Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har erfaring med beskyttelsesdeksel i lær som er i kombinasjon med lommebok? Jeg er usikker på om jeg vil slå til på noe slikt eller ikke, da jeg ikke vet hvordan det vil ende opp med å se eller kjennes ut etter du faktisk har puttet kort i kortholderen.

 

Vet noen om mobilen vil se og føles veldig mye tykkere i forhold til utseendet den ville hatt uten dette? Jeg tenker først og fremst på noen lærdeksler fra denne siden som i det minste ser veldig flotte ut på bilder.

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med beskyttelsesdeksel i lær som er i kombinasjon med lommebok? Jeg er usikker på om jeg vil slå til på noe slikt eller ikke, da jeg ikke vet hvordan det vil ende opp med å se eller kjennes ut etter du faktisk har puttet kort i kortholderen.

 

Vet noen om mobilen vil se og føles veldig mye tykkere i forhold til utseendet den ville hatt uten dette? Jeg tenker først og fremst på noen lærdeksler fra denne siden som i det minste ser veldig flotte ut på bilder.

 

Jeg fikk denne i går og den er helt grei. Gir ok beskyttelse uten å ta for mye plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det anbefales vel ikke å ha mobil og kort med magnetstripe i samme lomme..?

 

 

Tviler på at noe en mobil sender ut kan ødelegge det. Da hadde det ikke vært så mange lommebøkvesker der ute

Lenke til kommentar

Har hatt kvalitetstid med Note'n i det siste, og det er jo diverse ting jeg liker godt med den. Skjermen er fantastisk og den er akkurat innenfor størrelsesgrensen. Men det er en ting som hindrer meg ifra å gå for denne, billigfølelsen jeg fikk av å holde den var uutholdelige. Den er laget i kjip plast og det kombinert med liten vekt så får jeg bare en dårlig følelse av den. Det oser ikke kvalitet, og der igjen er det ALT for mye penger å betale for en klump med plastikk.

 

Touchwiz er også en ødeleggende faktor, men resten var veldig bra! Kan absolutt forstå at folk liker den.

Lenke til kommentar

Har hatt kvalitetstid med Note'n i det siste, og det er jo diverse ting jeg liker godt med den. Skjermen er fantastisk og den er akkurat innenfor størrelsesgrensen. Men det er en ting som hindrer meg ifra å gå for denne, billigfølelsen jeg fikk av å holde den var uutholdelige. Den er laget i kjip plast og det kombinert med liten vekt så får jeg bare en dårlig følelse av den. Det oser ikke kvalitet, og der igjen er det ALT for mye penger å betale for en klump med plastikk.

 

Touchwiz er også en ødeleggende faktor, men resten var veldig bra! Kan absolutt forstå at folk liker den.

 

Har hørt dette før, men er personlig helt uenig. Jeg synes at Noten tvert imot er den lekreste telefonen jeg har prøvd, og at "plasten" faktisk bidrar til en enda mer eksklusiv følelse, siden den er relativt lett.

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med beskyttelsesdeksel i lær som er i kombinasjon med lommebok? Jeg er usikker på om jeg vil slå til på noe slikt eller ikke, da jeg ikke vet hvordan det vil ende opp med å se eller kjennes ut etter du faktisk har puttet kort i kortholderen.

 

Vet noen om mobilen vil se og føles veldig mye tykkere i forhold til utseendet den ville hatt uten dette? Jeg tenker først og fremst på noen lærdeksler fra denne siden som i det minste ser veldig flotte ut på bilder.

 

Har bestilt denne til min kones Note, fra før har jeg (til min sønns og min egen Note) en "frontåpnet" og en "sideåpnet".

 

Ser disse er dyrere enn de som det er linket til ellers, kommer på ca 230-240 NOK alt inklusive. Den som er sideåpnet har jeg selv, har og prøvd den frontåpnede, men elsker den sideåpnede. De er ikke spesielt store, og er behagelige å holde i - samt at siden de er fylt med "luft", så beskytter de telefonen veldig godt. De er laget av mykt lær, og det er enkelt å bøye frontdekselet helt bak når man holder den både i landskapsmodus og ellers for å skrive med den. Klart telefonen blir feitere, men det er ikke noe problem for meg.

 

EDIT: Disse har ikke en slik "lommebokfunksjon", og det vil jeg heller ikke ha, da jeg har hørt at mobilens "magnetisme" (stråling og batteri) tapper både magnetband (selv om dette snart er en saga blott), men også selve chipen. Om dette er tilfelle eller ei, aner jeg ikke ... :innocent:

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med beskyttelsesdeksel i lær som er i kombinasjon med lommebok? Jeg er usikker på om jeg vil slå til på noe slikt eller ikke, da jeg ikke vet hvordan det vil ende opp med å se eller kjennes ut etter du faktisk har puttet kort i kortholderen.

 

Vet noen om mobilen vil se og føles veldig mye tykkere i forhold til utseendet den ville hatt uten dette? Jeg tenker først og fremst på noen lærdeksler fra denne siden som i det minste ser veldig flotte ut på bilder.

 

 

Jeg fikk denne i går og den er helt grei. Gir ok beskyttelse uten å ta for mye plass.

 

Vil ikke kortene "gnisse" mot skjermen med denne vesken?

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har problemer med keming av teksten på Dagbladet? (Keming is too much kerning)

Legger ved et bilde. Kjører innebygget nettleser, har ikke endret noen innstillinger, har ikke dette problemet på noen andre nettsider.

export_07.png

 

Ser ut som Dagbladet har fikset dette nå.

Lenke til kommentar

Jeg ser det finnes en sånn aktiver "remote wipe" ting. Eller fjern kontroll på norsk om du vil. Hvordan kan jeg fjernstyre telefonen? Fra hvilken side?

 

http://thenextweb.com/google/2010/10/29/google-brings-remote-wipe-other-security-features-to-android-through-google-apps-dashboard/

 

Ser ut som om man må kjøpe noe mer greier for å ha den muligheten. Snakk om falsk trygghet når man bare ser "remote wipe" i menyen men at man selv aldri har noen mulighet til å nettopp gjøre det. For noe piss.

 

Edit igjen haha.

 

Lå inn prey, det ser ut til å fungere fint til å spore den. For remote wipe er jeg fortsatt på jakt etter en løsning.

Endret av chills
Lenke til kommentar

Jeg ser det finnes en sånn aktiver "remote wipe" ting. Eller fjern kontroll på norsk om du vil. Hvordan kan jeg fjernstyre telefonen? Fra hvilken side?

 

http://thenextweb.com/google/2010/10/29/google-brings-remote-wipe-other-security-features-to-android-through-google-apps-dashboard/

 

Ser ut som om man må kjøpe noe mer greier for å ha den muligheten. Snakk om falsk trygghet når man bare ser "remote wipe" i menyen men at man selv aldri har noen mulighet til å nettopp gjøre det. For noe piss.

 

Edit igjen haha.

 

Lå inn prey, det ser ut til å fungere fint til å spore den. For remote wipe er jeg fortsatt på jakt etter en løsning.

 

Hvis du tenker på muligheten til å sperre/slette telefonen hvis den blir stjålet kan kanskje "avast! Mobile Security", "Lookout Security & Antivirus" eller "Android Anti Theft Security" funke.

 

Ellers har i alle fall telefoner fra både HTC og Samsung innebygget sporingsmuligheter. Mulig du kan slette innhold remote også.

Lenke til kommentar

Noen her som opplever at telefonen er treg fra man trykker på powerknappen og til låseskjermen/startskjermen vises??

Hos meg tar det ca 2 sekunder hvis mobilen har liggi urørt en stund. Jeg har skrudd av det jeg har av animasjoner (tror jeg).

Utenom det; fantastisk mobil! Stor, lett å bruke og lynrask :)

 

Bare synd Siba leverte meg en mobil med sprekk over hele skjermen (kun synlig fra en bestemt vinkel). Skal selvsagt levere den inn..

 

En ting til; hvor i innstillingene velger man «foretrukket lagringsplass»? Altså om mobilen skal lagre til i internminne eller SD som standard.

Endret av Bronseku
Lenke til kommentar

Jeg ser det finnes en sånn aktiver "remote wipe" ting. Eller fjern kontroll på norsk om du vil. Hvordan kan jeg fjernstyre telefonen? Fra hvilken side?

 

http://thenextweb.com/google/2010/10/29/google-brings-remote-wipe-other-security-features-to-android-through-google-apps-dashboard/

 

Ser ut som om man må kjøpe noe mer greier for å ha den muligheten. Snakk om falsk trygghet når man bare ser "remote wipe" i menyen men at man selv aldri har noen mulighet til å nettopp gjøre det. For noe piss.

 

Edit igjen haha.

 

Lå inn prey, det ser ut til å fungere fint til å spore den. For remote wipe er jeg fortsatt på jakt etter en løsning.

 

samsungdive.com

Der kan du spore telefonen, slette innhold, videreføre samtaler, ringe telefonen osv.

Endret av Smeltelim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...