Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Oki fått 2 problemer hittil, pennen virker ikke helt som den skal ellers var det bare jeg som hadde for store håp... må liksom presse litt... kan ikke bare la den flyte over å få tynne streker.. Kan det være noe feil eller er den ikke veldig følsom? Presser ikke hardt men trykker litt... om jeg trykker mer får jeg tykkere streker ja.

 

Også kommer dette som er veldig irriterende, tilbake og meny knappen fungerer ikke... men funker da jeg slår den av også på igjen... de første gangene godtok jeg det... siden det sikkert er en glitch med android osv. Men dette begynner å bli irriterende når det skjer hverdag.. Noen andre som får dette problemet og vet hvordan de skal løse det problemet? :)

Lenke til kommentar

For de som måtte lure på det, så har jeg nettopp testet om mine Beats Tour by Dr. Dre m/Control Talk fungerer med denne telefonen, og det gjør de! :new_woot: Ihvertfall når det gjelder det å få fullt utbytte av lyden.

 

På både min Samsung Wave og HTC Desire ville de ikke fungere ordentlig, og for å få den dype bassen og fyldige lyden måtte jeg teipe fast svar-knappen på kontrollen (av en eller annen grunn), slik at den ble holdt nede. Det trenger jeg altså ikke lenger å gjøre på Noten. :)

 

Litt nedtur dog at knappene på kontrollen ikke ser ut til å ha noen effekt i det hele tatt. Har dog ikke testet å motta samtale etc. Kommer tilbake til det, dersom noen mot formodning skulle ringe meg(!).

Men musikken høres i det minste slik ut som den skal, uten noen Reodor Felgen løsning. :)

Lenke til kommentar

Hei!

Oki fått 2 problemer hittil, pennen virker ikke helt som den skal ellers var det bare jeg som hadde for store håp... må liksom presse litt... kan ikke bare la den flyte over å få tynne streker.. Kan det være noe feil eller er den ikke veldig følsom? Presser ikke hardt men trykker litt... om jeg trykker mer får jeg tykkere streker ja.

 

Også kommer dette som er veldig irriterende, tilbake og meny knappen fungerer ikke... men funker da jeg slår den av også på igjen... de første gangene godtok jeg det... siden det sikkert er en glitch med android osv. Men dette begynner å bli irriterende når det skjer hverdag.. Noen andre som får dette problemet og vet hvordan de skal løse det problemet? :)

 

Til nummer 1 så er det å si at pennen nok ikke er bedre enn dette. Man må presse litt, ja. Pluss at pennen tegner opp streker ca. en millimeter ovenfor der hvor spissen på pennen faktisk peker (på min Note gjør den ihvertfall det). Så det å bruke pennen effektivt krever nok en viss tilvenning.

 

Når det gjelder nr. 2 så høres ikke det bra ut. Disse skal funke hver gang, og har ihvertfall gjort det hver gang jeg har brukt dem.

 

Så da spørs det om du ikke bør enten kjøre en tilbakesetting til fabrikkinnstillinger, eller må levere inn til service.

 

Men vent litt til andre har svart, for det har skjedd før at noen har hatt bedre løsning enn meg. :)

Lenke til kommentar

Hei!

Oki fått 2 problemer hittil, pennen virker ikke helt som den skal ellers var det bare jeg som hadde for store håp... må liksom presse litt... kan ikke bare la den flyte over å få tynne streker.. Kan det være noe feil eller er den ikke veldig følsom? Presser ikke hardt men trykker litt... om jeg trykker mer får jeg tykkere streker ja.

 

Også kommer dette som er veldig irriterende, tilbake og meny knappen fungerer ikke... men funker da jeg slår den av også på igjen... de første gangene godtok jeg det... siden det sikkert er en glitch med android osv. Men dette begynner å bli irriterende når det skjer hverdag.. Noen andre som får dette problemet og vet hvordan de skal løse det problemet? :)

Det krever bare litt tilvenning. Du må trykke ned litt slik at den vet at den er der, så kan du tegne så svakt du bare vil. Det venner du deg fort til.

Lenke til kommentar

Til nummer 1 så er det å si at pennen nok ikke er bedre enn dette. Man må presse litt, ja. Pluss at pennen tegner opp streker ca. en millimeter ovenfor der hvor spissen på pennen faktisk peker (på min Note gjør den ihvertfall det). Så det å bruke pennen effektivt krever nok en viss tilvenning.

 

Når det gjelder nr. 2 så høres ikke det bra ut. Disse skal funke hver gang, og har ihvertfall gjort det hver gang jeg har brukt dem.

 

Så da spørs det om du ikke bør enten kjøre en tilbakesetting til fabrikkinnstillinger, eller må levere inn til service.

 

Men vent litt til andre har svart, for det har skjedd før at noen har hatt bedre løsning enn meg. :)

Takktakk, venner meg nok rask til den.

De funker jo en god stund, ca. en dag. Også slutter de å funke, ja da tar jeg å nullstiller den imorgen etter at jeg har kopiert det jeg skal beholde.

 

Det krever bare litt tilvenning. Du må trykke ned litt slik at den vet at den er der, så kan du tegne så svakt du bare vil. Det venner du deg fort til.

Joa takk, men føler jeg må presse mer enn nødvendig. Da jeg slipper opp litt for mye blir liksom streken hakkete og forsvinner og kommer tilbake. Men overlever, er ikke noe ille.

Lenke til kommentar

LA4 er for det tyske markedet. Jeg flashet denne selv for et par dager siden, og ytelsen er bedre, batteriet er hakket bedre, nytt tastatur, nytt telefonikon, andre mindre forandringer i UIet, låseskjermen reagerer raskere, nettleseren er mye raskere da jeg tenker at Samsung har fikset hardware akselerasjonsproblemet som finnes i nåværende/forrige versjon, og mange andre tweaks og forbedringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på dette med Google kontoen og kontakter. Har valgt at kontaktene mine skal synkes til Gmail (hvis ikke jeg har misforstått totalt, da), for jeg tenkte at det vil gjøre ting enklere neste gang jeg skal legge inn alt på nytt dersom alle kontaktene jeg har på telefonen ligger i Gmail og automatisk vil lastes ned til telefonen / synkes når behovet melder seg.

 

Men det er bare en håndfull kontakter i Gmail (og samme håndfull kontakter på telefonen som har Google symbolet ved seg)? Og jeg kan ikke finne noen måte å legge til de resterende? Og ikke kan jeg huske å ha lagret dem i Gmail selv heller, så det må vel ha funket sånn delvis av en eller annen grunn, en eller annen gang?

 

Nå har jeg lagret kontaktene på PCen via Kies da, så det er jo ikke akkurat noen krise, men hadde jo vært "kult" med autosynk og nedlasting av alle kontakter neste gang jeg altså måtte ha behov for det.

 

Noen som har noen tips?

 

Heh - måtte visst bare spørre, for da fant jeg så klart løsningen. :tease:

 

Skjønner ikke at jeg ikke har funnet det før, men det er jo bare å gå til Kontakter på telefonen, klikke menyknappen, og velge å slå sammen / flette med Google.

 

Så da er vel den grei. :)

 

[endret] Eller nei... Merkelig - da jeg gjorde dette, fikk 60 kontakter på telefonen Google symbolet ved seg, og disse ble også synket / lastet opp til Gmail kontoen min. Men der stoppet det, uten at jeg kan skjønne hvorfor de andre ikke kom med? Tenkte først det kunne være at de resterende bare var Facebook kontakter uten tilknyttet telefonnummer, men det stemmer heller ikke for ihvertfall et par av dem. Hmm... :hmm: [/endret]

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...