Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Orphan er så vanskeliiig, arghhhh! Noen som vet om man kan få mer enn lvl 4 i Crystarium-greiene? Jeg trenger himla mye mer HP til alle i gruppa -.-

 

Hvis jeg ikke husker feil er han svak mot poisen, så bruke poisen, og gå i full forsvarsmodus mens du venter på at HP-en hans går nedover. Gjenta hvis virkningen av poisen forsvinner.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HVa er det med meg og Ninja theory-spill? Heavenly sword var jo egentlig vakkert, men det var noe med kampene, animasjonene som ikke satt ordentlig.... gadd aldri spille noe særlig på det.

Enslaved burde jeg likt, og spilte ganske langt, men det virket.... så uinspirert? at jeg ikke orket mer. Er redd for ikke å like DMC heller!

Lenke til kommentar

Fullførte faktisk Heavenly Sword, kjøpte det svin billig. Egentlig glad for det, for spillet var ikke så veldig bra. Super gimicky kontroller bare for å få brukt den ekle sixaxis funksjonen, kjipe generiske, dumme fiender. Bossene var også utrolig kjipe, og vanvittig flaut overspilte.

 

Greit spill for hundrelappen, ikke noe mer enn det.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Liker kampsystemet i Heavenly sword, og grafikken er fet, særlig imponert over mimikken og animasjonene hos karakterene. Overspilt og overspilt...ja kanskje, men jeg synes det passer bra inn.

Det er Ikke noe superbra spill, og det var helt klart mer aktuelt når PS3 i begynnelsen manglet gode spill, men det er fortsatt brukbart.

 

Enslaved derimot synes jeg var veldig middelmådig. Konseptet er ok, historien har sine stunder, og grafikken er relativt bra, men kampsystemet er kjedelig og gammeldags, og det er alt for lite variasjon.

Lenke til kommentar

Jeg likte både Heavenly Sword og Enslaved. Gameplayet var nok det dårligste med spillene, men jeg likte fokuset på gode historier og fargerike rollefigurer. Hadde disse spillene hadde like godt gameplay som feks Uncharted kunne de nok vært noen skikkelige klassikere IMO.

 

Når det gjelder DMC har jeg aldri vært en fan av serien, og likte ikke helt demoen. Vet ikke hvorfor, får kanskje gjøre et nytt forsøk, ser det får gode anmeldelser.

Lenke til kommentar

Enslaved spilte jeg for historien og presentasjonen, ikke gameplay. Litt som mer Uncharted, egentlig (og for den saks skyld spill som Journey og Dear Esther). Enslaved slet i tillegg med en tidvis håpløs framerate, så spillmessig var det ingen stortittel.

Forskjellen på Uncharted og Enslaved er jo Uncharted faktisk har mye bedre og mer gjennomført gameplay. Journey er derimot et spill hvor vanlige gameplay-konsepter er nesten helt tilsidesatt, nesten på samme måte som Heavy Rain og/eller The Walking Dead.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uncharted spillene er ekstremt spillbare, det er helt sikkert. Samtidig skjønner jeg også godt de som blir "put off" av alle skytesekvensene - blir litt mye slakt til å være et lett utforskings-platformspill for alle, en eller annen skjult dobbeltmoralisme? Når det er sagt er jo produksjonen helt hinsides, spesielt i 2-eren, og er muligens eksemplet på hva som ikke går på x-box...? Opps.... der sa jeg det...

 

Finnes det forresten noe sted å laste ned Journey via pc/usb-stick/ps3 for oss dinosaurer som ikke har ps3-en tilkoblet nett...???

Lenke til kommentar

I starten av denne konsoll generasjonen så synes jeg Heavenly Sword var jævla kult jeg, det har fått 79 hos Metacritics av anmeldere den gang så det var langt ifra et dårlig spill om en ser på gjennomsnitts karakteren.

 

Men i dag er det kanskje noe utdatert, akkurat som maskinen i seg selv.

Lenke til kommentar

Uncharted spillene er ekstremt spillbare, det er helt sikkert. Samtidig skjønner jeg også godt de som blir "put off" av alle skytesekvensene - blir litt mye slakt til å være et lett utforskings-platformspill for alle, en eller annen skjult dobbeltmoralisme? Når det er sagt er jo produksjonen helt hinsides, spesielt i 2-eren, og er muligens eksemplet på hva som ikke går på x-box...? Opps.... der sa jeg det...

Ja, dette er noe som jeg syns plager en del moderne spill som ikke har en umiddelbar militær-setting, både Uncharted, Assassin's Creed og Grand Theft Auto.

Lenke til kommentar

Den var jo bare nede i 24timer elleno da. Står jo her og på forrige side: http://blog.eu.playstation.com/2013/01/15/psn-maintenance-scheduled-for-17th-january/

 

 

Finnes det forresten noe sted å laste ned Journey via pc/usb-stick/ps3 for oss dinosaurer som ikke har ps3-en tilkoblet nett...???

 

Hvorfor vil du ikke bare koble til nett da? Er enklere + at du da kan bruke alle nettverksfunksjonene til spilla dine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...