Gå til innhold

Parkeringsbot for manglende lapp - GAMMEL TRÅD!


vetle666

Anbefalte innlegg

En annen ting er at det er åpenbart at minst ett bilde har vært redigert da nummerskiltet på en annen bil som syntes er sladdet.

 

Tenker du på bildet bakfra?

 

I så fall er det ikke sladdet, pga det er et skilt som henger foran bilskiltet (du ser kjettingene henge der).

 

og det andre bildet "000000005460838_IMGP3559.jpg" er skiltet bare ufokusert.

 

jeg har ingen bildebakgrunn, men det jeg kan se om ting ser naturlig ut eller ei, og det ser naturlig ut, altså med at bakgrunnen er "like ufokusert" :)

 

 

En liten ting til: sammenlign

http://www.youtube.com/watch?v=SSg67SAd45o

 

med

 

post-54990-0-94581300-1314408750_thumb.jpg

 

finn samme vinkel, på rundt 15 sek ut i filmen, der er billetten aldri helt skjult.

 

Men dette er jo så klart noe de kan ha manipulert, og det får noen expter finne ut :)

 

 

Lykke til videre med saken!

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur du har en ganske smal sak hvis ikke noen som er dreven i photoshop klarer å finne noe, fordi på dine egne bilder er det for lite informasjon om bakgrunnen osv. Du har fokusert for mye på hvor biletten lå. Din sak er om du klarer å bevise at bildene er manipulert, ellers tror jeg det bare er å samtykke.

 

Litt tillegg om bildene...

Såvid jeg klarer å skimte så har både du og Europark fått med samme bil på høyre side sett fra fronten.

 

Ser ut som om det mangler en stasjonsvogn til venstre sett fra fronten på din bil, mulig et ekstern vitne? Men er vanskelig å se siden du ikke har tatt bilde slik at du får med bakgrunnsinfo.

Lenke til kommentar

Denne saken ser særdeles dårlig ut fra din side, men det er tøft gjort å tørre å stå frem med fullt navn. Blir sikkert en artig samtaleemne når du skal på jobbintervju og de har Googlet deg.

 

 

Trådstarter stod frem med navn i forkant av at Europark la frem bildebevisene.

 

Som kjent sier et bilde mere enn tusen ord, Europark har presentert 4 bildebevis og det er ingen verden ting som tyder på noe muffens fra deres side.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne saken ser særdeles dårlig ut fra din side, men det er tøft gjort å tørre å stå frem med fullt navn. Blir sikkert en artig samtaleemne når du skal på jobbintervju og de har Googlet deg.

 

 

Trådstarter stod frem med navn i forkant av at Europark la frem bildebevisene.

 

Som kjent sier et bilde mere enn tusen ord, Europark har presentert 4 bildebevis og det er ingen verden ting som tyder på noe muffens fra deres side.

Trykket på + ved et uhell..

 

Forøvrig så tror jeg ikke det kommer til å bli noe problem med attestene jeg har, at jeg har parkeringslappen og at jeg har et vitneutsagn. Ganske så sikker på at de fleste som møter meg ansikt til ansikt vil tro meg uansett.

 

---------

Forøvrig helt sykt å lese dn artikelen i vg som ble linket!

Lenke til kommentar
Svarer på Verdens største rasshøl som p-vakt?

I grunn noe uheldig topic-name. Skyldspørsmålet er ikke avgjort enda så det så.

P-vaktene kan også være veldig greie, de. Har sett noen som er verdens minste sådann..

 

Så, vennligst la være å henge ut hele yrkesgruppen som alt under et, det er nemlig ikke relevant i dette tilfelle.

(dette gjelder alle brukere)

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...