Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor jeg ikke får kjappere opplstingshastigheter enn 10mb/s i DC++? Når jeg har 5 slots får de da 2mb/s hver, noe som ikke er noe å hoppe i taket for...

 

Bruker du speedtest til å teste? Prøv nettfart.no

 

Nei, jeg ser på den faktiske ytelsen jeg får i DC++. Opplastingspila viser skjeldent mere enn 10Mib/s, men nedlastingpila viser ofte 70Mib/s når jeg laster ned.

 

Dere får samme hastighet på TG..... som jeg har her hjemme...:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor jeg ikke får kjappere opplstingshastigheter enn 10mb/s i DC++? Når jeg har 5 slots får de da 2mb/s hver, noe som ikke er noe å hoppe i taket for...

 

Bruker du speedtest til å teste? Prøv nettfart.no

 

Nei, jeg ser på den faktiske ytelsen jeg får i DC++. Opplastingspila viser skjeldent mere enn 10Mib/s, men nedlastingpila viser ofte 70Mib/s når jeg laster ned.

 

Dere får samme hastighet på TG..... som jeg har her hjemme... :p

 

Akkuratt...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke får kjappere opplstingshastigheter enn 10mb/s i DC++? Når jeg har 5 slots får de da 2mb/s hver, noe som ikke er noe å hoppe i taket for...

 

Bruker du speedtest til å teste? Prøv nettfart.no

 

Nei, jeg ser på den faktiske ytelsen jeg får i DC++. Opplastingspila viser skjeldent mere enn 10Mib/s, men nedlastingpila viser ofte 70Mib/s når jeg laster ned.

 

Dere får samme hastighet på TG..... som jeg har her hjemme... :p

 

Akkuratt...

Når du laster ned via dc++ fra andre brukere, har det ingenting med hastigheten på nettverket ut å gjøre, men utstyret inne. Innstillinger i dc++ til en av partene, kabler eller switcher, evt. avstand kan være flaskehals i overføringen.

 

Kan hende jeg regner feil her, men vis dere har 200 Gbits som er 200 000 Mbits (?) delt på 6000 personer så er det 33 Mbits til hver? Eller er jeg helt på jordet?

Riktig utregning, men fordelingen av kapasitet fungerer ikke slik i praksis. Et hvilket som helst punkt i skipet har ikke full tilgang på 200Gbit ut, fordi tech begrenser dette til de ulike områdene, slik at ingen skal få strupet sin tilgang som følge av at andre bruker enormt. Dessuten bruker ikke alle like mye kapasitet til en hver tid, så du kan ha tilgang på både mer og mindre enn 33 Mbit.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Kan hende jeg regner feil her, men vis dere har 200 Gbits som er 200 000 Mbits (?) delt på 6000 personer så er det 33 Mbits til hver? Eller er jeg helt på jordet?

 

Det stemmer det.

 

tar det lang tid å gå til bunnpris?

 

Nei, 10-15 min. Er godt å få tatt seg en tur også! ;)

Lenke til kommentar

um.... fant nettop ut at Lefdal ligger rett ved Vikingskipet. For de som trenger Mus eller tastatur eller no :p

 

fant ut for lenge siden at det er helligdager :p

 

bunnpris, stands i skipet og bensinstasjoner er vel eneste som er oppe nå?

 

ah hahah :p My bad

Lenke til kommentar

Og dere har selvfølgelig kontroll på hvor hardt harddiskene deres blir kjørt av andre programmer og hvor mye disk catch dere gir µTorrent?

Ja, kjører ikke mer programmer enn normalt. Og alle programmene jeg kjører ligger på enn annen disk en download-disken

Og dere har selvfølgelig kontroll på hvor hardt harddiskene deres blir kjørt av andre programmer og hvor mye disk catch dere gir µTorrent?

Ja, kjører ikke mer programmer enn normalt. Og alle programmene jeg kjører ligger på enn annen disk en download-disken

 

Og du tar satt opp disk catch i µTorrent?

Lenke til kommentar

Ingen som har en ekstra key eller noe til Win7 64 Bit?? Etter jeg fikk tak i oppgraderingspakke så ble det med feil verson, 32 bit :(

Har 16gb Ram men kan bare bruk 3, det merkes!

Har win7 ultimate på usb, som man ikke trenger key for å bruke, dog må du reinstallere for å få det til å funke.

Skal bare ta back up jeg så skal det gå.

 

Edit: det er vel bare C disk som trengs å formateres/ reinstalleres?

Yup, sitter på rad 64, sete 43 hvis du vil låne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...