Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg også spilt bf3 noen timer. Må si meg mektig imponert! SP er så visuelt vakkert at jeg får tårer i øynene. Fikk skikkelig "heat" følelse av den russer banden som renska Paris. Drit fett!! MP har jeg ikke teste så mye enda og sliter med siktinga mi. Spiller på ps3. Eneste jeg har å kikke på er at mapsa forandrer seg for hver omgang. Og at man ikke kan avslutte mellom de? Når jeg søker etter ett bestemt map så burde jeg holde meg der... kom inn i de siste to sekundene av en runde og måtte vente helt til ny runde for å logge av å søke opp igjen map`et jeg var ute etter. Finnes det forresten en holde-pusten knapp til sniperen?

Lenke til kommentar

Press inn venstre analog (som når du løper) for å holde pusten.

 

Synes selv SP var jævla dårlig, men så er jo MP så bra at jeg gråter.

 

det er den ja, takk skal du ha.

 

ikke så fryktelig mange fps spill jeg har prøvd på ps3 som er bedre for min del... skal litt til å måle seg med cod4mw, men synes dette her er svært bra så langt. kanskje litt for lite variasjon til tider og litt for "trangt", men flate for noen omgivelser!

Lenke til kommentar

Ny bug. Planter C4 og skal til å sprenge, i stedet for at de går av, så bare legger jeg ut flere og flere. Dette måtte testes tenkte jeg, la vel ut ca 50 C4 og kasta en håndgranat på dem. Ble en heftig eksplosjon. Kjipt at de greide ta M-COM fordi mine C4 ikke gikk av men.. :/

 

Mange som blir drept av RPG/SMAW noober HELE tiden eller? Syns de kunne nerfa dem litt..

Endret av Blax
Lenke til kommentar

må jeg virkelig "tjene" opp til nytt scoope for hvert våpen jeg får, f.eks som assault? - du kødder!? :ohmy:

 

Nope, du må unlocke alt pr. våpen men nå som det er sagt, tar det lengst tid med Assault-klassen når det kommer til "godisene".

Formulerte meg kanskje litt dårlig, var sjokka! Men forstår jeg deg rett, må jeg da altså unlocke alle sikter og snacks til hvert våpen? Det er jo (litt) bedritent.. Som å starte på "null" igjen hver gang man får et nytt våpen mao.?

Hvorfor må det være så mye stæsj.. sikkert den eneste som misliker det. Men, jeg vil spille.. Ikke "stresse" for å få øke arsenalet mitt. BFBC2 <3

Lenke til kommentar

Er lett det. Du må skre forran flyet

 

Skre foran flyet? Regner med du mener skyte? Eller noe annet å sikte til. Jeg har ikke store problemer med å treffe andre fly, men å treffe og ta ut mål på bakken med bare en kanon i starten er vanskelig.

 

Fly er null stress :) Digger å ha total luft kontroll! Er en så digg følelse, når det andre laget har gitt opp, å prøve å skyte deg ned :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...