Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Har ett par Cervin Vega XLS 215 som man kan ta hevn med til neste år :D

De største jeg har sett her en den med 1 stk 15" i hver, ikke stort nok egentlig men når man sett på TG så er det altfor mye..

 

Sitter en med 215 et par rader unna men han har langt fra brukt potensialet jeg vet de har... Men Cerwin Vega funker langt i fra til all type musikk, var med på demonstrasjon hos hifi-klubben og da tok de en Metallica låt trur jeg og det var bare tragisk å høre på da mye av karakteren i låten var fraværende..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke flere ganger da? 2ganger i døgnet trur jeg?

06:00-08:00 og :)

 

Kabelklipping frister enormt.. jeg har tang, mwaha.

 

og de bertene som kler seg så pent, alle er jo her med typen så, hvorfor? xD

Det er vell UTROLIG mye mer morro med masse gnister :p

 

 

Jeg tror det sto i reglene at du kan klippe høyttalerledningene, men du burde IKKE røre strømkabler! Da tar du ut hele sikringen på hele raden, så da får du mange sure nerder etter deg! :green:

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si annet enn at vi har ikke lagt på noen begrensinger.

Men ting jeg kommer på som kan gi deg de problemene kan være:

- Treig diskaksess

- 10/100 på nettkort

- Liten etterspørsel av filene dine.

 

Er du sikker på at det ikke er dette som er problemet, så får du sende meg switchnavn og portnummer, så kan jeg kikke litt på det.

 

Tror ikke det er diskaksess, kan skrive og lese filer rimelig kjapt på den. Har riktig nok

ikke noe peiling på dette, men er det en måte jeg kunne testet på?

 

Nettverkskortet er ikke satt til 10/100 mtp. at jeg kan laste ned med 80Mib/s.

 

Etterspørselen er stor, folk klager over at jeg har for få slots osv. (Jeg har få slots slik at

hastigheten ikke skal gå under 2Mib/s.)

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

N1ko: Skru av all form for P2P, vent noen minutter, og sjekk hastigheten din på http://nettfart.no/

 

Hva får du der?

 

Nedlasting 260.07 Mbit/s

Opplasting 606.02 Mbit/s

Høres ikke galt ut, er ikke hva som betegnes som dårlig fart akkurat :)

 

Sjekk også om det er høy belastning på switchen du sitter på her: http://nms-public.tg...rt-trafikk.html

 

Ikke noe problem på switchen her.

Lenke til kommentar

Selve nettverkshastigheten din er det ikke noe galt med. Vil tro feilen ligger på PC-en din.

 

Husk at det er forskjell på Mbyte og Mbit. Og om du laster ned to filer samtidig, og laster opp to filer samtidig, må harddisken din håndtere skriving og lesing av fire filer samtidig. Stor sansynlighet for at det er "feilen" hos deg.

 

---------

 

Noen som sitter med en ekstra HDMI-kabel de kan tenke seg å låne bort i påska? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...