Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke under 200, ca 200 pluss frakt :)

Klikker du på linken så ser du det er på amazon.com :)

Jeg fant forresten en håndlaget utgave på xdev, kostet 99 dollar, de tok noen dager å få den laget (lages på bestilling).

 

Jeg kan se om jeg kan finne linken hvis den er av interesse.

God kvalitet på bookbook produktene, men så på min første at trådene løsnet litt, sendte de en epost, og de sendte en helt ny med ekspress til Norge, tok 3 dager før jeg hadde den fra USA, ble levert med budbil på døren.

 

:thumbup:

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Tenkte bare jeg skulle dele denne siden her med dere: http://samsunggalaxysforums.com/

 

Der har note sin egen plass. Egen tråd for

"Genereal Discussin"

"Help and Solutians"

"Android Development"

"Accessory"

"S-Pen Art and Sketches"

 

Håper denne gir dere masse hjelp :)

 

Edit...Var litt rask...var ikke mye der enda :p Men sjekt å vite om alikevel vil jeg tro :hmm:

Endret av Goodall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, ja det kan du si! Vi nærmer oss dog målet. Den mest stabile som jeg har brukt, og bruker as we speak, er denne ROMen. Det er en AOSP ROM som betyr at det er stock Android, og ikke noe TouchWiz piss.

 

Det som ikke fungerer for øyeblikket er:

 

- Videoavspilling

- Videoinnspilling

- USB-overføring (men en fiks for SD-kort er ute nå, så nå fungerer altså det)

- Kameraet kan kun ta bilder i 3 mpx (men det kan man selv fikse ved å installere en annen kamera-app)

- Diverse småting

 

Takk for tips. Frister veldig å legge inn, iom at jeg er gørr lei av TW, eller en Go EX Launcher som lagger. Men jeg ser mye film på min, så får vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er blitt helt hekta på spillet Draw Something (Market) - fins i Free utgave hvis man vil teste.

 

Genialt spill for folk med S-Pen i alle fall :p

 

Det var rasende festlig. Mange festlige tegninger man får...

Lenke til kommentar

Finnes det noen 100% fungerende ICS roms til Note'n?

 

:)

 

Nope

 

Finnes 3-4 som er gode nok til daglig bruk, da. 100% er de ikke, men jeg har absolutt ingen problemer. Selv kjører jeg ICS 4.0.3 på min Note, Team Rocket Rom for å være helt nøyaktig. 240 dpi er også fantastisk på ICS ;) Med exDialer og exContacts fra Market, med ICS theme, så har jeg ingen problemer med FC eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...