Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Jeg synes det nesten ikke er verdt å selle spillene. En kompis solgte xboxen sin til gamestop med spill for noen år siden og det var så vidt han fikk en 10'er for flere av spillene. Hvis jeg husker riktig av det jeg på kviteringen så fikk han 85øre for Crimson Skies. Da er bedre å la det ligge i huset.

Ble litt for surt å høre innbytteprisen på enkelte spill, og kan ende opp med å ta opp litt for mye plass i hylla hjemme. Mye koseligere å gi bort det man ikke kommer til å spille eller se på igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jo, psp kan spille ps1.

Selvfølgelig ikke via CD platene.

Spiller FFVII på psp, og har alle tre ps1-spillene på min psp. Ikke på disker, nei, på minnekort.

Høres mer koselig ute å spille 2d spill på handholdt enn consoll

 

Solgte 50 DVD for 250 Kr på gamestop. Ikke mye penger ment ringte å bli kvitt de for hylleplass til bedre filmer. Hehe. Så kommer Ann på om man vil ha de liggende eller ikke

Du kunne solgt en dvd for 50 kroner stykke på finn.no, det er alltids en eller annen person som er ute etter en spesiell film:)

Lenke til kommentar

Funker ikke USB ledningen til PS3 (dualshock 3 ledningen) på PS4 for å lade Dualshock 4 eller er det bare meg?

Dualshock 4 kontrolleren bruker micro-usb, Dualshock 3 bruker mini-usb.

Micro-usb bruker mindre plass, men når kontrolleren har blitt større så gir det ikke (for meg) så mye mening...

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Når det kommer til f.eks. PS1, PS2, Wii og generelt konsoller som har polygonbasert 3D-grafikk, så kan man drastisk forbedre grafikken på spillene ved å spille via en emulator som lar deg bruke PCens kraft til å kjøre spillene med en rekke grafiske tweaks. På denne måten kan du enkelt lage din egen HD-remake av gamle spill; spill som ser helt forferdelig kornete ut på nye tv-skjermer blir plutselig skarpe. Forskjellen er så stor at jeg mener det er helt meningsløst å spille disse spillene på konsollen de er ment for med mindre man ikke har noe valg. Sammenlign f.eks. grafikken på Xenoblade på Wii og kjørt via Dolphin på PC, eller Final Fantasy 9 kjørt via ePSXe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...