Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å finne S-Pen apps i installerbar versjon for å bruke i CM9? Jeg har ikke akkurat googlet hardt for å finne det, men ser det nevnt i alle CM9-diskusjoner jeg har sett at dette er negativt at de ikke kan "bake" inn på grunn av lisenser etc.

 

-KJ

 

Trenger akutt hjel. Mobilen tar konstant og logger ut av launcheren og etter 1 time med dette så har batteriet gått fra 45% til 14%. Startet i dag med at jeg holdt på å oppdatere noen programmer i marked. Virker også ut som den har slettet noen apps selv og!

 

Vet noen hvordan jeg slipper alle tilbudsmeldinger fra Gameloftspill (gratise)?

 

"Logger ut av launcheren"? Kan du prøve å beskrive litt nærmere? Har du restartet mobilen?

 

-KJ

Lenke til kommentar

Har du prøvd å finne S-Pen apps i installerbar versjon for å bruke i CM9? Jeg har ikke akkurat googlet hardt for å finne det, men ser det nevnt i alle CM9-diskusjoner jeg har sett at dette er negativt at de ikke kan "bake" inn på grunn av lisenser etc.

 

-KJ

 

Nei ikke enda, men skal ta en titt på det når jeg får sjansen.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å finne S-Pen apps i installerbar versjon for å bruke i CM9? Jeg har ikke akkurat googlet hardt for å finne det, men ser det nevnt i alle CM9-diskusjoner jeg har sett at dette er negativt at de ikke kan "bake" inn på grunn av lisenser etc.

 

-KJ

 

Trenger akutt hjel. Mobilen tar konstant og logger ut av launcheren og etter 1 time med dette så har batteriet gått fra 45% til 14%. Startet i dag med at jeg holdt på å oppdatere noen programmer i marked. Virker også ut som den har slettet noen apps selv og!

 

Vet noen hvordan jeg slipper alle tilbudsmeldinger fra Gameloftspill (gratise)?

 

"Logger ut av launcheren"? Kan du prøve å beskrive litt nærmere? Har du restartet mobilen?

 

-KJ

 

Har altså tre forskjellige launchere på mobilen; standard, ADW.Lancher og GO Launcher EX. Bruker standard til vanlig. Etter å vært inne på mobilen en liten stund, fryser alt til og launcheren avsluttes og jeg får opp vinduet får valg av launcher. Samtidlig trekker dette mye strøm siden mobilen starter opp programmene som starter standard.

 

Fikk fikset det hele med å avinnstalere en rekke Gameloft-spill, men helst skulle jeg ha hatt de inn igjen. Det er jo ikke malware eller spyware-apps heller, skjønt alle meldingene om småkjøp inne i spillene kunne jeg ha vært foruten.

 

Finnes det noe program som kan bestemme ville programmer som skal starte ved oppstart? Ser det er en del som kjører i bakgrunnen som ikke burde gjøre det, spesiellt spill fra Glu.

 

- Tenker på en ccleaner for android.

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar

La inn Kina utgaven av ICS igår, og fjernet alt drittet jeg ikke bruker (deriblandt endel kinadritt som jeg ikke har sett før). Har enda ikke hatt noe problemer med den. Funker helt utmerket, ihvertfall til alt jeg bruker tlf til. Gørkjapp og responsiv. Eneste minuset er at tlf ikke går høyere enn 1200MHz med denne ROM'en. Gleder meg til det kommer en liten tweak her, slik at jeg kan få den opp på 1700MHz igjen, som den har gått som siden jeg kjøpte den å flashet inn en custom ROM.

Lenke til kommentar

Er det virkelig sånn med stock e-post klient, at man ikke kan slette alle e-poster med ett trykk? Man må altså sitte der og manuelt klikke på hver eneste e-post man har fått? Ingen tick-box for å slette alle?

Jeg har klikket på alle menyer og undermenyer jeg kan finne, men klarer ikke å finne noe valg for å slette alle e-poster (eller alle e-poster som har kommet på en spesifikk dato etc.).

 

Vet dere om e-postklient som kan anbefales som har denne funksjonen? Og med SPAM-filter? Helst program og ikke bare widget.

Lenke til kommentar

FIOY, så var jeg på joggetur i går, med Note'n i lomma som musikkspiller og gpstracker. Kjøpte egentlig en Galaxy Gio til det formålet, men jeg blir så deprimert av å bruke den at den kun blir hentet frem som festtelefon fra og med i går. (Uresponsiv ekkel liten skjerm med dårlig oppløsning, treg, treg, treg, og langt dårligere lyd på musikkspiller enn det jeg har blitt vant med. For ikke å glemme at den bruker år og dag på å få gpslock, om den i det hele tatt får det.)

 

Note'n fungerte overrraskende bra å jogge med. Litt stor, men ikke plagsomt stor :)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Jeg bruker noten min mest til surf og som nettbrett, men syns det er vanvittig irriterende med de jævla volumknappene som man hele tiden kommer borti :mad:

 

Har aldri bruk for de idiotiske knappene, hverken i samtaler og ellers...

 

Finnes det en måte å skru disse av permanent eller midlertidig?

 

Edit: kanskje man skrur opp telefonen og plukker ut knappene fysisk... bare en tanke :thumbup:

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Da var jeg også med i klubben :)

 

...og hvor selger de bukser med ekstra store lommer?!

 

Gratulerer med Note!

 

Du trenger ikke bukser med store lommer. Min går lett nedi standard Levi's-bukser, merker knapt at den er der i forskjell til Xperia X10 som jeg hadde tidligere. Er derimot mer usikker på sommerværet og shorts. Der har lommene en tendens til å være mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...