit: Linken funker nå. Jeg personlig ville ventet litt, for akkurat dette ser mer ut som en "Cheat" :p

 

Det blir samtidig for enkelt. Spillet er lagt opp til at man skal snike seg rundt og lett bli oppdaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...