Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Ingen som har en ekstra key eller noe til Win7 64 Bit?? Etter jeg fikk tak i oppgraderingspakke så ble det med feil verson, 32 bit :(

Har 16gb Ram men kan bare bruk 3, det merkes!

Har win7 ultimate på usb, som man ikke trenger key for å bruke, dog må du reinstallere for å få det til å funke.

Skal bare ta back up jeg så skal det gå.

 

Edit: det er vel bare C disk som trengs å formateres/ reinstalleres?

Endret av Sir3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men virker som de har cappa torrent-hastighet eller noe

Nei, men virker som de har cappa torrent-hastighet eller noe

 

Tviler, uten torrent kommer de ikke til å være i nærheten å slå forårets down speed. Syns nettverket på TG virket mye raskere før i tiden når vi hadde 3, 5 Gbit og slil.

Lenke til kommentar

Tviler, uten torrent kommer de ikke til å være i nærheten å slå forårets down speed. Syns nettverket på TG virket mye raskere før i tiden når vi hadde 3, 5 Gbit og slil.

Laster ned med 1Mb/s. Ser flere har samme problemet

Tviler, uten torrent kommer de ikke til å være i nærheten å slå forårets down speed. Syns nettverket på TG virket mye raskere før i tiden når vi hadde 3, 5 Gbit og slil.

Laster ned med 1Mb/s. Ser flere har samme problemet

 

Og dere har selvfølgelig kontroll på hvor hardt harddiskene deres blir kjørt av andre programmer og hvor mye disk catch dere gir µTorrent?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke får kjappere opplstingshastigheter enn 10mb/s i DC++? Når jeg har 5 slots får de da 2mb/s hver, noe som ikke er noe å hoppe i taket for...

 

Bruker du speedtest til å teste? Prøv nettfart.no

 

Nei, jeg ser på den faktiske ytelsen jeg får i DC++. Opplastingspila viser skjeldent mere enn 10Mib/s, men nedlastingpila viser ofte 70Mib/s når jeg laster ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...