Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heavy rain har et hint i starten på spillet som ga meg "the orgami killer" identen etter bare noen minutter lo godt da jeg så det og avviste at de umulig kunne gi en slik info så tidlig.. men jammen var det faktisk det jeg så stemte med hvem det var .. Flere som så denne glippen på andre spille forum.

Lenke til kommentar

Personlig må jeg banne i kirka og si at..... jeg ikke tar i AC-serien med ildtang. Jeg takler rett og slett veldig dårlig oppsettet, eller "tvisten" som noen sikkert vil kalle det fra 1-eren, og som jeg ikke skal røpe for de som aldri har spilt serien. Hatet stort sett alt ved 1-eren og har aldri vurdert å plukke opp senere spill - ingen hensikt i å prøve å si noe om at utvikler har "forandret alt" eller lignende.

 

Var veldig enig i anmeldelsen i et spillmagasin som heter "games" på den tiden, som var et av de ytterst få mediene som ga det første spillet lav skåre av samme grunner som meg. Tror det fikk en firer.

Lenke til kommentar

Personlig må jeg banne i kirka og si at..... jeg ikke tar i AC-serien med ildtang. Jeg takler rett og slett veldig dårlig oppsettet, eller "tvisten" som noen sikkert vil kalle det fra 1-eren, og som jeg ikke skal røpe for de som aldri har spilt serien. Hatet stort sett alt ved 1-eren og har aldri vurdert å plukke opp senere spill - ingen hensikt i å prøve å si noe om at utvikler har "forandret alt" eller lignende.

 

Var veldig enig i anmeldelsen i et spillmagasin som heter "games" på den tiden, som var et av de ytterst få mediene som ga det første spillet lav skåre av samme grunner som meg. Tror det fikk en firer.

 

Assassins creed 1 hatet jeg også. Utolig kjedlig og dårlig spill. Men elsket AC 2, og Brotherhood. Begge de 2 er faktisk litt kjedlig i starten, men etter 1 time eller 2 er de bare helt fantastisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer det snat noe bra på PS Plus eller? Har spilt litt inFAMOUS2, greit spill. Lastet også ned Wipout 2048 til Vita. Sleeping Dogs gidder jeg ikke og spille, for har hørt at de ligner GTA. Gta er det kjedeliste spillet ever!

 

Jeg synes også GTA IV var kjedelig, men Sleeping Dogs er knall. Det går noen oppdrag før du får kjøre bil og utforske kartet, bare så det er sagt. Last det ned og prøv.

Lenke til kommentar

Jeg synes også GTA IV var kjedelig, men Sleeping Dogs er knall. Det går noen oppdrag før du får kjøre bil og utforske kartet, bare så det er sagt. Last det ned og prøv.

 

Ja, har GTA IV og syntest der er fryktelig kjedelig. Alle jeg kjenner sier det er helt likt GTA, men jeg får vel prøve det selv og se siden dere syntetst det er gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...