Gå til innhold

Post dine "First world problems" her


L4r5

Anbefalte innlegg

Foodora fyren skjønte ikke at jeg bodde på hotell, selv adressen jeg ga var et hotell og skrev i notat biten hvilket hotell og rom jeg bodde på, så maten kom ikke 1915 som de sa på nettsiden, den var nærmer halv. selv om maten hadde holdt seg ganske varm var viten om at den hadde ligget 15 minutter ekstra i bagen hans nok for å ødelegge opplevelsen, og han var så hyggelig selv om det regnet at jeg ikke hadde hjerte til å si ifra.

 

tror du ikke jeg hadde glemt hvor jeg hadde parkert leiebilen i dag morges også, så jeg gikk rundt og trykka på nøkkelen i feil etasje i parkeringshuset som en idiot.

 

jeg orker snart ikke mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Leveransen min kom mens jeg satt på toalettet, så ble stressa og fikk ikke maks ut av dagens første bommelom, og rakk seff heller ikke døra tidsnok.

 

Har hjemmekontor i dag pga overnevnte leveranse.

Hjemmekontor på grunn av bommelom. Skal si ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble invitert til å spille litt Playstation 3 i natt. Spiller så og si aldri på konsoll - så dette var jo litt artig egentlig.
Jeg brukte vel en times tid på å rigge opp alt og finne alt, så innser jeg at jeg ikke hadde kål på hvor lade-kabelen var hen.
Prøvde 12 lignende kabler, ingen av dem matchet og det endte med at jeg ble skikkelig sint og sovna på sofaen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å ta opp igjen litt gaming, føler at jeg er "missing out" når jeg ennå ikke engang har spilt Skyrim. Men må ha ny PC i så tilfelle. Bærbar gaming-PC blir fort litt waste føler jeg, og stasjonær blir ikke brukt i like stor grad m.t.p at jeg ikke kan sitte med den på fanget og se TV samtidig. Har råd til begge, det står ikke på det, men jeg føler at ingen av løsningene er særlig optimale.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk beskjed av postmannen i dag at han ikke lenger vil levere post i postkassen på husveggen. Jeg må nå feste på fellesstativet vi nå har fått opp, 5 meter unna. Må se om jeg kan få meg en eller annen form for varseltjeneste på SMS eller noe, som gir meg beskjed når kassen har innhold. 

Lenke til kommentar

Fikk beskjed av postmannen i dag at han ikke lenger vil levere post i postkassen på husveggen. Jeg må nå feste på fellesstativet vi nå har fått opp, 5 meter unna. Må se om jeg kan få meg en eller annen form for varseltjeneste på SMS eller noe, som gir meg beskjed når kassen har innhold. 

Hva med å lage en slags forsegling ala teip-bit e.l på lokket, så om du har syn dit fra vinduet, kan du se med kikkert eller noe om den er brutt. Da vet du når det er kommet post.

Lenke til kommentar

Går ikke Ann å skru opp og ned volumet med volumknappene på siden av tlf på ting du caster til TVen med feks chromecast, når en bruker YouTube appen på telefonen.

 

Går med så å si alle andre apper, men YouTube som eies av Google, som lager Chromecast, nei den skal det ikke gå med!

Lenke til kommentar

 

Går ikke Ann å skru opp og ned volumet med volumknappene på siden av tlf på ting du caster til TVen med feks chromecast, når en bruker YouTube appen på telefonen.

Det funker her...

Wow. Har irritert meg over dette i mange måneder og bruker appen med casting daglig. Så flere på reddit hadde samme problemet så trodde det gjaldt alle.

 

Men nå som du sa det funker, reinstallerte jeg YouTube og nå funker det! :)

 

Da må jeg finne på et nytt First World problem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...