Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller dette såklart på PC.

Jeg har digga det sålangt. Har vel spilt det snart 4 timer siden jeg fikk det tidligere idag.

Noen av effektene her er faktisk, tør jeg påstå next-gen med lyseffekter, makan så flotte effekter har jeg aldri sett! Kult at man kan hoppe rett inn på Purist-graden når man selv velger det

Enkelt verdt de 194kr jeg ga for det!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

20 eller 12EUR. Still worth it :)

True :)

Jeg husker at broren min lånte bort Hitman 2 (PS2) en gang for lenge siden så fikk vi det tilbake ødelagt -.- jeg var så forbanna. Jeg fant frem Contracts igår :) det skal installeres snart^^.

Blood Money har jeg på Xbox 360, men siden det var så billig så gjør det ikke noe at jeg kjøpte det og.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

hmm.. Må innrømme at jeg ikke er så fristet til å spille mer..

 

Jeg er generelt veldig positiv til spill jeg kjøper, fordi de inneholder ting jeg vet jeg liker, og jeg pleier å være flink til å se bort ifra svakheter og bugs (les: koste meg VELDIG med Gothic 3, blant annet..)..

 

Uansett.. Hitman Absolution er sikkert et veldig bra spill, men det var ikke helt DETTE jeg ville spille når jeg forhåndsbestilte og satte i spillet i drevet.. Tror jeg må la det ligge litt og se hva humøret sier etter hvert..

 

:(

Lenke til kommentar

De gjør bare halvparten av jobben når de tweaker på systemet. Banene er fortsatt designet for å snike deg rundt alle.

 

Akkurat hele problemet, forbedrer de forkledningsystemet blir spillet for lett, sånnsett er dette spillet allerede "ødelagt".

 

Jeg synes dette var fett i starten, nå sitter jeg bare å forbanner meg over det jævla forkledningssystemet, jeg må enten snike meg igjennom alt, eller kjører rambo style. Forkledninger er det som var morsomt med Hitman tidligere synes jeg.

 

Personlig er jeg ikke så glad i spill som innebærer alt for mye sniking, så jeg tror jeg må la dette ligge litt, kjenner jeg er ganske forbanna etter å ha hatt noen jævlige runder i spillet nå..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Synes Hitman: Absolution ble kjempe bra jeg. Skjønner ikke hvorfor spill.no gav det så dårlig kritikk.

Spiller spillet på PC @ ultra. Vurderte å fikse til noe slik at jeg kunne spille spillet med en kontroller.

Lenke til kommentar

Om du velger å starte på nytt, ta backup en gang i blant med cloud saving. Enkelte spill får korrupt savegame av og til. Surt at det har skjedd nå, men da kan du i alle fall begrense skaden om det skulle skje en gang til.

 

Tror kanskje jeg skal gjøre det selv, i tilfelle min også ryker.

Joda tok backup denne gang :p litt for sent, men noen ganger tenker jeg bare ikke på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...