Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Haha, nei tror ikke du følger med i det hele tatt. Siden E3 2012 har PS+EU vært så mye bedre at amerikanerne river seg jevnlig i håret og mange av dem abonnerer selvfølgelig på EU+ i stedet.

 

Over til den andre posten din, så er dette standard med alt av teknologi, tjenester og produkter. Norge har en befolkning på 5 millioner, Storbritannia og Frankrike ca 60 millioner og USA 310 millioner. Hvilket marked ville du prioritert først? Husk at alle individuelle land har sine dustete små lover som Sony og andre firmaer må gå nøye gjennom før de i det hele tatt gir ut noe. Dermed må de ansette folk i hvert land, og siden Norge er et lite marked kan de selvfølgelig ikke ha så mange folk i arbeid til enhver tid.

La meg starte med FF tactics psp, og hvordan spill var det vi fikk som usa ikke fikk takk??

 

Så du sier bare glem Norge de er et lite land ?

 

 

Og her er Usa sine pluss spill... ikke mye dårlig her må jeg si lol

http://us.playstatio...aystation-plus/

 

 

I won that argument

 

(edit)

Neida jeg skal slutte og klage : P

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier at penger og inntjening styrer alt, sånn er det.

 

Angående PS+ så gidder jeg ikke å ramse opp, men Plus EU er svært mye bedre, bare å sjekke litt rundt på nettet.

Så du linken min, den viser klart og tydelig at Usa har bedre spill

 

Ah pokker heller jeg gir meg, går ikke an og krangle med Samaritan you win this round you sexy beast

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Har sjekka den 2 ganger nå. Nja de beste spilla er på begge ihvertfall, men så har nå PS + EU noen digge spill som ikke PS + US har. (Om spilla er gode eller ikke varierer jo fra person til person.)

Ja det er sant, skulle si det er opp til hver person,

men for meg vinner us med megaman, dungeon defenders, Street Fighter, Ninja Gaiden og Retro City Rampage

Lenke til kommentar

Så du linken min, den viser klart og tydelig at Usa har bedre spill

 

Ah pokker heller jeg gir meg, går ikke an og krangle med Samaritan you win this round you sexy beast

Linken som du redigerte inn ;) stealth edit er ikke snilt vet du.

 

Uansett, spillene i den linken der er jo bare barnemat forhold til EU - hvor er Red Dead Redemption, Crysis 2, Bulletstorm, Batman: Arkham City, Vanquish, Mortal Kombat, Bioshock 2 og mange flere som jeg har glemt?

Lenke til kommentar

Linken som du redigerte inn ;) stealth edit er ikke snilt vet du.

 

Uansett, spillene i den linken der er jo bare barnemat forhold til EU - hvor er Red Dead Redemption, Crysis 2, Bulletstorm, Batman: Arkham City, Vanquish, Mortal Kombat, Bioshock 2 og mange flere som jeg har glemt?

Jeg fikk aldri Red dead redemption, sigh : (

Ah beklager er litt full så jeg glemmer av raskt stealt indeed.

Dere får ha en god lørdag beklager for all denne klagingen :)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som ikke greier kjøpe spill fra PlaystationPlus? Har prøvd å kjøpe Journey i en måned nå, uten hell, og dette er rævva frustrerende! Kan det være så vanskelig å lage en webshop som funker?

Journey er ikke på PlaystationPlus, og har aldri vært det. Mener du Playstation Store? Hva er det som er problemet?

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar

Journey er ikke på PlaystationPlus, og har aldri vært det. Mener du Playstation Store? Hva er det som er problemet?

 

Ja sorry, playstation store.. Hver gang jeg prøver betale (har nå prøvd 2 forskjellige kredittkort) så kommer kode 56 opp. Har også prøvd å add funds via sony sin egen hjemmeside, men får bare opp at jeg har oppført feil på kredittkortet, noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Ja sorry, playstation store.. Hver gang jeg prøver betale (har nå prøvd 2 forskjellige kredittkort) så kommer kode 56 opp. Har også prøvd å add funds via sony sin egen hjemmeside, men får bare opp at jeg har oppført feil på kredittkortet, noe som ikke stemmer.

Har du prøvd PC-versjonen av PSN? Husk dessuten at det nå er mulig og bruke Paypal så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

 

Reklamasjonsretten begynner seff på nytt når du har mottatt et nytt produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...