Gå til innhold

iPhone 5 - Rykter, fakta og diskusjon!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iphone 4 var jo den eneste iPhonen som var verdt et kjøp. Fint design og god skjerm i forskjell til forgjengerne.

 

Her er jeg veldig uenig.

Etter mitt syn var det her i Norge iPhone 3G som var verdt å kjøpe.. Den var en av de første smarttelefonene på markedet, og var i toppsjiktet den gangen.

Nå er de derimot grundig forbikjørt av ymse android-modeller, og i fjor var valget enkelt. Det ble ingen iPhone..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Spørs hvordan det går med den evige kampen mellom apple og samsung da - dom er vel ventet 14 oktober, så da får vi vel se om salg blir stoppet eller ei.

 

Det dreier seg vel først og fremst om lisensiering, isåfall er det bare snakk om at Apple må punge ut med en del penger

Lenke til kommentar

Iphone 4 var jo den eneste iPhonen som var verdt et kjøp. Fint design og god skjerm i forskjell til forgjengerne.

 

Her er jeg veldig uenig.

Etter mitt syn var det her i Norge iPhone 3G som var verdt å kjøpe.. Den var en av de første smarttelefonene på markedet, og var i toppsjiktet den gangen.

Nå er de derimot grundig forbikjørt av ymse android-modeller, og i fjor var valget enkelt. Det ble ingen iPhone..

Apple 3g den første smarttelefonen? Duverden, man skal lese mye før øynene triller ut av hodet....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lesa mykje? Du har iallefall ikkje lest godt nok,,,

 

Han skreiv ikkje den første, som du skriver.

 

Han skreiv:

SITAT Snylter
Etter mitt syn var det her i Norge iPhone 3G som var verdt å kjøpe.. Den var en av de første smarttelefonene på markedet, og var i toppsjiktet den gangen.

Nå må jeg faktisk konsentrere meg for ikke å bli spydig :) Tror dere virkelig iphone 3g var blant de første smarttelefonene i norge :D hehe...

I toppsjiktet? Det tror jeg ikke jeg tar meg bryderiet med å diskutere med dere...

Lenke til kommentar

Nå må jeg faktisk konsentrere meg for ikke å bli spydig :) Tror dere virkelig iphone 3g var blant de første smarttelefonene i norge :D hehe...

I toppsjiktet? Det tror jeg ikke jeg tar meg bryderiet med å diskutere med dere...

 

Den diskusjonen er eg ikkje så interessert i å tå. Poengterte kun at han ikkje sa den første smarttelefonen, noko du gidde inntrykk av å ha forstått av posten hans.

 

Men av rein nyskjerrighet. Korleis telefonar reknar du som å vera i toppsjiktet midt i 2009?

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om forhåndsbestillig fra Apple Store? Jeg har desverre ikke tilgang til nett på tirsdags kveld, så får ikke bestilt da.

 

Hvis det blir som iPhone 4 lanseringen er det kun et begrenset antall land som får telefonen tilgjengelig i starten, og Norge er neppe et av de. Hvis iPhone 5 lanseres nå den 4.10 og blir tilgjengelig for salg rundt den 15.10, blir den trolig tilgjengelig i Norge mot slutten av November (gitt at lanseringen følger samme mønster som iPhone 4).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...