Gå til innhold

Post dine "First world problems" her


L4r5

Anbefalte innlegg

Orker som regel ikke å sette på serie eller film fra PCen når jeg spiser middag, selv om jeg har både Netflix, TV2 Sumo, Dplay og Viaplay, og jeg betaler ikke for noen av dem, fordi jeg ofte blir ferdig med å spise før programmet er ferdig, og blir da nødt til å se det ferdig uten noe å spise til. Kjedelig siden jeg ofte setter på programmer man ikke må ha øynene på skjermen ofte for å få med seg, jeg spiser alltid med kniv og gaffel og da må blikket rettes mot tallerken ofte, og de programmene er ofte lengre enn hva jeg har tålmodighet til å se. Jeg kan heller ikke ta PCen i fanget da, for å surfe mindlessly på internett som vanlig, fordi den står på bordet, og kan ikke røres fordi HDMI-kabelen er det litt dårlig kontakt på, og å lene seg frem på PCen mens den står på bordet blir jeg sliten i ryggen av. Så jeg tvinges ofte til å se på vanlig TV mens jeg spiser, og det er ikke alltid det er noe superunderholdene på akkurat da :-( Livet suger noen ganger

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er nesten for mett til å spise ølpølse som snack til ølen. Jeg må nok hive nedpå litt mer øl for å døyve det lille ubehaget mettheten medfører. Kjipt :-( Får bare digge musikk og game litt imens. Kan ikke spise for mye før Entrocôten med bacon til middag uansett. Synes det var litt mye fett på den egentlig, blir mye med fett fra bacon i tillegg føler jeg. Ikke min dag i dag...

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Har 3 frysere i huset fulle av mat,

men har ikke lyst på eller ork til å lage noe av maten der,

så har kjøpt Grandiosa Hjemmelaget.

 

Må også gå igjennom 2 av fryserne på nyåret og sannsynligvis kaste en del av maten. :hm:

Mye arbeid å kaste mat, det kan være et slit.

 

Vi har også frysere, kjøleskap og skap (også barskap) fulle til randen. Så her kastes det en del mat. Og så er jo søppeltømming hver 2. uke, og vi har vanlig størrelse på søppeldunkene, så av og til blir dem helt stappfulle også. Vi er bare 2 i husstanden, men kaster noe enormt med mat og søppel. Finner nesten ikke frem i skapet når man skal ha noe, det er jo så mye der  :(

Lenke til kommentar

Oppdaget et juleøl jeg likte godt i går. Men så har jeg jo 4 brett med sterkøl, pluss litt til. Og et barskap fylt opp til randen med cognac, whiskey, vin, etc. Så jeg føler det blir litt mye om jeg skal hamstre inn juleøl i tillegg. Har snart ikke nok timer i døgnet til å få drukket opp alt. Og så passer det seg ikke helt å drikke juleøl til langt utpå nyåret... Jeg holder snart ikke ut lenger :(

Lenke til kommentar

Mye arbeid å kaste mat, det kan være et slit.

 

Ja, spesiellt når jeg har en mor som blir sur når jeg nevner at jeg skal gå igjennom fryseren for å se etter mat som ikke er spiselig lenger.

 

"Ja, men den er jo sikkert spiselig, lukter ikke noe vondt av den!"

om ting som har utgangsdato i 2012 viss man oppbevarer det i fryseren i -18ºC

 

Er ikke alltid lukt er en indikator desverre prøver jeg å si,

men til ingen nytte....

 

Endret av Malmern
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klarte å huske at da jeg vokste opp var det pakket silkepapir rundt mange av appelsinene fra butikken.

Har fått en fiks ide om at jeg må huske mest mulig av gjenstander fra barndommen. Å google etter gamle vesker og portemoneer (pengepunger), fikk meg til å huske flere andre ting vi lekte med, som må ha blitt kastet senere.

 

Fant dette snodige bildet underveis:

5d1525b7-887c-464c-a2e2-78cba2337e69_org

 

Noe slikt gir et gjennombrudd i hukommelsen når det gjelder retro portemoneer.

 

s-l225.jpg

Lenke til kommentar

Oppdaget et juleøl jeg likte godt i går. Men så har jeg jo 4 brett med sterkøl, pluss litt til. Og et barskap fylt opp til randen med cognac, whiskey, vin, etc. Så jeg føler det blir litt mye om jeg skal hamstre inn juleøl i tillegg. Har snart ikke nok timer i døgnet til å få drukket opp alt. Og så passer det seg ikke helt å drikke juleøl til langt utpå nyåret... Jeg holder snart ikke ut lenger :(

 

Aaah slikt må planlegges før jul ja.. Stoppe å handle inn sterkøl før jula, og begynne og handle inn juleøl. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...