Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker jeg vanlige bukser med normale lommer så går det fint å ha den i bukselommen. Bruker jeg bukser med mindre lommer som ikke er så dype, så passer jeg på at den ikke detter ut når jeg reiser meg eller går ut av bilen (noe jeg har erfart, auu). Går jeg i dress (noe som betyr at jeg mest sannsynlig ikke vil være edru den dagen), så ligger jeg den i innerlommen slik at jeg ikke mister den eller den går i bakken.

 

Jeg har ingen problemer med å frakte den rundt omkring, og man blir fort vant til det.

Lenke til kommentar

Min klient har vel en rute man kan krysse av i foran hver enkelt e-post i hovedvisningen. I den øverste raden er det også en slik rute. Denne krysser da for alle e-postene i den mappen man står i. Så er det bare å velge slett.

 

Ja, det er nettopp en slik rute å krysse av i jeg savner. Er ikke det i min e-post klient (den som kom med telefonen). Jeg har prøvd innstillinger, å swype opp, ned og til sidene men ingenting dukker opp. Så jeg er nødt til å krysse av for hver enkelt mail jeg vil slette. Det vil si, jeg er nødt til å finne en annen e-post klient...

Lenke til kommentar

Kanskje et dumt spørsmål, men har du prøvd å gå til Settings > Wireless and network > USB utilities > Connect storage to PC? Klikk knappen før du kobler i USB-ledningen. Var dette jeg måtte gjøre for å få overføre filer via USB, noe som skjedde automatisk på min gamle telefon.

 

Det fungerte! Takk skal du ha!

Lenke til kommentar

Ja, det er nettopp en slik rute å krysse av i jeg savner. Er ikke det i min e-post klient (den som kom med telefonen). Jeg har prøvd innstillinger, å swype opp, ned og til sidene men ingenting dukker opp. Så jeg er nødt til å krysse av for hver enkelt mail jeg vil slette. Det vil si, jeg er nødt til å finne en annen e-post klient...

 

Jeg syntes å huske at jeg hadde funnet ut av det før jeg oppgraderte til ICS, og la inn en backup av original ROM jeg laget før jeg oppgraderte for å se.

 

Dette er noe av det minst intuitive jeg har sett på lenge, men muligheten er faktisk der. Gjør følgende:

 

Gå inn i den mappen du skal slette e-poster fra. Ikke velg en enkelt e-post, bare stå i roten av mappen. Trykk meny, velg slett. Voila! Der har du checkboxene du savnet...

 

-KJ

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er nettopp en slik rute å krysse av i jeg savner. Er ikke det i min e-post klient (den som kom med telefonen). Jeg har prøvd innstillinger, å swype opp, ned og til sidene men ingenting dukker opp. Så jeg er nødt til å krysse av for hver enkelt mail jeg vil slette. Det vil si, jeg er nødt til å finne en annen e-post klient...

 

Jeg syntes å huske at jeg hadde funnet ut av det før jeg oppgraderte til ICS, og la inn en backup av original ROM jeg laget før jeg oppgraderte for å se.

 

Dette er noe av det minst intuitive jeg har sett på lenge, men muligheten er faktisk der. Gjør følgende:

 

Gå inn i den mappen du skal slette e-poster fra. Ikke velg en enkelt e-post, bare stå i roten av mappen. Trykk meny, velg slett. Voila! Der har du checkboxene du savnet...

 

-KJ

 

Herregud så trist! Jeg har brukt nærmere 4 måneder på å finne ut av dette! Dette er flaut! TUSEN takk skal du ha :p

Lenke til kommentar

Ehh... jo'a. :ermm:

 

Men jeg har hele tiden fått opp checkboxer ved hver enkelt e-post - den er grei.

 

Det jeg ikke får er én checkbox helt øverst som markerer alle e-postene samtidig, dersom jeg ønsker det. Så jeg må jo da fremdeles klikke på hver enkelt e-post for å slette.

 

Og jeg fant jo også ut at når jeg trykket på 'Innboks', så fikk jeg opp alle de andre boksene, og da jeg så valgte 'Søppel', så lå alle e-postene jeg hadde slettet de siste tre månedene der. Og der var det heller ingen "Slett alt" checkbox, så jeg satt vel i fem minutter og klikket på individuelle e-poster (i roten av mappen, ja) før jeg kunne slette alle. Det er kjipern spør du meg.

Lenke til kommentar

Når det kommer til Note og lommer så har jeg kun en ting som plager meg.

Jeg er en jeans bruker (dongeri bukse), og har hatt ett problem som oppstår hver eneste dag.

Og det er når jeg skal knyte skoene.

Da vris lomma og det blir vanskelig å sette seg ned for å knyte skoen.

Etter flere uker med tenking, overveielse og fundering på løsninger, så valgte jeg og vente med å sette telefonen i lomma ETTER at jeg har knytt skoene mine ;)

Men utenom det har den så langt passet bra både i dress bukse, jeans, kordflæyel, chinos og jeans her hos meg.

Tilåmed i joggebukse og arbeids bukse :)

Endret av catothom
Lenke til kommentar

Fungerer fint i vanlige bukser og i dressbukser.

Jeans er noe man går med hvis man jobber i butikk eller jobber som cowboy

 

Betyr det at jeg kan kalle meg cowboy siden jeg kun bruker jeans? Sånn halvtrange til å være herrejeans attpåtil. Dress er for kontorfolk og stolslitere (eller hva mener du med dine definisjoner)!

 

 

Deg:

cowboy-shootout.jpg

 

Meg:

111011-bernanke-halloween.380;380;7;70.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fungerer fint i vanlige bukser og i dressbukser.

Jeans er noe man går med hvis man jobber i butikk eller jobber som cowboy

 

Betyr det at jeg kan kalle meg cowboy siden jeg kun bruker jeans? Sånn halvtrange til å være herrejeans attpåtil. Dress er for kontorfolk og stolslitere (eller hva mener du med dine definisjoner)!

 

 

Deg:

cowboy-shootout.jpg

 

Meg:

111011-bernanke-halloween.380;380;7;70.jpg

 

Tipper det er mer i denne retningen :p

 

95057-schwachkopf-fat-suit-nerd-fat-suit.jpg362-768-fm61697.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Hva er pros and cons med Galaxy Note vs. Galaxy SII

Jeg har begge telefonene og største forskjellen er jo helt klart skjermen ;)

 

Å surfe på Note'en er som å kjøre Rolls Royce, en helt enorm oppløsning og masse plass :)

 

Andre ting som taler for note er batteritiden, lader noten vesentlig midre om den brukes like mye som SII'en min

 

Det som taler mot noten er kun størrelsen slik jeg ser det!

Jeg ville aldri dratt med noten på fylla eller i skibakken, men jeg har løst problemet med tvilling SIM. Og jeg har en gammel nokia tastetelefon som blir med meg på karatefylla og pisst off kjøring i slalombakken :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...