Gå til innhold

Dead Island - Gi din dom!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrulig nydelig spill som jeg nøt fra start til slutt!

Eneste pirket jeg har på spillet er respawninga der jeg endte opp lenger enn der jeg hadde gått i feks missions eller midt i en horde zombier(men det går jo greit siden jeg har jo alt liv tilbake og klarer lett å slå meg løs)

 

Eneste jeg irriterer meg over nå er at jeg har opplevd hele spillet og storyen... Blir som å se en fantastisk bra film som du har lyst å se igjen med de uvitende øynene.

Lenke til kommentar

Synes det er ufattelig hvor svake folk har blitt. Det er så altfor åpenbart at dette spillet har hatt veldig lite Q&A, om noe, og atter en gang får sluttbruker jobben som beta-tester. I tillegg er porten enormt dårlig gjennomført med dårlig opptimalisering, elendig menyer, veldig mange bugs i world samt quests som aldri kan fullføres. Går man over til coop blir det hele verre. Hva du enn gjør, ikke la tilfeldige personer joine, det kan fort ende i en drøss quests som finner på mye rart.

 

For all del det er kjempe morsomt å drepe zombier med venner og se kroppsdeler fly til alle himmelretninger, i et par timer. Ville aldri betalte for spillet i sin nåværende stand mtp. alle åpenbare bugs som eksisterer, det minner meg for mye om hvor lite kjærlighet porten har fått.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Synes det er ufattelig hvor svake folk har blitt. Det er så altfor åpenbart at dette spillet har hatt veldig lite Q&A, om noe, og atter en gang får sluttbruker jobben som beta-tester. I tillegg er porten enormt dårlig gjennomført med dårlig opptimalisering, elendig menyer, veldig mange bugs i world samt quests som aldri kan fullføres. Går man over til coop blir det hele verre. Hva du enn gjør, ikke la tilfeldige personer joine, det kan fort ende i en drøss quests som finner på mye rart.

 

For all del det er kjempe morsomt å drepe zombier med venner og se kroppsdeler fly til alle himmelretninger, i et par timer. Ville aldri betalte for spillet i sin nåværende stand mtp. alle åpenbare bugs som eksisterer, det minner meg for mye om hvor lite kjærlighet porten har fått.

Brukte over 1 time i går på å prøve å fortsette på coop runden jeg startet på fredag. Etter mange forsøk på å få inn alle uten at spillet låste seg, gav vi opp.

 

 

Akkurat nå sitter jeg å vurderer om jeg skal prøve å få levert spillet tilbake. Hørt at noen har fått pengene tilbake. Virker som det er bare de som har forhåndsbestilt det. Spørs om Steam lar meg gjøre det igjen. Tenkte å kontakte utgiveren først.

Lenke til kommentar

Hvorfor i hælvete får jeg ikke lov til å bestemme de grafiske valgene selv?!? Hvis jeg har et beist av en PC, som jeg har, så vil jeg bruke den!

 

 

Er ikke sikker på om noen har fortalt deg det enda, eller om du har funnet det ut selv, men du kan ikke velge grafikk osv in-game. Så om du skal endre det må du gjøre det på menyen. :)

 

jeg er klar over det, men de valgene som er der er ikke nok på en pc.

Lenke til kommentar

Spiller på Ps3. Kan ikke si at jeg har sett noe særlig til bugs. For meg så er det enkelte av designvalgene som er litt snodige:

 

- Flere mål i oppdraget, kan ikke utføre dem i valgfri rekkefølge. F. eks. Skal henge opp flere plakater rundt om i byen. Disse skal henge på ei tavle. I forbindelse med et annet oppdrag, passerer jeg ei slik tavle, men får ikke lov å henge opp plakaten. Nei, jeg må først til andre enden av byen, henge opp plakaten der, før jeg får henge opp på neste plass, så neste plass OGSÅ får jeg henge opp på førstnevnte plass. Kjedelig og unødvendig.

 

- Helvetes jack-in-the-box. Zombier som plutselig dukker opp bak deg. Noen ganger er det meningen, som når infected kommer løpende. Andre ganger har zombien blitt respawnet.

 

- Respawning av zombier har jeg delte meninger om. Joda, det er greit at dem kommer tilbake, men ikke med en gang. Det burde vært en timer. Slik det er nå, trenger du bare å runde et hjørne, ombestemme deg, også har alle de du har tatt på veien bort blitt respawnet.

 

- Hvorfor koster det penger å reparere våpnene dine? Seriøst. Hvorfor kan det koste 1000$ å reparere en kniv? Hvem får de pengene? Jeg gjør det jo selv. Hvis jeg har to deodoranter og en teiprull, hvorfor koster det 50$ å lage ei bombe?

 

- Du kan bære evig med dippedutter av alle slag, fra motordeler til lightere, men ikke mer enn 50 pistolkuler.

 

- Altfor kort rekkevidde på slagvåpen.

 

Alt dette er ting som irriterer meg, men likevel liker jeg spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Respawninga, både på deg selv om zombiene suger. Jeg driter egentlig i at jeg dør, fordi jeg uansett starter på nytt uten å tape noe på det. Å kjøre bil føles stivt, og fysikken er i tillegg ganske dårlig (prøv å sprette badeballen). Noen bugs her og der, heldigvis ingen som ødelegger spillet permanent, men jeg har ofte måtte restarte et oppdrag ettersom hun som skulle følge etter meg har blitt stående i ro. Skytingen i spillet er dårlig, og våpnene blir irriterende fort utslitt.

 

Samarbeidsdelen i spillet har sine ulemper. Jeg ville aldri anbefalt å spille med flere personer man ikke kjenner. I natt prøvde jeg med 3 personer jeg ikke kjente, og folk er helt ute av kontroll. De aksepterer oppdrag, du mister dialoger, og i verste fall kan du miste oppdrag dersom du joiner mens de er på slutten av oppdraget du akkurat har akseptert.

 

En kompis fant denne boken:

 

post-54990-0-74180700-1315789583_thumb.png

 

Tilfeldig, eller hint til noe som skjedde 22. juli?

 

Kommer vel litt an på hva som står i boka?

Lenke til kommentar

Jeg hadde store forventninger til dette spillet og nå som jeg fant det på dustinhome for under 300 lappen, tenkte jeg å bestille det omgående, men ble nå usikker.

 

Jeg trodde de hadde sluppet oppdatering for å fikse alle disse problemene. Bør jeg bestille likevel og håpe at det fungerer bra og evt. oppdatere med alt som er?

Lenke til kommentar

Herregud folkens! Nå må dere slutte å tulle. Norge er ikke verdens navle. Alt handler ikke om Utøya.

 

Jeg synes bare at det var en stor og subtil tilfeldighet.

 

Ja, det er klart at dette spillet ble utviklet på noen dager etter Utøya...

Det er ingen tilfeldighet heller. Utøya og dette spillet har ingenting med hverandre å gjøre. Utøya er én hendelse, Dead Island en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...