Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg solgte en PS3 60GB med BK, 40 spill 3 kontroller, PSeye, og 2 move og analog til 2000,-.

40 spill? og alt det til bare 2000? oi det var lite, var vell sikkert mange spill du kunne spilt på ps4

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Han kunne ikke spillt en dritt av de på PS4, ettersom den ikke kan spille PS3 spill.

Hva! kan den ikke spille ps3? bra jeg fant det ut, skal aldri skaffe meg en ps4...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Stemmer, bakoverkompatibilitet er ikke på agendaen inn i den nye generasjonen. Sony har luftet i idéer om en streamingbasert tjeneste da, men denne vet vi ikke noe særlig om annet at det mest sannsynlig blir lenge til vi ser den.

Kjipt, en av grunnene til at jeg likte å ha ps3 var å kunne spille mine gamle ps1 spill, hadde jeg kunnet spilt ps1, ps2 og ps3 hadde det blitt et garantert kjøpt, dumt også at ps3 ikke har harddisk man kan ta ut som på 360

Lenke til kommentar

Kjipt, en av grunnene til at jeg likte å ha ps3 var å kunne spille mine gamle ps1 spill, hadde jeg kunnet spilt ps1, ps2 og ps3 hadde det blitt et garantert kjøpt, dumt også at ps3 ikke har harddisk man kan ta ut som på 360

.......................................

Folk nå til dags.

 

 

 

FOR DET FØRSTE!!

Visst man noen gang nevner streaming så er det uakseptabelt og nevne det som en ting som kommer om lenge og ikke teller i det hele tatt.

Tror du ting blir skapt over natten.

FOR DET ANDRE Winza what drugs are you on because iv, love too try them myself........................

 

 

Var det så fuckings overraskende når det har vært slik over 7 år ???

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

.......................................

Folk nå til dags.

 

 

 

FOR DET FØRSTE!!

Visst man noen gang nevner streaming så er det uakseptabelt og nevne det som en ting som kommer om lenge og ikke teller i det hele tatt.

Tror du ting blir skapt over natten.

FOR DET ANDRE Winza what drugs are you on because iv, love too try them myself........................

 

 

Var det så fuckings overraskende når det har vært slik over 7 år ???

Får gjerne lyst til å spørre hva slags middel du bruker nå? den kommentaren du skrev nå var bare så utfattelig teit at det ikke er noe vits i å ta den seriøst...

Lenke til kommentar

Får gjerne lyst til å spørre hva slags middel du bruker nå? den kommentaren du skrev nå var bare så utfattelig teit at det ikke er noe vits i å ta den seriøst...

Jeg har lov og være litt crazy, men du er jo seriøs i hver kommentar, som gjør at kommentaren din blir så dum, når man tenker på at alt du sier har vi fått matet inn med en skje siden sommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har lov og være litt crazy, men du er jo seriøs i hver kommentar, som gjør at kommentaren din blir så dum, når man tenker på at alt du sier har vi fått matet inn med en skje siden sommeren.

Nei, jeg ser seriøs fordi det er slik jeg er, blir bare dumt når du bare skal være crazy. Det er deg selv som starter denne krangelen når du kommer og pirker borti i meg, begynner å bli piss lei av folk som deg som skal pirke og egle borti alle sammen og folk har ikke fått matet noe i seg siden sommeren, jeg er en vanlig snill og hyggelig bruker her akkurat som alle andre. Hva du tror og ikke tror om meg er helt uinterresant for meg...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvorfor vurderte du å kjøpe ps4 når du bare ska spille 'råtne' spill? Makes no sense. Men, jeh. Snakkes da :) In to the future we others go!

Jeg spiller ikke råtne spill, vist det er ps1 og ps2 spill du referer til så er dem ikke råtne, mesteparten av dem gode sony spillene er på ps1 og ps2, nå til dags lager dem bare skytespill, fifa og mye annet tull...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...