Gå til innhold

Parkeringsbot for manglende lapp - GAMMEL TRÅD!


vetle666

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det øyeblikket man begynner å antyde at er firma - med en omsetning på over 1.240.000.000 kroner (2010) - bruker tid på å manipulere digitale bilder for å tjene 0.000.000.700 kroner ekstra, er det åpenbart at man ikke bare er på tynn i; man er faktisk gått rett til bunns.

 

Jeg mener likevel at trådstarter fortjener skryt for én ting: Han har på brutalt vis fått erfare at parkeringsvaktene tar flere bilder enn det ene man i utgangspunktet blir forelagt som bevis. Greit å vite for andre som planlegger å lure seg unna en velfortjent parkeringsbot.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opp! :)

 

Jeg vil vite hva som skjer. Og jeg vil vite hva som ligger under filmen på førersiden.

 

Jeg ser 3 løsninger på "mysteriet"

 

A: Billetten har blåst bort fra dashobordet og på plass igjen når de kom tilbake og åpnet døren.

 

B: Noen lyver.

 

C: Kanskje det mest sannsynlige?! De kommer til bilen, setter seg inn og gjør seg klar til å dra, slår på radioen, prater litt, legger billetten som ligger på setet ubevisst på plass og så oppdager man boten?! Og så glemmer man hva man gjorde i bilen før man så boten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...