Gå til innhold

Flere skyttere i Utøya-massakren.


Anbefalte innlegg

Problemet er ikke at jeg ikke kan legge frem beviser, problemet er at dere er så hjernevasket at dere ikke kan forstå hva som er i ferd med å skje uansett hva jeg eller andre gjør for å vekke dere, og derfor vil dere heller ikke akseptere det som legges frem av dokumentasjon uansett.

 

Du får bare le mens du kan, for snart har du ikke så mye å le av lenger.

 

 

Haha, her kommer det fram. Vi er så hjernevasket at uansett hva du prøver på, så vil vi aldri få øynene opp. Vi ber om så altfor mye når vi ber om noen god dokumentasjon på hva du mener. Dette greier du ikke å legge fram. Så fordømt enkelt er det. Du har absolutt ingenting å fare med i disse latterlige konspirasjonsteoriene dine.

 

Hvis det faktisk er en konspirasjon på gang er det sendt ut masse NWO-agenter på diverse fora og nettsider (nyhetsspeilet). Disse agentene sitt oppdrag er å være så useriøs og dårlige til å legge fram sine saker at absolutt ingen tror på de.

 

"Dere er så hjernevasket at..."... Hohoho

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konstaterer at Baltazaar94 fortsatt ikke å legge fram et eneste bevis for det han antyder. Ikke ett eneste. Pinlig.

 

Thats how he rolls.

 

Forovrig artig at linjen man gjerne legger seg pa er at alt er en del av en gigantisk konspirasjon med mindre det motsatte er bevist. For noen beviser kan han jo ikke vise til.

 

Baltazaar er morsom nar man vil ha en god latter, men kanskje litt synd at rallingen hans glir over pa en sak som denne.

 

Problemet er ikke at jeg ikke kan legge frem beviser, problemet er at dere er så hjernevasket at dere ikke kan forstå hva som er i ferd med å skje uansett hva jeg eller andre gjør for å vekke dere, og derfor vil dere heller ikke akseptere det som legges frem av dokumentasjon uansett.

 

Du får bare le mens du kan, for snart har du ikke så mye å le av lenger.

 

Problemet er at du og dine sitter i deres egen lille bolbe der motsatt bevisbyrde er den store sannhet. Du kan bevise men vil ikke sier du, men alle andre forstar at det er fordi du egentlig ikke har noen beviser. Sann er det med en rekke av disse konspirasjonene. NWO sprayer oss med kjemikalier. Dette har vi heller ingen ting til a underbygge med, men skyene er litt rare og "De" er jo sa slemme uansett at det skulle bare mangle. ALle de logiske bristene overses glatt. Det er klart, sitter du i fantasiland med romvesner, satanister osv. sa er det ikke det minste rart om regjeringen er med pa masakrer osv. Prover du a forholde deg til reelle kilder ma man desverre ha mer a ga etter. Slik fungerer virkeligheten. Men artig lesing i allefall

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde du kunnet, så hadde du gjort

 

Feil, jeg velger ganske enkelt å ikke gjøre det fordi jeg vet at dere enten vil overse det jeg legger frem eller bruke all dokumentasjon for å prøve å finne noe som dere kan bruke for å håne og latterliggjøre meg, uansett hva jeg måtte legge frem.

 

Slik er det dessverre blitt her på forumet, og moderatorene følger loyalt opp og hiver seg på mobbegjengen.

Andre meninger enn den politisk korrekte, og annen informasjon enn statlig godkjent propaganda må for all del ikke komme frem.

Og alle midler er tillatt for å mobbe til taushet dem som fremdeles insisterer på å tenke selv.

 

En annen ting er jo at det er ikke min oppgave å prøve å bevise noe for dere, spesielt når dere ikke er intelligent nok til å forstå hva som foregår uansett.

 

Ting vil bli verre, og vi vil få flere falsk flagg operasjoner, og "øvelser" hvor politiet bla prøver å skape mest mulig frykt for terrorister som ikke fins. Dvs de fins, men det er politiet selv som er terrorister.

Det har allerede vært noen allerede, bla denne.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10039175

 

I USA har politiet og myndigheten drevet med slike falsk flagg aksjoner lenge, og politiet har også lekt seg med å storme skoler og barnehager i lang tid.

Så dette er ikke noe nytt, det har bare ikke vært vanlig i Norge før nå.

 

Det handler om NWO.

Vi skal vennes til å leve i frykt for "terrorister" Og til å oppgi all vår frihet og alle rettigheter til staten som skal "beskytte oss"

Vi skal også vennes til at vi er slaver for staten, og staten er gud og kan gjøre hva de vil med oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vi er så hjernevasket at uansett hva du prøver på, så vil vi aldri få øynene opp.

 

Det er bra du innrømmer at dere er for hjernevasket til å forstå.

 

Men de av dere som ikke er helt grønnsak ennå, vil antakelig på et eller annet tidspunkt få øynene opp for hva som skjer, og da vil dere nok kanskje begynne å lure på hvorfor dere ikke forsto dette før.

Spesielt siden jeg nå sitter her og forteller dere hva som foregår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ting vil bli verre, og vi vil få flere falsk flagg operasjoner, og "øvelser" hvor politiet bla prøver å skape mest mulig frykt for terrorister som ikke fins. Dvs de fins, men det er politiet selv som er terrorister.

Det har allerede vært noen allerede, bla denne.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10039175

Når har politiet tenkt å beklage for at de ikke varslet om «22. juli-øvelsen»?

Lenke til kommentar

NWO sprayer oss med kjemikalier.

 

Ok, vi kan ta chemtrails som illustrasjon på hvor hjernevasket dere er.

I tråder som omhandler dette er det lagt frem videoer som viser fly som slipper ut kjemikalier, det er vist mønster av chemtrails som brer seg ut og blir til dis og skyer som skygger for solen.

Det er lagt ut videoer hvor piloter innrømmer å ha sluppet dette. Det er lagt ut videomateriale hvor nedfall er samlet opp og analysert osv.

Det er også lagt ut dokumentasjon som viser forskjellen på chemtrails og vanlige kondensstriper.

Men dere er ikke i stand til å forstå noe av dette, men roper hele tiden på "beviser"

 

Hvordan skal man da bevise noe for folk som er så hjernevasket at de ikke vil akseptere noen beviser ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ting vil bli verre, og vi vil få flere falsk flagg operasjoner, og "øvelser" hvor politiet bla prøver å skape mest mulig frykt for terrorister som ikke fins. Dvs de fins, men det er politiet selv som er terrorister.

Det har allerede vært noen allerede, bla denne.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10039175

Når har politiet tenkt å beklage for at de ikke varslet om «22. juli-øvelsen»?

 

Det vil de nok ikke beklage. Nå hadde de faktisk en øvelse før 22 juli aksjonene også for å dekke seg i fall noe gikk galt under bombingen eller skytingen på utøya.

Slike øvelser er vanlig foran falsk flagg aksjoner som disse. For om noen stiller sprsmål eller oppdager noe de ikke skal se, så kan politi og myndigheter si at dette er en del av øvelsen.

 

 

Når det gjelder stormingen av barnehagen, så er beklagelsen fra politiet bare et spill for galleriet.

For en slik skarp øvelse burde selvfølgelig aldri skje på en skole eller barnehage uansett.

Politiet burde øve på slikt andre steder, det fins nok av steder der de kan øve på slikt uten å plage noen, og om det hadde vært den minste vilje til det, og et lite snev av omsorg for unger og personell i denne barnehagen, så ville de gjort det også

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi er så hjernevasket at uansett hva du prøver på, så vil vi aldri få øynene opp.

 

Det er bra du innrømmer at dere er for hjernevasket til å forstå.

 

Men de av dere som ikke er helt grønnsak ennå, vil antakelig på et eller annet tidspunkt få øynene opp for hva som skjer, og da vil dere nok kanskje begynne å lure på hvorfor dere ikke forsto dette før.

Spesielt siden jeg nå sitter her og forteller dere hva som foregår.

Når du finner "beviser" som støtter din sak, hvordan vekter du bevisene da? Hva er det som gjør at noen ting anser du som reelle og virkelige, mens andre ting er propaganda fra NWO? Hvilke kriterier bruker du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi er så hjernevasket at uansett hva du prøver på, så vil vi aldri få øynene opp.

 

Det er bra du innrømmer at dere er for hjernevasket til å forstå.

 

Men de av dere som ikke er helt grønnsak ennå, vil antakelig på et eller annet tidspunkt få øynene opp for hva som skjer, og da vil dere nok kanskje begynne å lure på hvorfor dere ikke forsto dette før.

Spesielt siden jeg nå sitter her og forteller dere hva som foregår.

Når du finner "beviser" som støtter din sak, hvordan vekter du bevisene da? Hva er det som gjør at noen ting anser du som reelle og virkelige, mens andre ting er propaganda fra NWO? Hvilke kriterier bruker du?

 

Dette er ikke "min sak"det er ikke jeg som vil globalisere verden og legge alle land inn under en verdensregjering.

Det er ikke jeg som vil oppgi Norges selvstendighet, og selge både land og folk til de jødiske bankeierne som står bak NWO.

Det er ikke jeg som ønsker å innføre globalt tyrrani, og overvåking av alle.

Det er ikke jeg som ønsker å ta livet av størstedelen av verdens befolkning.

 

Så dette er ikke "min sak" Jeg har lenge prøvd å advare mot det som skjer, og vil dere ikke tro meg så får dere bare vente og se hva som skjer.

Om dere ikke vil høre på dem som prøver å advare, så fortjener dere det som kommer.

 

Falsk flagg aksjoner som den i Oslo og på utøya, er bare innledende manøvre for å få den nødvendige overvåking på plass, samt å venne folk til mer politi og "sikkerhetskontroller" samt politiøvelser (terroraksjoner utført av politiet) som den jeg linket til over

  • Liker 2
Lenke til kommentar

NWO sprayer oss med kjemikalier.

 

Ok, vi kan ta chemtrails som illustrasjon på hvor hjernevasket dere er.

I tråder som omhandler dette er det lagt frem videoer som viser fly som slipper ut kjemikalier, det er vist mønster av chemtrails som brer seg ut og blir til dis og skyer som skygger for solen.

Det er lagt ut videoer hvor piloter innrømmer å ha sluppet dette. Det er lagt ut videomateriale hvor nedfall er samlet opp og analysert osv.

Det er også lagt ut dokumentasjon som viser forskjellen på chemtrails og vanlige kondensstriper.

Men dere er ikke i stand til å forstå noe av dette, men roper hele tiden på "beviser"

 

Hvordan skal man da bevise noe for folk som er så hjernevasket at de ikke vil akseptere noen beviser ?

 

Dette er jo det rare. Nar man diskuterer konspirasjoner generelt hevdes det at man sitter pa lassevis med beviser osv. Men nar man gar inn pa hver enkelt sak blir det plutselig mye tynnere og man sitter ofte igjen med "Jeg har beviser men du er for dum" osv. Noen vil kanskje si:"Put your money where your mouth is"...

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/09/29/nyheter/innenriks/terrorangrepet/terror/oslo/18346389/

 

"PST får selv vurdere om de gjorde en forsvarlig etterretningsjobb før terroren rammet Norge 22. juli, og ønsker ikke åpenhet rundt interngranskingen, skriver Dagsavisen.

 

På tross av at Politiets sikkerhetstjeneste (PST) er direkte underlagt Justisdepartementet, har departementet verken stilt krav til evalueringsarbeidet eller lagt premisser for gjennomføringen av PST-granskingen.

 

To evalueringsutvalg er nedsatt av PST-ledelsen. Det ene skal undersøke etterretningsarbeidet før 22. juli, og det andre skal se på sikkerhetstjenestens innsats etter terrordagen.

 

PST-ledelsen ønsker ikke å gå ut med navnene på dem som leder de to granskingsutvalgene.

 

- Vi har vurdert å la mediene få snakke med utvalgslederne og kommet til at det ikke er hensiktsmessig nå. Vi kan imidlertid fortelle at utvalgene har påbegynt sitt arbeid med innsamling av informasjon. Ut over det ønsker vi ikke å kommentere saken ytterligere, sier informasjonssjef Martin Bernsen i PST til Dagsavisen."

 

Ha-ha-ha. For en syrlig vits.

Endret av Juviking
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jepp.

 

Det er viktig at ALLE VET de nøyaktige sikkerhetsrutinene for politi og spesialpoliti.

 

For da vil i alle fall vi kunne kritisere dem når terroristene fullstendig omgår sikkerhetsrutinene for politi og spesialpoliti... ... ... prikk prikk prikk

 

Terroristene omgår sikkerhetsrutinene uansett fordi det er politiet selv som er terroristene,og de bruker syndebukker som ABB til å stå frem og ta på seg skylden for terroren.

Så ingen "sikkerhetsrutiner" vil hindre terror siden det er politiet som står for både "sikkerhetsrutiner" og terroraksjonene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jepp.

 

Det er viktig at ALLE VET de nøyaktige sikkerhetsrutinene for politi og spesialpoliti.

 

For da vil i alle fall vi kunne kritisere dem når terroristene fullstendig omgår sikkerhetsrutinene for politi og spesialpoliti... ... ... prikk prikk prikk

 

Terroristene omgår sikkerhetsrutinene uansett fordi det er politiet selv som er terroristene,og de bruker syndebukker som ABB til å stå frem og ta på seg skylden for terroren.

Så ingen "sikkerhetsrutiner" vil hindre terror siden det er politiet som står for både "sikkerhetsrutiner" og terroraksjonene.

Gjesp...kom heller med disse "bevisene" dine du

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...