Gå til innhold

Slik er Samsung Galaxy Tab 10.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ma bare slenge meg pa og anbefale denne. Det er en fantastisk tablet.

 

Jeg jobber daglig med a plukke fra hverandre alt som er av tablets i Statene, og jeg tror nok dette er den beste som er der ute per i dag.

 

Ipad er nok fremdeles 'lettere' i bruk, men ogsa veldig begrenset. Hvis du er komfortabel med noe som helst over "fullstending nybegynner" er dette antagelig det beste kjopet du kan gjore :)

 

 

Takk. Det var den siste overbevisningen jeg trengte før jeg går til innkjøp av en. Jeg bor i statene i år, så jeg kan heldigvis plukke med meg en 32 GB :)

Lenke til kommentar

Dette lurer jeg også på? Noen som vet noe?

Samsung fortalte meg på sin facebook side at det ikke var planer om å lansere 32GB version i Norge.

Jaha? Oppga de noen grunn for det? Noen mulighet for 64GB versjonen da?

 

Synd i grunn. Lekkert nettbrett, bare at jeg syns 16GB er håpløst lite til mitt bruk.

Lenke til kommentar

Leste nettopp testen på dinside.no og jeg må si dette nettbrettet skuffer noe. Han som tester det klager på treghet, batteritid som er dårlig under videoavspillig, batteriet tappes for fort under dvale, videostøtten er blitt mye dårligere siden forrige galaxynettbrett, fremdeles latterlig få honeycomb apps, mange mobilapps ser greie ut på nettbrettet, mens andre ser ikke ut i det hele tatt. Positivt er det jo at nettbrettet er tynnere og lettere enn iPad 2, men kvalitetsfølelsen har tydeligvis blitt dårligere. Aluminium slår plast, så det er kanskje der Samsung sparte de 40 gramene.

 

http://m.dinside.no/876603/samsung-galaxy-tab-101

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...