Gå til innhold

Rage - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir det og konge grafikk på pcen da nouse ;)

Fant Pc versjonen til 189kr, imotsetning til konsollversjonene som jeg har sett billigst 399kr.

 

Og gamelayet scorer også høyt "Excellent shooting sequences and a surprisingly good car combat mode"

 

Litt dumt det fikk kun 8.5, er jo fortsatt bra score. Sitter bare å venter på sidelinjen hva de andre FPS spillene får i score, og jeg kan allerede tippe hva dem andre får og de gjør heller ingenting nytt.

 

Håper amazon.co.uk klarer å levere dette noen dager etter release :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ars Technica - RAGE is creatively and mechanically bankrupt, but it sure is pretty

 

Ouch, men som forventet. Spillsekvensene som har blitt vist har ikke akkurat gitt meg håp om at dette kunne bli bra.

 

Spillet har gjevnt over fått gode kritikker og får skryt for å ha et veldig bra FPS gameplay og en underholdene om enn noe grunnleggende kjøredel.

 

Det er ikke et nytt Fallout slik det virker som om artikkelforfatteren og mange andre tror og ønsker at Rage skal være, men det prøver det heller ikke å være. Er mer naturlig å sammenligne det med tidligere ID spill som Doom.

 

Mulig ID har gjort seg selv en bjørnetjeneste ved å velge en setting som i dag nærmest synonymt forbindes med Fallout og til en viss grad borderlines, men feil forventninger gjør ikke automatisk Rage til et dårlig spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...