Gå til innhold

Post dine "First world problems" her


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Har kjøpt PS4 og Switch, og kombinert med min gamer-PC er det nå alt for mange spill til at det er nok timer i døgnet til å faktisk spille dem. Listen over ting jeg må få spilt bare vokser og vokser.

 

Har også funnet ut at det er dyrere å kjøpe spill til konsoll, enn å piratkopiere til PC. Hvem hadde trudd det...? Det er nesten 20 år siden sist jeg kjøpte en konsoll, så jeg har vært bortskjemt på det området.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Tomt for oliven i skapet, så glemte jeg å kjøpe feta-ost sist jeg var på butikken. Så er det seff 1.mai i dag og butikken var bare åpen til 1500, men jeg stod jo opp kl. 0700 så skulle jo ikke være noe problem, men dog orket jeg ikke. Så ble bare en helt middels god salat med kylling og egg i dag :-/, halvveis kjipt, selv om jeg kunne egentlig spist noe annet til middag siden matskuffene og kjøleskapet og fryseren er fylt opp til randen med mat, men hadde litt lyst på salat likevel. Den ble jo knallgod fordet, men men, kaster mye mat uansett så skulle egentlig ikke klage, men så bor jeg jo i Norge.

Lenke til kommentar

Verden den første verden er feministisk (vil ... jeg vet ikke hva de vil) og de gjør at menn i den tredje verden har det vondt, så de ender med å ikke ha det bra de heller. Mange av kommentarene dreier seg om å ikke gidde, det er på grunn av feminisme, siden en feministisk person trenger kontroll for å fungere og derfor projiserer hun/han kontroll over den tredje verden.

 

Ved å være upartisk bidrar man til negativitet. En mann er som en motor i en bil når en kvinne er som interiøret, uten motor kommer ikke kvinnen frem. Det blir som å kaste motoren for den er tung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...