Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her å koser meg med min nye ...mobil :) he!

 

Er det mulig å bytte ikonene (programmene) helt neders på skjermen?

(phone,contacts, smemo,mesaging osv)

 

Vil helst bruke en andre programmer der som GO DAILER (har funnet en nydelig theme til denne)

 

Har leta litt rundt....men finner ikke mulighet til dette...kan ha noe med hva klokka er nå.. ;)

 

En anen ting...har roota og lakt inn cwn (og har kjørt inn ROCKET rom) - på min htc hd desire så var det mulig å fyre opp clowod recvery ved å trykke inn volum ned og power on når man slår på tlf for å slik komme inn i clokwodrecovery...går ikke dette på noten?

Lenke til kommentar

Skullcandy og Koss (PortaPro iPhone versjonen) har headsets med mic + kontroller. Er du ute etter plugger så kan du ta en titt her.

 

Takk for tipset LordMAnhatten, kjøpte i går Koss iPorta Pro hos Elkjøp, via Collect@Store for den nette sum av 285,- Jeg er veldig kresen på lyd og bruker derfor ikke Koss på min Cowon J3 mp3 spiller, men disse Kossene her var faktisk veldig gode også til å høre litt musikk når jeg gikk tur med hunden. Men det viktigste er for meg at de fungerer som headsett man kan snakke skikkelig i, og ikke minst høre skikkelig hva de i den andre enden sier. Jeg er superfornøyd.

 

Det jeg misliker sterkt, er at de har denne i'en foran, iPorta liksom, denne helsikes leflingen med Apple! :innocent:

Lenke til kommentar

Kan rapportere at GTAIII funker fint på Note, med upåklagelig grafikk :D

 

Gta fungerer supert! Litt uvant med touch, men etter litt tilvending fungerer det utmerket.

 

Har forøvrig (etter veddemål med to venner) skutt, sprengt, kjørt over og banket opp over 2500 personer. Noen bedre? :D

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Sitter her å koser meg med min nye ...mobil :) he!

 

Er det mulig å bytte ikonene (programmene) helt neders på skjermen?

(phone,contacts, smemo,mesaging osv)

 

Vil helst bruke en andre programmer der som GO DAILER (har funnet en nydelig theme til denne)

 

Har leta litt rundt....men finner ikke mulighet til dette...kan ha noe med hva klokka er nå.. ;)

 

En anen ting...har roota og lakt inn cwn (og har kjørt inn ROCKET rom) - på min htc hd desire så var det mulig å fyre opp clowod recvery ved å trykke inn volum ned og power on når man slår på tlf for å slik komme inn i clokwodrecovery...går ikke dette på noten?

 

For å flytte ikonene, gå inn i app draweren, trykk meny-knappen og så "edit". For å boote inn til CWM hold Hjem+volum opp+på/av samtidig :)

Lenke til kommentar
Takk for tipset LordMAnhatten, kjøpte i går Koss iPorta Pro hos Elkjøp, via Collect@Store for den nette sum av 285,- Jeg er veldig kresen på lyd og bruker derfor ikke Koss på min Cowon J3 mp3 spiller, men disse Kossene her var faktisk veldig gode også til å høre litt musikk når jeg gikk tur med hunden. Men det viktigste er for meg at de fungerer som headsett man kan snakke skikkelig i, og ikke minst høre skikkelig hva de i den andre enden sier. Jeg er superfornøyd.

 

...og bare fordi jeg vil ha det inn med teskje (og fordi jeg har brent meg tidligere, men da med HTC-telefoner), du er heeelt sikker på at mikrofonen funker? At det ikke bare er mikrofonen på telefonen som plukker opp stemmen din? Har du en telefonsvarer du kan ringe til hvor du blåser forsiktig inn i mikrofonen på ledningen så du hører at det faktisk er den som plukker opp lyden?

Mindre viktig er eventuelle knapper den måtte ha, er disse (hvis den har knapper) fungerende for å svare/legge på, etc.?

 

Veldig takknemlig for svar :-)

 

Christopher

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt meg denne selv.. Er kjempe fornøyd. Virkelig ingenting som kan få meg til å gå tilbake til noe mindre enn denne. Virkelig det råeste.

 

Og til de som er fan av monkey island serien, har med ScummVM fått Curse of monkey island til å fungere nå. Får ikke hoppet over kuttscener, men spillet er fullt mulig å spille! :D

Endret av Hernes
Lenke til kommentar

Skjedde noe rart med note`n igår og idag. fikk beskjed om at den var koblet til usb igår, noe den ikke var, og batteri ikonet viste at den ladet!!Og når jeg satt i laderen ville den ikke lade... skrudde av tlf og da begynte den og lade med en gang.. tok den ut av laderen til morran idag og det samme har skjedd to ganger idag + at jeg mistenker den for og bruke en del ekstra strøm. noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

Sliter veldig med ekko. Alle mottakere hører min stemme med ekko, men selv merker jeg ingenting. Ingen problemer med høyttalerfunksjon eller bluetooth i bil. Veldig plagsomt dette og håper det finnes noe å gjøre med det? Har forsøkt å endre noise reduction (den står som av i standard altså, men jeg får den ikke fast på). Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Takk for tipset LordMAnhatten, kjøpte i går Koss iPorta Pro hos Elkjøp, via Collect@Store for den nette sum av 285,- Jeg er veldig kresen på lyd og bruker derfor ikke Koss på min Cowon J3 mp3 spiller, men disse Kossene her var faktisk veldig gode også til å høre litt musikk når jeg gikk tur med hunden. Men det viktigste er for meg at de fungerer som headsett man kan snakke skikkelig i, og ikke minst høre skikkelig hva de i den andre enden sier. Jeg er superfornøyd.

 

...og bare fordi jeg vil ha det inn med teskje (og fordi jeg har brent meg tidligere, men da med HTC-telefoner), du er heeelt sikker på at mikrofonen funker? At det ikke bare er mikrofonen på telefonen som plukker opp stemmen din? Har du en telefonsvarer du kan ringe til hvor du blåser forsiktig inn i mikrofonen på ledningen så du hører at det faktisk er den som plukker opp lyden?

Mindre viktig er eventuelle knapper den måtte ha, er disse (hvis den har knapper) fungerende for å svare/legge på, etc.?

 

Veldig takknemlig for svar :-)

 

Christopher

 

Jeg la telefonen under to puter og et kraftig ullteppe, og fikk datter til å gå et annet sted i huset for å ringe meg. Av/på-knappen på ledningen fungerer flott, mikrofonen PÅ LEDNINGEN (jeg er nevrotisk slik selv, så ok at du trenger spesifisering)funker og veldig godt, og jeg skrapet på den for slik å trippelsjekke at datter hørte skrapelyder i andre enden.

 

Jeg har også prøvd to ulike ledningsbaserte Nokia headsett på telefonen, og de var ubrukelige grunnet alt for lav lyt i selve headsettet, av en eller annen merkelig grunn. På Koss iPorta Pro hører jeg den jeg snakker med uten problemer både høyt, uten skurring og tydelig. Mottaker sier de høre meg høyt, tydelig og uten forstyrrelser.

 

Håper dette var oppklarende? :cool:

Lenke til kommentar

Har dere prøvd Heroes of Might and Magic 2? Heter Heroes Free i android market.

Last ned så velger dere bare Demo når dere åpner spillet. I "demo" versjonen fungere alt. Velg Tablet når den spør om skjermstørrelse. Helt fantastisk. Bare ikke prøv å laste noen maps med russiske karakterer da krasjer det.

 

Satt og spillte det i 6 timer i går, koblet til bluetooth mus.

Lenke til kommentar

Da har jeg rooted min galaxy note og oppgradert kernel. Har overklokket til 1,7 ghz og dette tar hastighet til et helt nytt nivå, selv om dette i utgangspunktet er en rask telefon. Noen andre som har gjort det samme og opplevd stabilitetsproblemer? Ingen her foreløpig, men så har jeg bare brukt den en dag.

 

20120113202759.png

Her ser dere klokkehastigheten.

 

20120113202834.png

Titanium backup, setCPU og superuser installert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...