Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Begynner seriøst å lure på om det er noe galt med min ps3, for som sagt, så opplever jeg ganske mye texture popping, spesielt på fienden under kill cam!

 

Har også hent noen ganger at spillet fryser seg helt og at jeg må restarte maskinen!

 

Flere som opplever disse to tingene?

 

Ja, opplever det ofte. Må slå av og på PS3'en nesten hver dag.

Har aldri opplevde lignende noen gang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner seriøst å lure på om det er noe galt med min ps3, for som sagt, så opplever jeg ganske mye texture popping, spesielt på fienden under kill cam!

 

Har også hent noen ganger at spillet fryser seg helt og at jeg må restarte maskinen!

 

Flere som opplever disse to tingene?

 

Ja, opplever det ofte. Må slå av og på PS3'en nesten hver dag.

 

Men opplever du også en del texture pop in? Som feks på fienden under kill cam?

Lenke til kommentar

har en morsom match nå med snurreleif og blasty trasty

 

haha snurreleif, var fet den på canal, når vi begge var på c, og plaffet ned hverandre med mg.

 

så løp vi begge ut rett før de tanksene eksploderte :p

 

:thumbup:

 

Hadde selv et `battlefield moment`

 

Tenkte jeg skulle bli flinkere med sniperen. Samt jeg ville ta det litt mer rolig. Ligger der med sniperen, Caspian border er mappet. Ved et hus ser jeg en på taket, drar opp sniperen og får et headshot.

 

Overlykkelig som jeg er over endelig ha fått til et headshot. Hører jeg et jagefly. Den kommer rett mot meg. bomber halve huset, treffer meg på siden så møk og shit spruter opp. Ekte Pearl Harbor (Filmen) action.

 

Jeg var helt i sjokk. Å ekstase! Fett! ;)

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

har en morsom match nå med snurreleif og blasty trasty

 

haha snurreleif, var fet den på canal, når vi begge var på c, og plaffet ned hverandre med mg.

 

så løp vi begge ut rett før de tanksene eksploderte :p

 

Vi bytta på å drepe på iallefall ;)

Glad Blasty ikke var i samme party som meg da jeg sørget for at han falt død ned fra helikopteret, da tror jeg ørene mine hadde fått HIV eller noe lignende :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har funnet ut den perfekte måten å ta base 2 på Seine Crossing. Ta først A (lettere sagt en gjort), og hvis dere klarer det, så er det B igjen. B vil bli tjokkfullt av folk, og da kommer det geniale. Ta tanksen, kjør den ut i vannet og helt inntil båten - og bare FYR! Så lar du squadkompisen din ta seg av armeringa. Funker hver gang!

Lenke til kommentar

har en morsom match nå med snurreleif og blasty trasty

 

haha snurreleif, var fet den på canal, når vi begge var på c, og plaffet ned hverandre med mg.

 

så løp vi begge ut rett før de tanksene eksploderte :p

 

Vi bytta på å drepe på iallefall ;)

Glad Blasty ikke var i samme party som meg da jeg sørget for at han falt død ned fra helikopteret, da tror jeg ørene mine hadde fått HIV eller noe lignende :tease:

Var uansett jævlig morro, kjipt at jeg er og besøker fammen, fordi headset med mic ligger hjemme, og blir x10 ganger bedre med en mic

 

men uansett, må gjøre det igjen

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at jeg kommer til å holde meg til Battlefield 3 iallefall, spillestilen og "poenget" med flerspiller appellerer i mye større grad enn det "nye Call of Duty".

 

Var fett å avansere fremover med 6-7 lagkamerater i går på Rush, mens Medics gjenopplivde folk, support pælma ut ammo, og enginers la ned dekningsild, og det var med RANDOMS! :dontgetit:

Lagspill ftw.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jaja. Etter vel overstått 20timer med spillet (for min del), hvilke klasser liker dere best? Hvilke våpen liker dere best? Og hvilken equipment kjører dere på våpen?

 

Må si jeg velger klasse etter hva som trengs for laget. Har spilt en del engineer nå i starten, og litt support. Kommer til å spille Assault nå fremover kanskje.

Lenke til kommentar

I Bad Company 2 spilt jeg som regel medic og sørget for å holde squaden oppegående samtidig som jeg la ned mye dekningsild takket være at den klassen hadde LMG. Her derimot har jeg gått litt bort fra medic og over på engineer. SCAR-H er fantastisk for å ta fotsoldater og jeg synes det er jævla moro å sprenge tankser og fly/helikoptre. Litt synd man ikke kan ta både land og luft-kjøretøy med èn rocket launcher, men jeg bytter ved behov.

 

Som Engineer bruker jeg SCAR med holografisk sikte, lyddemper og håndtak, 1911 pistol med lyddemper, repair-tool og Javelin. Som Assault bruker jeg M416 med samme setup, med-kits og defibrillators.

Lenke til kommentar

Jaja. Etter vel overstått 20timer med spillet (for min del), hvilke klasser liker dere best? Hvilke våpen liker dere best? Og hvilken equipment kjører dere på våpen?

 

Må si jeg velger klasse etter hva som trengs for laget. Har spilt en del engineer nå i starten, og litt support. Kommer til å spille Assault nå fremover kanskje.

 

M416, soleklart det mest balanserte våpenet på spillet. Det skyter veldig fort, veldig liten recoil og tar stor skade. Har over 1500 kills med det. Ellers vil jeg bruke AEK med inv-scope. Hørt mange kommentatorere på youtube si, at dette våpene er overpowered, og det merker jeg av og til selv når jeg spiller med det.

 

Spiller egentlig class etter spillestil, og jeg er enten en offensive attacker eller en offensive defender, så da må jeg nesten være Assault, for å revive teammates, så vi kan holde trykket oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...