Gå til innhold

Dead Island - Gi din dom!


Anbefalte innlegg

Har spilt det i mange timer nu.. lvl 20 og i act 2 :)

 

Har endelig begynt å få våpen, så begynner å ligne noe.

 

Noe jeg hater med spillet er Thug, dem som tåler utrolig mye og kan knockbacke deg 3 meter bakover med ett slag. Skjønner ikke vitsen egentlig.. og btw, zombier som skyter tilbake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, dritt spill. Spillet lagrer ikke og jeg kommer ikke videre fordi oppdragsduden nekter å snakke med meg selvom det er questtegn på han. Hvis jeg stikker på gamestop i morgen og forteller hva jeg mener om dette møkka spillet. Tror dere jeg kan få tilbake pengene da? I det minste tilgode lapp?

 

Har også opplevd noen bugs som ødelegger for spillet. Har klart å komme med unna dette ved å joine andre i coop.

 

Slutten av spillet er jævlig irriterende fordi du skal forfølge dumme "venner" over lange distanser, og de dør hele tiden. Du ender dermed opp ved å måtte starte på nytt hundre ganger.

Lenke til kommentar

Hmmm, så i prisguiden her inne på hardware.no og leste dette om Dead Island:

Produktet har gått ut av produksjon, hva menes med det?

 

Hvorfor er det ingen fysiske butikker som selger dette? Har sjekka både elkjøp, gamestop, og mange lignende butikker...

Hvorfor? cdon.com har det på lager ser jeg...

 

Men hvorfor er det så vanskelig å få tak i, mye feil med det?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen fysiske butikker som selger dette? Har sjekka både elkjøp, gamestop, og mange lignende butikker...

Hvorfor? cdon.com har det på lager ser jeg...

 

Men hvorfor er det så vanskelig å få tak i, mye feil med det?

 

Elkjøp og Spaceworld i hvert fall nekter å selge spillet av ''resepkt for utøyaofrene''. Skjønner ingenting, da det ikke var zombier som løp rundt med maskingevær og drepte ungdommer..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt i flere timer i går for så å slå på ps3'en og i dagg se at ingenting omtrent er blitt lagret så føler jeg at jeg kan si at dette spillet er noe herk uten like. Prøvde å spille mer nå, og gjorde en del missions, men når jeg går ut av spillet og inn igjen så har jeg visst ikke gjort dem alikevel.

 

Like før spillet går i søpla, helt seriøst, lignende har jeg aldri vært borti.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Har ikke dette problemet på xbox. Er irriterende med autosave ja,at det ikke er save på quit, men ser ut som dette kun er på ps3. Tips til å joine random games på xbox hvertfall,(alle games er gråe, og join funker ikke) enten prøv å få opp gamercard et par ganger og trykk join game in progress der, eller send dem en random beskjed så funker det etter et par forsøk. Ikke funnet en eneste game jeg ikke kunna joina enda. Var level 22 med en level 7 :thumbup:

 

Redigert :

 

I tillegg ville jeg ikke krysset fingra for patch til konsoll da deep silver er inneblandet, og den abysmale porten til Risen på konsoll. I tilleg null støtte for spillet. Første patchen kom 1 år etter release. Jeg var så rasende at stakkars fyren på gamestop ikke fikk no annet valg enn å refundere hehe

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar

Kjøpte Dead Island på steam(som mange andre) og har lastet det ned osv osv.

Men har ett problem som frustrerer meg noe jævlig. Mus pekeren er helt fantastisk treg i menyen, men hvis jeg øker mouse sensitivity til maks så det går ann å navigere musen rundt i menyen, går kameraet i spillet helt amokk siden den står på maks...

 

Noen andre som har hatt samme problem og funnet en løsning? Har bare spilt igjennom introen på spillet og gidder ikke å spille noe mer før jeg har fått løst problemet. Hvis det ikke er noen løsning så kommer jeg til å avinstallere det og gi faen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...