Gå til innhold

Rage - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

jeg bare løp rundt og skøyt med maskingeværet og kastet noen av disse "bomerangene"

Hvor er denne Tv stasjonene, klarer ikke finen den igjen jeg:S

 

Edit: Hadde vært artig med en samarbeidsmodus i dette spillet føler jeg

 

Problemet er at han er alt for rask. _Når han sikter seg inn og løper mot meg treffer han hver eneste gang. Jeg har noe av det samme problemet med de småtassene. De er så raske at det ikke er mulig å sikte på dem. Jeg bare plaffer løs med haglen når de er rett ved siden av meg.

 

Btw jeg bruker de boomerangene flittig. De er insta-kill hver eneste gang, og kapper faktisk hodet av fiender om du får headshot. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, jeg var innom IMDB og Tv.com profilen hennes.

Men hørte feil da ;P

Vel, Rage er ikke på imdb i det hele tatt, er det ?

 

Uansett så tenkte jeg det samme som deg, og ikke bare den charen. Var flere damer i spillet som hadde den samme dårlige sørstat aksenten (med sterk australsk påvirkning) som hørtes ut som henne.

 

edit: Så gjennom rulleteksten, og hu er lista under voice actors.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Mente at jeg søkte på navnet hennes på IMDB, ikke Rage.

 

jeg bare løp rundt og skøyt med maskingeværet og kastet noen av disse "bomerangene"

Hvor er denne Tv stasjonene, klarer ikke finen den igjen jeg:S

 

 

Når du kjører ut ifra Wellspring så hold til venstre, til du kommer til en motorvei - hvor du kan evt følge den eller kjøre oppå.

Du vil da se et stort klovenhode på 'fjellet'.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Spillet var helt ok etter min mening, likte ikke helt kjøringa på bilene du får og combat systemene, men hovesakelig handler jo spillet om first person shooter uansett. Spillet minner meg mye om quake og unreal tournament bare med mye bedre grafikk selvfølgelig. Spillet er et skikkelig blodig og "splætter" spill. Men igjen kan ikke si at spillet imponerte meg så spesielt mye.

Lenke til kommentar

Ett ASUS GEFORCE GTX 580 DIRECTCU II, I5 2500K @ 4.5gHz og CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 VENGEANCE RAM burde vel dra dette greit?

 

Teksturene er jo helt på trynet over hele linja hos meg ihvertfall. Skal legge inn en custom cfg.fil å og se.

 

Jeg har en Dual core 2 med GTX 260 SLI og etter patchen på lørdag så ser det veldig bra ut og går helt smooth her uten og ha trengt å gjøre det. Før patchen derimot var det helt uspillbart. Dette at objekter har lite detaljert tekstur close up er nok ett kompromiss man må gjøre når man lager ett spill til konsoll som setter begrensninger. Syntes det ser imponerende bra ut på tross av dette da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...