Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det var jo grunn nok til å skaffe seg super slim :nei2:

Venter heller på Wii U enn å kaste enda mere penger etter Sony. Betale rundt 2k for 7 år gammel maskinvare står jeg elegant over.

 

Synes Sony heller skulle ha satset litt mere med å få ut PS4 på markedet.

Mesteparten av Wii U er nok minst 4-5 år gammelt. Det at kontrolleren ikke engang har kapasitiv touchskjerm sier jo sitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Episk nyhet for min del :D

 

http://gamingeveryth...ounced-for-ps3/

 

Square Enix has announced a new Kingdom Hearts HD collection for the PlayStation 3.

 

Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX will be released for the console. Kingdom Hearts 1!!!!, Chain of Memories are included.

 

Blir annonsert ganske mange bra spill nå som skal bli Remastered. Har det noe med FFX remasteren og gjør kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Åh, gleder meg veldig til det. Kingdom Hearts var ett av mine aller første spill i RPG sjangeren. :love:

 

Et av mine første spill innen RPG sjangeren var nok Dark Cloud. Ser frem til Level 5 annonserer Dark Cloud 3, er nok ikke den eneste som ser frem til det etter så mange år.

Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte PS2 fikk jeg med meg en samling med demoer og der var Dark Cloud en av spillene tror jeg. Jeg oppdaget ikke denne samlingen før mange år etterpå, men hadde jeg oppdaget den da jeg kjøpte konsollen hadde jeg nok blitt RPG-fan allerede da.

Ahhh, jeg husker også den demo-samlingen. Spilt faktisk Dark Cloud demoen ganske ofte, og irriterte meg like mye hver gang den stoppet, at jeg ikke hadde fullversjonen. ><

Lenke til kommentar

Dark Cloud og Dark Chronicle er to av de beste spillene jeg har spillt innenfor sin sjanger. Og burde fått mye mer oppmerksomhet enn de fikk. Spesielt Dark Chronicle er helt nydelig med sin cel-shading. Håper inderlig på en HD-collection med disse.

At det kommer en HD-collection med Kingdom Hearts er også rått. Men syns det er ganske synd at KH2 ikke ser ut til å være inkludert. Gjør at det føles litt uferdig. Litt på samme måte som at MGS-samlingen mangler 1'ern i serien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hehe, startet her også med en demo, likte spillet så godt at faren min kjøpte det til meg som en julegave. Spillet er nok et av de beste RPG'ene i verden mener jeg. Håper de kanskje lager en remaster eller kommer med en 3'er. De har alt bekreftet at dersom mange nok folk krever spillet, skal de vurdere å lage et. De lovte forresten at en av hovedpersonene fra enten Dark Cloud eller Dark Chronicle skulle være med. Da håper jeg at vi får vite litt mer om Toan sin story ettersom at den plutselig sluttet med at Zelda ble gjort om til en vanlig konge igjen.

 

 

Wait, what? Er Dark Cloud II ute noe sted? :blush:

 

Ja, du kan få kjøpt det på Amazon.co.uk eller Play.com til en god pris. Tror det var rundt 100 kr elns hos Play.

 

 

Dark Cloud og Dark Chronicle er to av de beste spillene jeg har spillt innenfor sin sjanger. Og burde fått mye mer oppmerksomhet enn de fikk. Spesielt Dark Chronicle er helt nydelig med sin cel-shading. Håper inderlig på en HD-collection med disse.

At det kommer en HD-collection med Kingdom Hearts er også rått. Men syns det er ganske synd at KH2 ikke ser ut til å være inkludert. Gjør at det føles litt uferdig. Litt på samme måte som at MGS-samlingen mangler 1'ern i serien.

 

Helt enig med deg der. Spillet ble jo nominert som et av årets beste spill tilbake i 2001. Level 5 burde komme med en 3'er synes jeg og kanskje slippe ut en remaster slik at nådagens gamere kan få mulighet til å prøve det gode spillet, et skikkelig bra RPG med en magisk fortelling. Musikken i spillene må jeg bare si er fantastisk! Har ikke hørt noen av dagens spill har komt med så god musikk. Orginalt og vakkert.

 

Hvis dere vil spille det igjen som meg, begynn med emulator, mye bedre kvalitet og oppløsning enn ps2'en gav dere.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Hei!

Bare lurer på en ting, hvilket passord må jeg skrive inn når jeg skal gå på "Billing Information" ? Skulle tatt å endre bankkort informasjonen, så trenger tydeligvis å oppgi et pw for å komme inn der. Har ikke peiling på hvilket pw jeg har.

 

edit: har allerede prøvd psn passord men still.. logger ut av psn og på igjen for å ta retrieve password i tilfelle jeg har skrevet feil pw men har tydeligvis skrevet feil fødselsdato så får ikke sendt passordet på email.. kjipe greier.

Endret av Tarmsprekkar Elof
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...