Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg får ikke notifikasjonene i wordfeud til å funke på denne telefonen, ikke fungerer pinch zoom heller, noen andre med samme problemer?

Pinch zoom i Wordfeud?

 

Ja jeg mener det funket på huaweien jeg hadde før, det funker også på iphone.

 

notifications er påskrudd, men funker bare en gang i blandt, spørs om jeg må prøve en restart

Lenke til kommentar

jeg får ikke notifikasjonene i wordfeud til å funke på denne telefonen, ikke fungerer pinch zoom heller, noen andre med samme problemer?

Pinch zoom i Wordfeud?

 

Ja jeg mener det funket på huaweien jeg hadde før, det funker også på iphone.

 

notifications er påskrudd, men funker bare en gang i blandt, spørs om jeg må prøve en restart

Jeg kan heller ikke pinch zoome i Wordfeud, men det kan du da umulig ha bruk for?

Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over kvaliteten. Det er litt tykkere og litt tyngre en det orginale men føles svært solid. Dekningen påvirkes ikke og utseendet blir utrolig rått. For 60 kroner ferdig levert er dette ett kupp. Skjermfilmen til 18 kroner er også meget bra.

Fantastisk! Ligger det link til selger lengre bak i tråden? Og pennen fungerer knirkefritt med skjermfilmen på?

Lenke til kommentar

Er denne telefonen noe bra? Skal kjøpe ny telefon og vurderer denne. Men hvordan er denne iforhold til 4s? (Vet at den er større)

Veldig god. Flere tester har kalt den verdens beste telefon. Den er lettere enn iPhone 4S, så vidt jeg kan kjenne ihvertfall. Skjermen er mye bedre. Jevnt over en bedre telefon, om du ikke synes størrelsen er avskrekkende.

Lenke til kommentar

Veldig god. Flere tester har kalt den verdens beste telefon. Den er lettere enn iPhone 4S, så vidt jeg kan kjenne ihvertfall. Skjermen er mye bedre. Jevnt over en bedre telefon, om du ikke synes størrelsen er avskrekkende.

 

Vekten på iPhone 4S oppgis til 140 gram, mens Galaxy Note veier 178 gram ifølge Samsung. Jeg kjente på en kollega sin Galaxy Note i sted og den føltes ikke mye tyngre enn iPhone 4S'en min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...