Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI FY FAEN, BLIR BARE FOR TEIT NÅR DET IKKE GÅR ANN Å MUTE FOLK!!

 

ER DRITT LEI AV Å HØRE ANDRE CHATTE!!!

 

..sorry, men blir bare for dumt når de klarer å glemme en så viktig funksjon i spille! Skjønner ikke at det kan være mulig?

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes folka tåler for mye eller? Og da tenker jeg ikke på bare fra kjøretøy og helli/fly!

 

Sikt mot halsen, og recoilen vil gi deg headshot. Øv, øv og øv!

 

Greit nok det, men nå tenker jeg litt i forhold til virkeligheten jeg da;) (og i forhold til bf2)

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes folka tåler for mye eller? Og da tenker jeg ikke på bare fra kjøretøy og helli/fly!

 

Sikt mot halsen, og recoilen vil gi deg headshot. Øv, øv og øv!

 

Greit nok det, men nå tenker jeg litt i forhold til virkeligheten jeg da;) (og i forhold til bf2)

Mener du det skal være helt virkelig, da? For f.eks med AG3, så vil étt skudd i brystet være nok til å drepe en fyr. Skal det være slik på spillet òg? Syns det er greit slik de har det, og hvis folk klager, så kan de bare spille hardcore-mode.

Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes folka tåler for mye eller? Og da tenker jeg ikke på bare fra kjøretøy og helli/fly!

 

Sikt mot halsen, og recoilen vil gi deg headshot. Øv, øv og øv!

 

Greit nok det, men nå tenker jeg litt i forhold til virkeligheten jeg da;) (og i forhold til bf2)

Mener du det skal være helt virkelig, da? For f.eks med AG3, så vil étt skudd i brystet være nok til å drepe en fyr. Skal det være slik på spillet òg? Syns det er greit slik de har det, og hvis folk klager, så kan de bare spille hardcore-mode.

 

nei, snakker ikke om et skudd, men 3-4, slik som på bf2

 

På bf3 så må man jo innimellm preppe et halvt magasin i karen før han dør:/

 

Prøvde feks å drepe en kar på god avstand med enkelt skudd, og det måtte faen meg 6-7 slike treff til(hvor man ser krysset) før han døde! Syntes jeg skal få lov til å syntes det er litt for mye, uten å høres helt sær ut;)

 

men men, får satse på at det blir flere spillere på hardcore etterhver, slik at man kan bytte litt på;)

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes folka tåler for mye eller? Og da tenker jeg ikke på bare fra kjøretøy og helli/fly!

 

Sikt mot halsen, og recoilen vil gi deg headshot. Øv, øv og øv!

 

Greit nok det, men nå tenker jeg litt i forhold til virkeligheten jeg da;) (og i forhold til bf2)

Mener du det skal være helt virkelig, da? For f.eks med AG3, så vil étt skudd i brystet være nok til å drepe en fyr. Skal det være slik på spillet òg? Syns det er greit slik de har det, og hvis folk klager, så kan de bare spille hardcore-mode.

 

nei, snakker ikke om et skudd, men 3-4, slik som på bf2

 

På bf3 så må man jo innimellm preppe et halvt magasin i karen før han dør:/

 

Prøvde feks å drepe en kar på god avstand med enkelt skudd, og det måtte faen meg 6-7 slike treff til(hvor man ser krysset) før han døde! Syntes jeg skal få lov til å syntes det er litt for mye, uten å høres helt sær ut;)

 

men men, får satse på at det blir flere spillere på hardcore etterhver, slik at man kan bytte litt på;)

Ja, jeg forstår hva du mener, men selv sliter jeg ikke særlig med problemet. Brystet og opp så er det ikke mange skudd som skal til. Prøv å burst, så skal det ikke være et særlig stort problem. Mulig du har spilt i den perioden hvor alt lagget på BF3?

 

Spilte hardcore på BC2, men virker ikke som om det er så særlig populært på BF3, så kjører softcore foreløbig.

 

 

 

Lenke til kommentar

Får ikke logget inn på battle.log

 

Jeg har en origin-konto fra før av på pc, når jeg prøver å logge inn på battle.log med e-postadressen jeg har der kommer jeg ikke inne. Når jeg prøver med e-postadressen som jeg har på PSN kommer jeg heller ikke inn, det står at jeg må kjøpe spillet, noe jeg har gjort. Blir sur på EA, de gadd ikke hjelpe meg noe særlig i chatten heller....

Lenke til kommentar

Er det begynt å komme private servere til PS3 nå? Har ikke hatt tid til å spille på et par dager nå, og da var det kun servere fra DICE og EA som var der.

 

 

Er det mulig å hoste egne servere på PS3 og Xbox360? Hadde i såfall vært råbra. Er så lei av å spille EN runde på et map før det skifter. I tillegg tar det kjedsomt lang tid før en ny runde starter.

 

Det MÅ settes opp 24/7 maps, dvs map uten map rotation - Kun et map!! Denne map skiftinga er drittkjedelig må jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...