Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha kjøpt Xbox og Xbox 360, samt PS2 og PS3, tror jeg at jeg kun kjøper PS4 ved neste korsvei. Xboxen blir stort sett stående og støve ned når den først virker. Ellers har samtlige boxer vært plaget med ringer i forskjellige farger og annet fjas. Så får det heller være at jeg foretrekker Xbox sine kontrollere...

Lenke til kommentar

Så får det heller være at jeg foretrekker Xbox sine kontrollere...

 

Ja, har vendt meg til PS3 sixaxis kontrollerne, men xbox føles bedre, om jeg nå prøver å spille på Xbox er det utrolig vanskelig siden det store batteriet under er så i veien, det er der jeg pleier hvile fingerne på sixaxis controlleren.

 

Håper både Xbox og Ps forbedrer kontrollerne :) (Begge har sine svakheter)

Lenke til kommentar

Så litt på det og syns eg ser ett speilbilde av en PS3, men eg ser den ikke..så ga opp :p

 

Det du syntes er helt riktig :p

Har redigert bildet slik at det ser ut som et spøkelse/gjenfred av PS3'en min.

 

 

Skal sende inn PS3 inn til rep IGJEN, hvordan fungerer reklamasjonen da?

Den første konsollen gikk dukken november 2010 og fikk en ny utbyttenhet tilbake. Nå funker ikke den nye som den skal etter ganske nøyakt 2 år.

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Correct me if I'm wrong, men mener å huske at reklamasjonsretten vanligvis er på 2 år, dvs hvis noe grunnleggende ryker, så skal dette repareres gratis. Garantitiden er derimot noe annet, og de fleste i butikkbransjen som jeg har snakket med, opererer med 5 års garanti mot "slitasje," altså hvis noe ryker etter 2 år, men som burde forventes å vare lenger, selv om det er en slitasjedel. Her kan man vel måtte påregne å betale litt selv(?) hvis uvøren/hardhendt bruk kan ha medført skade/slitasje. Elektronikk skal generelt ha en levetid på 4-5 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...