Gå til innhold

Rage - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker følelsen av når man skyter med de forskjellige våpene, lyden de lager og rekylen de forskjellige våpene har.

Liker stemingen på de forskjellige stedene man må til, og hvor vakkert det ser ut.

Liker at AIen hopper å spretter rundt for å ikke bli truffet av mine kuler.

Liker at man kan lage turrets og de spider-greiene som gir deg en hjelpende hånd.

 

Jeg leste eller såg ikke så mye videoer ifra Rage, så jeg hadde ingen forhåpninger eller noe for spillet.

Lenke til kommentar

Liker følelsen av når man skyter med de forskjellige våpene, lyden de lager og rekylen de forskjellige våpene har.

Liker stemingen på de forskjellige stedene man må til, og hvor vakkert det ser ut.

Liker at AIen hopper å spretter rundt for å ikke bli truffet av mine kuler.

Liker at man kan lage turrets og de spider-greiene som gir deg en hjelpende hånd.

 

Jeg leste eller såg ikke så mye videoer ifra Rage, så jeg hadde ingen forhåpninger eller noe for spillet.

 

+1 til dette innlegget

 

og

 

+1 til Snoop og hans guide to the wasteland: http://www.pcgamer.com/2011/10/26/and-in-other-pc-gaming-news-178/

 

lol

Lenke til kommentar

Det som gjorde wingstick så kult for meg var å se om den kom tilbake, jeg gjorde et lite nummer ut av å få den tilbake så ofte som mulig, noe som gjorde det litt tricky å flytte seg - da ble også spillet litt mer vanskelig.

 

Wingstick var helt klart høydepunktet for meg og en av de tingene som gjorde dette spillet til en fornøyelig, dog kort, opplevelse. Den følelsen jeg fikk av å sende en wingstick mot en mutent som stormer mot meg, treffe den i hodet for så å se mutanten falle rett foran bena mine, er noe av det bedre jeg har fått av spill i 2011 :yes: Den gir også veldig fin flyt etter min mening når man kan skyte ned motstandere mens wingsticken er i lufta.

 

Jeg er visst en av få der ute som ikke har noe imot et "lukket" FPS. Skjønner ikke hvorfor alle spill skal være så himla åpne og frie. Men jeg er enig i det mange sier her. Rage har altfor lite innhold, og håper en eventuell toer blir lengre. Det gjør det vel kanskje iom at ID da slipper å starte fra scratch.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Patchen reparerte ingenting hos meg. Fortsatt den samme trege tekstur loadingen. :(

 

Samme her igrunn men tror det liksågodt kan skyldes at jeg ikke har lastet ned siste driverne til skjermkortene, noe som ofte er litt vrient til gaming laptops.

 

Men funker helt greit alikevel, tok en ny gjennomspilling uten nevneverdige problemer utenom disse litt trege teksturene i ny og ned. Største forskjellen etter patch er vel at det ble lagt til flere grafikkinnstillingsmuligheter i start menyen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Jeg slettet spillet etter at jeg rundet det. Regner med jeg må spille gjennom spillet på nytt for å kunne teste DLC? Liker også at de lar oss utforske etter spillets slutt nå.

 

Aller mest liker vi en såkalt Extended Play-modus, som innebærer at spillet ikke tar slutt etter endt rulletekst, men at vi får lov til å ture rundt i Wasteland for å fullføre achievements, finne hemmeligheter, og så videre.

Lenke til kommentar

Jeg slettet spillet etter at jeg rundet det. Regner med jeg må spille gjennom spillet på nytt for å kunne teste DLC? Liker også at de lar oss utforske etter spillets slutt nå.

 

Ja, ble ikke noen god stemning når man plutselig innså at det var no way back etter ett visst punkt i spillet, kult å kunne gå fritt tilbake dit man vil. Dette i tillegg til 6 nye områder, våpen, ny Bash-TV og nye mini-games! Syntes Rage hadde bra mini-games men blir nice med noen nye.

 

Den slippes allerede nå på tirsdag med en mediekampanje i forkant som PCGamer beskriver "with all the marketing bluster of a mouse’s fart.." :p

http://www.pcgamer.com/2012/12/15/rage-scorchers-dlc-sets-the-post-apocalypse-ablaze-next-week/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen av dere som har prøvd ut DLC?

Jeg har installert Rage, og skal kjøpe DLC når jeg kommer hjem i natt.

 

Yes sir! Har vel fått meg en times tid med DLC`en og foreløpig er det ett gledelig gjensyn med Rage! Virker som DLC`en er sydd sømløst inn (så sømløst faktisk at store deler av innholdet sannsynligvis var laget for originalspillet), men hva gjør vel det.

 

Man kan loade gammel save og reise tilbake til Hagar området hvor DLC`en starter men jeg anbefaler å starte ett nytt spill da jeg merket at det ble rått parti med advanced wingsticks og authority guns... Man trenger bare å ta aller første Ghost Hideout mission man får av Hagar før DLC innholdet aktiveres.

 

Har fått spilt igjennom 2 av de 6 nye brettene samt gamblet litt på den nå åpne "spillehallen" i Wellspring og må si det allerede er vel verdt de 35 kronene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yes sir! Har vel fått meg en times tid med DLC`en og foreløpig er det ett gledelig gjensyn med Rage! Virker som DLC`en er sydd sømløst inn (så sømløst faktisk at store deler av innholdet sannsynligvis var laget for originalspillet), men hva gjør vel det.

 

Man kan loade gammel save og reise tilbake til Hagar området hvor DLC`en starter men jeg anbefaler å starte ett nytt spill da jeg merket at det ble rått parti med advanced wingsticks og authority guns... Man trenger bare å ta aller første Ghost Hideout mission man får av Hagar før DLC innholdet aktiveres.

 

Har fått spilt igjennom 2 av de 6 nye brettene samt gamblet litt på den nå åpne "spillehallen" i Wellspring og må si det allerede er vel verdt de 35 kronene :)

Det hørtes veldig bra ut, hadde planer om å begynne på et nytt savegame så nå har jeg vel noe å se fram til i helgen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...