Gå til innhold

Dead Island - Gi din dom!


Anbefalte innlegg

Er det meningen våpen skal tåle så lite som de gjør? Føler jeg slår ti slag, og så er det ødelagt. Har oppgradert durability med to hakk også, uten at det ser ut til å hjelpe. Veldig frustrerende å hele tiden måtte reparere de. Koster mye penger også.

 

Dette er nevnt i flere omtaler som en av de meste negative tingene i spillet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem med Dead Island. Når jeg joiner en coop singleplayer match og gjør oppdrag, og går av coop matchen så vil alle oppdragene som jeg har gjort forsvinne og jeg må gjøre de på nytt. Hvorfor skjer dette? Jeg har gjort samme oppdrag flere ganger i håp om at jeg ikke må gjøre det på nytt.

Lenke til kommentar

Det er mye med dette spillet som kunne vært bedre. Man må jo bytte våpen flere ganger i minuttet fordi det blir utslitt etter noen få slag. Alt av skytevåpen gjør særdeles lite skade på fiendene, og man kan dø tusenvis av ganger uten at det har noe å si. Man bare starter på nytt der man slapp, og ser derfor ikke helt poenget i å fylle opp helsen.

Lenke til kommentar

Det blir faktisk bedre, og morsomt når du begynner å kjenne igjen zombiene og vet hva du skal gjøre i diverse situasjoner (som når man må time hoppet til siden når den kjempen med tvangstrøyen kommer rasende mot deg).

 

Mye ved spillet er skikkelig rått og kult, skulle bare ønske at de gjorde det bedre og tok sin tid på å lage ett bedre produkt.

Lenke til kommentar

For de som ikke vet det, man kan skru av autoleveling på zombiene. :) Det gjør alt gøy nok en gang. Dro opp spillet for litt tid tilbake, skrudde av dette, zombiene døde av headshot, og av ett slag i hodet. Det trengs ikke 20 skudd eller 15 slag for at hodet skal sprette av. Og du kan fortsatt dø ;)

Lenke til kommentar

For de som ikke vet det, man kan skru av autoleveling på zombiene. :) Det gjør alt gøy nok en gang. Dro opp spillet for litt tid tilbake, skrudde av dette, zombiene døde av headshot, og av ett slag i hodet. Det trengs ikke 20 skudd eller 15 slag for at hodet skal sprette av. Og du kan fortsatt dø ;)

 

Hvor gjør man det? Jeg er ikke sånn videre glad i autolevelsystemet til DI for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...