Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

hitabs.png

 

 

 

 

Utvikler: IO Interactive

Utgiver: Square Enix/Eidos

Grafikkmotor: Glacier 2

Plattform: PC, PlayStation 3, Xbox 360

Sjangre: Action, Stealth

Slippdato: 20 November 2012

 

Storyline

 

Hitman: Blood Money ended with Diana helping 47 to fake his death, in order for him to escape The Franchise (though 47 assumes Diana truly meant to kill him). 47 killed their leader, former FBI director Alexander Leland Cayne, though he was part of a larger secret society called Alpha Zerox. Diana and the rest of ICA do not know 47's whereabouts, nor does the player for certain - though the last scene shows 47 entering an Asian establishment, asking suspiciously what they have to offer, "preferrably in the back".

 

 

Trailere

 

Hitman: Absolution - Debut Trailer

 

Hitman: Absolution: "Run for Your Life" Gameplay Teaser

 

Hitman: Absolution - "A Personal Contract" VGA 2011

 

Hitman: Absolution Gameplay #1 Introducing: Agent 47

 

Hitman Absolution Introducing Contracts Trailer

 

Gameplay

 

Hitman Absolution - Streets of Hope - E3 2012 Playthrough

http://www.youtube.com/watch?v=LKU_489dPxU&feature=plcp

Endret av Inzane Cat
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke bare rettet mot deg, men generelt på dette forumet...

 

Hva i alle dager er vitsen med å lage en "samletråd" med all slags info, når du ikke gjør det med en gang? Hvorfor faktisk ikke legge noe som helst arbeid i tråden. Dette begynner å irritere meg grenseløst her på forumet. Hvor i alle dager er standarden blitt av hvor moderatorer hindret slikt unødvendig rot.

 

Å legge til "oppdateres" hjelper lite. For det skjer nesten aldri.

 

/rant

 

 

Lenke til kommentar

Håper iallefall at den der Run for you life-greia berre er som tutorialen i Blood Money - altså veldig skripta, lineær, utan rom for eksperimentering.

 

Er ikkje interessert i Hitman: Conviction.

 

Ja, mest sannsynlig tror jeg dette fungerer som en innledning til spillet. Der påfølgende oppdrag vil ha samme oppskrift som tidligere. Så lenge de gir mulighet for den samme spillestilen som før. Der du kun dreper dine "targets" uten å alarmere vaktene(ved unntak av såkalte "accidents"), er jeg fornøyd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Moderator kan godt stenge tråden om det ikke er stor nok interesse for Hitman serien. Når det gjelder innhold i førsteposten jobber jeg med dette as we speak.

Flott at du har oppdatert OP. Men føler det er unødvendig å poste en slik post før innholdet er fylt ut. Dette forumet er utrolig dårlig på dette, skammelig dårlig. Altfor mange samletråder for alt mulig tull.

 

 

Uansett er jeg interessert i det nye Hitman. Er litt skeptisk på multiplattform ennå, så jeg venter til jeg ser at PC-versjonen har fått verdig behandling. Ikke slik oppgulp som Rage, From Dust , Dead Island og mer...

Endret av TCi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Likte top commenten her:

"If you're gonna be nitpicky I might aswell correct you: It's NOT always been on consoles, the first game was and is only on PC.

Aside from that, "consolized" is an appropriate term because it goes the way of all console games: Casual.

Casual gamers find actual stealth games frustrating so what does the publisher do? It tells the developer to allow players to fuck up. That's what the action approach is, a license to fuck up. No more skill required means no more tactical depth, deal with it."

 

Litt trist at alt av spill som blir portet til console blir rævkjørt. Forhåpentligvis har de ikke fucket opp alt i Absolution.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...