Gå til innhold

Nye Deus Ex får regionlås på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Grunnen til at spillet har blitt regionlåst ser ut til å være prisen.

 

På Deus Ex forumet dere linker til står det:

 

Please note this affects PC BOXED RETAIL only. The region locking exists because they couldn't get all languages onto the DVD.

 

Å faen. Stemmer det. Jeg spiller mine spill på norsk.... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at spillet har blitt regionlåst ser ut til å være prisen.

 

På Deus Ex forumet dere linker til står det:

 

Please note this affects PC BOXED RETAIL only. The region locking exists because they couldn't get all languages onto the DVD.

 

Å faen. Stemmer det. Jeg spiller mine spill på norsk.... :hmm:

 

Ja, og ikke glem at du må beskyttes mot deg selv, du kan jo kjøpe et spill fra storbritannia og mene at det skal være på norsk, dine venner i Square beskytter deg fra dette....

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, for det går uansett ikke an å laste ned språkpakker. Det er jo helt umulig å få til om det skal være så jævlig viktig.

 

Var litt på gjerdet for om jeg skulle ha det eller ei, var ikke helt overbevist over gameplay-videoene, men tror nok jeg faller på "feil" side av gjerdet denne gangen. Er uansett vanvittig mye annet bra å spille i høst. Har fått lånt meg Bioshock og, er vel et av de siste spillene som er mulig å få lånt er jeg redd.

Lenke til kommentar

Hei (ny på forumet)

 

Anyway: Selv hadde jeg forhåndsbestilt det fra game.co.uk - det var på tilbud en gang i mai. Det er ganske irriterende at de kommer slentrende med dette nå, en drøy uke før slipp. Har jo selvfølgelig fått avbestlit, men hadde sikkert ikke fått med meg at det var regionlås hadde jeg ikke lest om det på gamer.no.

 

Kommer nok til å kjøpe spillet etterhvert, men det blir ikke med det første. Kan ikke tro noe annet enn at de har tapt utrolig mange forhåndsbestillinger på dette her.

Lenke til kommentar

Da ser det ut til at de dropper regionlåsen innenfor EU.

 

http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=119397

 

"We’re aware of some discussion regarding the planned region-locking of boxed PC versions of Deus Ex: Human Revolution, and after careful review we have decided not to implement this in the UK/Europe. Please note, this plan only related to PC boxed games, and not digital or console editions."

Lenke til kommentar

Kommenterte akkurat Ubisoft sin DRM politikk,med den konklusjon at dette tar helt av.

Så leste jeg om dette rett etterpå-ER DET MULIG???

 

Nå har dette gått for langt.Hvis vi ikke får en slutt på alle disse konstruktive kopisperrene nå,så er PC gamingen DØD innen få år.

Hvor man kjøper spillet sitt hen,det får da for farao være forbruker sin avgjørelse.Hvorfor skal utvikler legge seg opp i det??

 

Nei her må vi gamere være tydelige og si NOK ER NOK,BOIKOTT DETTE SELSKAPET OG SPILLENE DE LAGER :mad:

Slutt dere til "Korstoget"(evnt Jihad`en for de av dere som er muslimer)og si i fra at dette finner vi oss ikke i!!!!

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Hei (ny på forumet)

 

Anyway: Selv hadde jeg forhåndsbestilt det fra game.co.uk - det var på tilbud en gang i mai. Det er ganske irriterende at de kommer slentrende med dette nå, en drøy uke før slipp. Har jo selvfølgelig fått avbestlit, men hadde sikkert ikke fått med meg at det var regionlås hadde jeg ikke lest om det på gamer.no.

 

Kommer nok til å kjøpe spillet etterhvert, men det blir ikke med det første. Kan ikke tro noe annet enn at de har tapt utrolig mange forhåndsbestillinger på dette her.

 

Hva med å droppe kjøpet helt og holdent,i ren skjær protest?

Velkommen hit forresten=)

Lenke til kommentar

Da Call of Duty: Modern Warfare 2 ble lansert (for et par år siden , tror eg det var) Så kjøpte eg fysisk utgave fra en nettbutikk (som eg ikke husker hvilken, nå).

Da jeg ikke hadde god nok hardware da, så ble spillet først prøvd installert et års tid senere (hadde andre spill å spille igjennom først)

Da måtte spillet registreres via steam for i det hele bli installert.

CD keyen ble ikke godkjent da regionen ikke var god nok var steam sitt svar. Så dette spillet her jeg ikke fått prøvd enda.

Og eg som trodde steam var regionfri.

Hadde eg hatt en USA ip så hadde det kansje funka.

 

Man får mye for dollaren nå så denne sjappa er kasje ok.

MEN steam spilla virker kansje ikke i Norge (bare i USA) http://cdkeyshere.com/steam-games regionen

 

Valve Wants EA's Games Back on Steam http://www.tomshardware.com/news/Origin-Steam-digital-Distribution-battlefield-3-gabe-newell,13252.html

Endret av mago
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...