Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare lurer på en ting, hvilket passord må jeg skrive inn når jeg skal gå på "Billing Information" ? Skulle tatt å endre bankkort informasjonen, så trenger tydeligvis å oppgi et pw for å komme inn der. Har ikke peiling på hvilket pw jeg har.

Det samme passordet du bruker for å logge inn på din PSN-konto. Sjekk ut "mistet passord" som finnes et sted på PS3. Da får du tilsendt passord til e-posten du brukte til å registrere kontoen din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. problemet er at jeg må skrive inn fødselsdato også før jeg "retriever passordet" og det er av en eller annen grunn feil.. Har ikke peiling på hva annet enn den fødselsdatoen jeg har som jeg er skrevet der.

 

Skrevet alt av passord som jeg kommer på i farta. Ingenting funker. Frustrerende

 

kan da f.eks logge på easports.com får å spille Ultimate Team Fifa 13 (samme kontoen som psn) men når jeg skal logge inn på PSN på ps3 med samme epost og passord så blir det incorrect.

Endret av Tarmsprekkar Elof
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skrev du feil fødselsdato i første omgang er du stuck. Du må nok kanskje ta kontakt med Sony's support elns, tror ikke noen kan hjelpe deg her.

 

Du kan vell alltids hack'e det selv da men... :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Alle de spillene de har laget etter FFX som inkl. FFX-2 har vært ræva.

Jeg syntes faktisk FFXIII var ganske bra men mangler fortsatt en del av det som FFX har.

Kampsystemet var ganske ræva btw, foretrekker FFX sitt og ikke noe sånn ladetull...

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Det meste av det opprinnelige FF-teamet har for lengst forlatt skuta og jeg tror hovedgrunnen bak katastrofer som FFXIV rett og slett er mangel på både teknisk og kunstnerisk kompetanse. Uttalelsene og prioriteringene til S-E i det siste tyder på at det er noe galt med selve filosofien til selskapet; man fokuserer på alt mulig annet enn å fortelle nye og mektige historier, som grafikk, remakes, spin-offs og MMO - og alt tyder på at her er det økonomer og markedsanalytikere som har satt dagsordenen.

 

Resultatet er at de beste JRPGene til denne generasjonen ikke heter Final Fantasy men Xenoblade, Lost Odyssey og Tales of Vesperia. Spesielt Tales-studioet skal ha respekt for å ha holdt jevn kvalitet helt siden Tales of Phantasia til SNES.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det meste av det opprinnelige FF-teamet har for lengst forlatt skuta og jeg tror hovedgrunnen bak katastrofer som FFXIV rett og slett er mangel på både teknisk og kunstnerisk kompetanse. Uttalelsene og prioriteringene til S-E i det siste tyder på at det er noe galt med selve filosofien til selskapet; man fokuserer på alt mulig annet enn å fortelle nye og mektige historier, som grafikk, remakes, spin-offs og MMO - og alt tyder på at her er det økonomer og markedsanalytikere som har satt dagsordenen.

 

Resultatet er at de beste JRPGene til denne generasjonen ikke heter Final Fantasy men Xenoblade, Lost Odyssey og Tales of Vesperia. Spesielt Tales-studioet skal ha respekt for å ha holdt jevn kvalitet helt siden Tales of Phantasia til SNES.

 

+1 fra meg.

 

 

Da begynner disse å rulle ut til butikker.

 

post-5372-0-78005700-1349089791_thumb.jpg

 

Hva er egentlig vitsen med dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...