Gå til innhold

Rage - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ja til ditt forsvar ville nok en slik speed-run i Rage tatt atskillig kortere tid en 2 timer :)

 

Runne Diablo på 3 min!?! hehe. Kanskje jeg hadde klart det på 3 timer med wallhack :)

 

Uansett, som noen sa, slike speed-runs blir som å bælme ned årgangsvin, passe meningsløst :p

 

PS. Er nå oppe i 15 timer i Rage. Ett par timer skyldes ett visst kortspill i saloonen men uansett syntes jeg det er en akseptabel lengde på spillet. Regner vel med rundt 20 timer på Normal vansklighetssgrad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du reagerer ikke på de håpløse teksturene man opplever på nært hold? Jeg er enig i at spillet er bra, men jeg føler meg snytt ang. det tekniske..

 

Jo det er noen tekturer som fks karmer på dører osv som er helt borte...bare en blass uferdig texture som drar ned helhets inntrykket litt. Men nå kjører jeg alt på maks med et gtx590 kort med 3gb ram som gjør at det her ser ganske så utrolig ut altså.

 

Eller er det detaljer på texturer når du går nærme du tenker på? Det har jeg ikke testet egentlig....men legger jo merke til endel rare ting....som fks busker og planter som er i gammel "trikse" 3D slik det var på gamle spill. Altså at objektet ikke er i 3D men roterer i takt med deg. Er det mulig å dra grafikken enda mer opp tro? Eller er den siste patchen nok..at en ikke trenger å tweeke noe filer...

Lenke til kommentar

Grafikken i spillet er helt utrolig, og variert på avstand. Kjører man rundt i buggyen sin ser det faen meg helt fantastisk ut. Men når man entrér byer og slikt så blir det rimelig slappt om man nærmer seg altså. Ditt 590 3gb kort mot mitt 580 1.5 gb kort gjør nok sitt vil jeg tro :) KJører alt på maks jeg også, da spillet er rimelig lettdrevet. Skulle bake mangle også når det ser så latterlig dårlig ut til fots :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hm...kjenner meg ikke helt igjen her slik altså. Skal hoppe ende inn i spillet og ta et bilde nå og legge ut...par sec.

 

EDIT: Er ganske så på tryne når en går nære ting ja...her er noen bilder hvor noe ser lekkert som fy og noe ikke.....laugh.gif

 

post-5372-0-29874800-1318646102_thumb.jpg

post-5372-0-89401400-1318646107_thumb.jpg

 

post-5372-0-74383900-1318646113_thumb.jpg

 

post-5372-0-17645400-1318646147_thumb.jpg

 

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Grafikken i spillet er helt utrolig, og variert på avstand. Kjører man rundt i buggyen sin ser det faen meg helt fantastisk ut. Men når man entrér byer og slikt så blir det rimelig slappt om man nærmer seg altså. Ditt 590 3gb kort mot mitt 580 1.5 gb kort gjør nok sitt vil jeg tro :) KJører alt på maks jeg også, da spille er rimelig lettfrevent. Skulle bake mangle også når det ser så latterlig dårlig ut til fots :p

 

8k x 8k er maks for 1.5Gb RAM kort. På 3Gb skal man kunne kjøre på med 16k x 16k. Forskjellen er ikke så stor, men fra 4k x 4k til 8k x 8k er forskjellen ekstrem.

Lenke til kommentar

Legger denne i mine innlegg sånn at jeg ser når det kommer noe nytt. Har testet på både Nvidia 8800 GTX og HD5870 1 GB ddr5 på laptopp. Med ATI kortet er ikke spillet spillbart, med det gamle GTX kortet går det greit, men har en bred artifact stripe over skjermen på tvels, samt litt av den tetrisaktige grafikken.

Lenke til kommentar

Nei, skal kikke på det.

 

Er det 1 gig ram på GTX 8800 kortet? Vil vel tro man er mer eller mindre avhengig av det for å kunne kjøre Rage uten noen problemer.

 

Vsync kan uansett være lurt å skru av om du har en low-end maskin for å forbedre ytelsen i spill. Har du nvidia så er det ett option for dette under "behandle 3d innstillinger" i nvidia kontrollpanelet.

Lenke til kommentar

Ja, det er ivertfall oppimot 1 GB på det. 768 MB GDDR3 skal det være, sykt at et kort som er så gammelt (2006) kjører slike spill og alle andre egentlig.

 

Anyways, jeg gidder ikke å gjøre noe mer med dette. Forca VSync gjennom kontroll panelet, uten effekt.

 

EDIT: Sjekka FRAPS, ligger med 60 så og si hele tiden, det daler bare ned mot 50 et par ganger når jeg kjører bil. Det er ingenting som tyder på at skjermkortet sliter.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mange sewer missions det er i Authority pack DLC`en? og er alle i rundt ved Wellspring? Har bare funnet den ene ved Ark`en

 

Edit: Fant og ble ferdig med en til rett utenfor Wellspring. Resten av missions i forbindelse med sewer DLC oppdragene finnes da på job bord`et ser det ut som.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

PS. Er nå oppe i 15 timer i Rage. Ett par timer skyldes ett visst kortspill i saloonen men uansett syntes jeg det er en akseptabel lengde på spillet. Regner vel med rundt 20 timer på Normal vansklighetssgrad.

 

Jeg dinga til slutt på 19, og jeg gjorde alt som var av oppdrag så vidt jeg vet, men dreit i de siste billøpene.

 

Ålreit spill, men det har en elendig regi. Bruke så lang tid på å sette opp spillet og så avslutte det på et par oppdrag? Skuffende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...