Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

jeg så den, vurderte det til neste års hylle , men ingen andre som gidder :/

Hørt rykter om at den "hylla" ikke er velkommen tilbake neste år.

 

Spørr igjen: Noen som vet hvorfor jeg bare får lastet opp 10Mib/s? Blir ikke så kjapt når det er 5 personer som er kobla til samtidig...

 

Det er ikke sikkert at begrensingen ligger hos deg. Mulig at han som laster ned av ulike grunner ikke klarer å ta i mot fortere?

 

Tviler, sidemannen min laster ned kjapt fra andre, men fra meg fikk han ca. 2Mib/s. Virker som om upload er begrenset på 10Mib/s mtp. at jeg ligger mellom 11 og 8 hele tiden.

 

Jeg kan ikke si annet enn at vi har ikke lagt på noen begrensinger.

Men ting jeg kommer på som kan gi deg de problemene kan være:

- Treig diskaksess

- 10/100 på nettkort

- Liten etterspørsel av filene dine.

 

Er du sikker på at det ikke er dette som er problemet, så får du sende meg switchnavn og portnummer, så kan jeg kikke litt på det.

I tillegg er det også verdt å sjekke innstillingene som er satt på DC++(?), da det kan være at du selv har satt begrensninger der, eller at det er satt som standard. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner ikke dette med store anlegg, gleder kun deg selv og irriterer 100 mennesker rundt deg ;p

 

Jeg lurer også på hvorfor alle de 15 årige bertene som rusler rundt her går med halve skløtta ute?;p skal ikke klage men, sier ikke fjellvettreglene at man skal kle seg etter forholdene? ^^

Endret av Flacid
  • Liker 2
Lenke til kommentar

skjønner ikke dette med store anlegg, gleder kun deg selv og irriterer 100 mennesker rundt deg ;p

 

Jeg lurer også på hvorfor alle de 15 årige bertene som rusler rundt her går med halve skløtta ute?;p skal ikke klage men, sier ikke fjellvettreglene at man skal kle seg etter forholdene? ^^

Nettop!

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...