Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte litt med Blaxxie idag. Ble noen få kamper, og seier i alle? Tok deretter turen til en kompis, hvor vi satte opp to tv'er ved siden av hverandre. Har aldri lekt oss så mye som vi har gjort i kveld. Seiersrekke bilde

 

Ginecólogo Necrolamedor: Sjekk ut tutorials på youtube. Verre er det ikke ;)

Gikk bra i går, litt værre i dag. Var vel meg og deg som spilte.. resten var helt på tryne, lite hjelp og få :p

Lenke til kommentar

Spilte litt med Blaxxie idag. Ble noen få kamper, og seier i alle? Tok deretter turen til en kompis, hvor vi satte opp to tv'er ved siden av hverandre. Har aldri lekt oss så mye som vi har gjort i kveld. Seiersrekke bilde

 

Ginecólogo Necrolamedor: Sjekk ut tutorials på youtube. Verre er det ikke ;)

Gikk bra i går, litt værre i dag. Var vel meg og deg som spilte.. resten var helt på tryne, lite hjelp og få :p

 

Herre, laget vårt var så vanvittig dårlig. Selv spilte jeg litt ræv selv, men på slutten tok jeg ut faen meg alt, og vi fikk arma. Selvsagt går det ikke ann å holde en MCOM når vi e 2 mot 12, fordi laget vårt var så sykt retarda. Ble irritert ..

Lenke til kommentar

HERREGUD! Hvordan kan de sette meg i en game hvor det første som skjer når jeg kommer inn er " YOUR TEAM LOST" ?! drittspill!

 

OG RETT ETTERPÅ SETTER DE MEG I EN GAME HVOR VI E 3 MOT 12?!! ( fikk 17-7 i score mot alle 12, og ingen av dem hadde pluss, deilig... selvsagt tapte vi dog)....

 

EDIT: Endelig 500 score per minute !

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Flere som opplever at lyden plutselig blir helt bort, eller i hvertfall store deler av den? Spiller på ps3.

Ja det skjer veldig ofte. All lyd borte, så plutselig er den tilbake.

 

Har selv mest opplevd at deler av lyden blir borte, som feks eksplosjoner og all kriging rundt, mens at jeg kun kan høre det jeg gjør!?

Lenke til kommentar

Begynt å gå lei 9 baner, det er en drawback med spillet at de ikke klarer å gi oss mer enn 9 baner når de har jobbet på det så lenge.. Savner også ett snømap faktisk. Når kommer Back to Karkand? Iom at jeg merker at folk jeg spiller med har allerede falt litt av pga spillet ikke ga så mye som det burde ha gjort etter så mange år i utvikling. Jeg skjønner at tiden har gått mye med på motoren, men de må da kunne gi oss litt flere maps? Synd at ett så godt spill skal få svi litt på antallet spillere pga antall maps og litt for lite variasjon. Man gjør spillet til hva man vil, og man kan gjøre mye forskjellig. Jeg merker akkurat hva vi så på konsoll i BFBC2. Etter klokken har passert 12 i Europa, er serverne ikke lenger 12v12.

 

Og merker en tendens til at det så og si aldri er jevnspilt i BF3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...