Gå til innhold

Flere skyttere i Utøya-massakren.


Anbefalte innlegg

 

Politiets forklaringer på dette er ganske latterlige og uten troverdighet.

Så at de nekter dette er jo bare et ytterligere tegn på at de var med og planla hele aksjonen, og at ABB var en utvalgt syndebukk.

 

I tillegg så har jo politiet igjen forandret forklaring.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10023267

Endret av Baltazar94
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er faktisk ingenting som helst som tilsier at regjeringen visste om det eller at politiet var med på å planlegge det.

 

Hvis du i det hele tatt kan tenke selvstendige tanker , så er det ikke vanskelig å finne ut at de eneste i Norge som hadde motiv for å gjøre noe slikt som dette er er nettopp regjeringen og politiet.

 

Så ditt problem er enten at du ikke kan tenke selvstendige tanker, mao du er hjernevasket av Norsk media.

Eller du av en eller annen grunn forsvarer regjeringen og politiet uansett hva de gjør.

 

At ABB skulle gjøre noe slikt som dette alene og på eget initiativ, er så usannsylig at sjansen for det er lik 0.

 

Jeg tror ikke du er rett person til å snakke om andres problemer her, da du tydligvis burde ha nok av dine egne hvis du virkelig tror på de bisarre konspirasjonteoriene dine..

 

Forklar for oss hvorfor det jeg sier skulle være så utrolig og umulig ?

Myndigheter har jo drevet med slike falsk flagg aksjoner mot sitt eget folk opp gjennom hele historien for å få ting slik de selv vil.

 

I USA og div andre land så har de også i moderne tid drevet med dette i flere tiår.

 

Det eneste som er nytt nå, er at noen av oss er begynt å avsløre at myndighetene i Norge også driver med slike falsk flagg aksjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forklar for oss hvorfor det jeg sier skulle være så utrolig og umulig ?

 

Det er ikke umulig, men det er heller ikke umulig at den offisielle historien stemmer. Selv om det nok oppfattes som veldig sosialistisk for deg, ja kanskje på grensen til kommunistisk, foretrekker de fleste av oss å ha solide kilder for påstander. Men for all del, om du klarer å bevege deg inn i det røde landskapet tar vi gjerne imot det du måtte ha av kilder for at din teori stemmer, men begrens gjerne youtube-videoene og gi oss tekstbaserte kilder istedet.

Endret av ChaosPredicted
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faktum er at Baltazaar vet at det er staten og politiet som står bak. Dette mener han å kunne underbygge med en rekke indisier som for alle andre fremstår som veldig intetsigende. Han vet dette og er, så vidt jeg har forstått, ikke i tvil om at det er "makta" som står bak. Likefullt kan han ikke presentere ett eneste bevis. Han kan legge ut nyhetslinker som egentlig ikke sier noe som helst om at staten og jødekonspirasjonen står bak, men ber du om håndfaste beviser så karakteriserer han dette som en hersketeknikk. Han har derfor bedt om at vi slutter å be om bevis, dette på tross av at han selv har påstått at han sitter på bevis, men disse nekter han å vise til oss.

 

Spørsmålet blir jo da: hvordan kan man være 100% sikker på at den store jødekonspirasjonen, gjennom "staten" står bak, men ikke klare å presentere beviser i det hele tatt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forklar for oss hvorfor det jeg sier skulle være så utrolig og umulig ?

 

Det er ikke umulig, men det er heller ikke umulig at den offisielle historien stemmer.

De er ikke umulig at den offisielle historien stemmer, men vi vet jo egentlig ikke ennå helt hva den er. Politiet forandrer jo forklaring hele tiden.

Det er imidlertid svært usannsynlig at en person kunne gjort dette helt alene slik politi og regjeringen påstår .

Han hadde jo heller ikke noe virkelig motiv,han hadde begrensede muligheter,hva vet vi feks om hans kunnskaper om sprengstoff ol ?

 

Han hadde heller ingenting å oppnå med å gjøre noe slikt.

Politiet og regjeringen hadde derimot tilgang til ubegrensede ressurser, de hadde makt og myndighet til å gjennomføre det slik de ville, og de hadde mye å oppnå ved å gjennomføre det.

Og hvorfor neter politiet åpne rettsmøter, ?

Hvorfor nekter de advokatene innsyn i etterforskningen, på tross av at de har lovlig rett til det ?

Hvorfor nekter politiet å de pårørende å få innsyn i Breiviks forklaringer ?

Hvorfor ventet politiet så lenge med å gripe inn, på tross av at de hadde folk der ganske raskt ?

Hvorfor brukte de ikke politihelikopteret på tross av at det sto klart, og mannskapet var møtt opp ?

Og hvorfor drev politiet med sprengninger på Breiviks gård like etter at han ble tatt ?

Hvorfor lyver politiet hele tiden, og forandrer forklaring etter som de blir avslørt i media ?

Hvorfor hadde politiet en øvelse på en identisk hendelse som ble avsluttet bare en halv time før bomben smalt i oslo ?

Slike øvelser har vært vanlig ved lignende falsk flagg aksjoner i andre land, fordi politiet da lett kan smugle inn ekte bomber sammen med øvelsesbomber.

Politiet har en profesjonell beredskapstropp som har trent på slike situasjoner som dette, og er i beredskap nettopp for å slå til så raskt som mulig. Hvorfor gjorde de ikke det, men lot ABB få tid til å skyte så mange, på tross av at de fikk telefoner fra pårørende, og også fra ABB selv som ønsket å overgi seg ?

Hvordan klarte ABB å skyte så mange ?

Når han hadde skutt en, så ville det være naturlig å tro at de andre spredte seg og løp unna.

Det er veldig vanskelig å treffe et mål i bevegelse på langt hold.

Politiet sier at ABB sjøt 186 skudd. Men det er også omtrent umulig å skyte 69 bevegelige mål på langt hold og som i tillegg løper i forskjellige retninger, og bruke bare 186 skudd.

 

Det er bra du er kommet til at det ikke er umulig at myndighetene gjorde dette. For det jeg vil er at folk skal tenke gjennom dette og ikke tro blindt på myndighetenes løgner.

 

Å prøve å dokumentere noe for folk som sluker myndighetenes versjon rått og blindt avviser alt annet, er nytteløst.

Derfor er mitt håp at folk skal komme bort fra denne nesegruse tilbedelsen av myndighetene og politiet, slik at de ikke lenger tror blindt på alt som regjeringen og politiet sier, men begynner å tenke litt selv.

 

Beviser og dokumentasjon er vanskelig å oppdrive, for myndigheter og politi vil jo ikke fremskaffer dokumentasjon og beviser på at de selv har gjort dette, det vil heller ikke media.

Derfor må vi drive med litt egen etterforskning, og tenke litt over dette selv.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er imidlertid svært usannsynlig at en person kunne gjort dette helt alene slik politi og regjeringen påstår .

Hvorfor det?

Han hadde jo heller ikke noe virkelig motiv,han hadde begrensede muligheter,hva vet vi feks om hans kunnskaper om sprengstoff ol ?

Han hadde heller ingenting å oppnå med å gjøre noe slikt.

 

Har du spørt han?

Lenke til kommentar

Det er imidlertid svært usannsynlig at en person kunne gjort dette helt alene slik politi og regjeringen påstår .

Hvorfor det?

Han hadde jo heller ikke noe virkelig motiv,han hadde begrensede muligheter,hva vet vi feks om hans kunnskaper om sprengstoff ol ?

Han hadde heller ingenting å oppnå med å gjøre noe slikt.

 

Har du spørt han?

 

Nå må du begynne å tenke litt, og ikke bare godta regjeringens og politiets påstander.

 

Det er politiets oppgave å sannsynliggjøre at ABB kunne ha gjort dette alene, og deretter å dokumentere og bevise det.

 

Det har de ikke gjort men bare kommet med tomme påstander og mange løgner og bortforklaringer.

Meningen med de spørsmålene jeg kom med, er at folk skal begynne å tenke over dette selv.

For når politiet ikke vil gå ut med slike opplysninger som kan sannsynliggjøre at ABB kan ha gjort dette alene, så er det åpenbart at de har noe å skjule, og at ABB antakelig ikke hadde slike kunnskaper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meningen med de spørsmålene jeg kom med, er at folk skal begynne å tenke over dette selv.

 

Just did, og tviler på det er så vanskelig å lage en bombe igrunn. Har sett mange oppskrifter på nett som kan virke vanskeligere enn den bomben ABB mekka i hop.

 

 

Og hvorfor skulle det være så vanskelig å plassere en bil med sprenstoff, samt komme seg ut til utøya egentlig?

Lenke til kommentar

Meningen med de spørsmålene jeg kom med, er at folk skal begynne å tenke over dette selv.

 

Just did, og tviler på det er så vanskelig å lage en bombe igrunn. Har sett mange oppskrifter på nett som kan virke vanskeligere enn den bomben ABB mekka i hop.

 

 

Og hvorfor skulle det være så vanskelig å plassere en bil med sprenstoff, samt komme seg ut til utøya egentlig?

 

Jeg tror ikke du har tenkt noe særlig over dette.

 

For hvordan kan vi vite om Breivik laget en bombe ?

 

Og hvordan kan vi vite om Breivik virkelig parkerte en bil med en bombe utenfor regjeringsbygget ?

 

Jeg har sett dette bildet som skulle "bevise" det, men så vidt jeg kan se så er personen på bildet mindre og spinklere bygd enn Breivik.

Jeg har heller ikke sett noen parkert varebil der de påstår den sto,eller vraket av den varebilen politiet påstår at han brukte.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke du har tenkt noe særlig over dette.

 

For hvordan kan vi vite om Breivik laget en bombe ?

 

Og hvordan kan vi vite om Breivik virkelig parkerte en bil med en bombe utenfor regjeringsbygget ?

 

Jeg har sett dette bildet som skulle "bevise" det, men så vidt jeg kan se så er personen på bildet mindre og spinklere bygd enn Breivik.

Jeg har heller ikke sett noen parkert varebil der de påstår den sto,eller vraket av den varebilen politiet påstår at han brukte.

 

Hvorfor skulle jeg ikke ha tenkt noe særlig på dette?

Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke du har tenkt noe særlig over dette.

 

For hvordan kan vi vite om Breivik laget en bombe ?

 

Og hvordan kan vi vite om Breivik virkelig parkerte en bil med en bombe utenfor regjeringsbygget ?

 

Jeg har sett dette bildet som skulle "bevise" det, men så vidt jeg kan se så er personen på bildet mindre og spinklere bygd enn Breivik.

Jeg har heller ikke sett noen parkert varebil der de påstår den sto,eller vraket av den varebilen politiet påstår at han brukte.

 

Hvorfor skulle jeg ikke ha tenkt noe særlig på dette?

 

Fordi du tror på politiets påstander,og automatisk går ut fra at ABB har gjort dette alene slik de påstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han hadde jo heller ikke noe virkelig motiv,han hadde begrensede muligheter,hva vet vi feks om hans kunnskaper om sprengstoff ol ?

 

han publiserte jo 1500 sider med "motiv" en time før det skjedde.

 

Nei det gjorde han ikke, det meste var kopiert fra andre. Og det kunne også like gjerne publisert av politiet selv.

Igjen er det bare påstander fra politiet. Ingen beviser.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han hadde jo heller ikke noe virkelig motiv,han hadde begrensede muligheter,hva vet vi feks om hans kunnskaper om sprengstoff ol ?

 

han publiserte jo 1500 sider med "motiv" en time før det skjedde.

 

Nei det gjorde han ikke, det meste var kopiert fra andre. Og det kunne også like gjerne publisert av politiet selv.

Igjen er det bare påstander fra politiet. Ingen beviser.

 

Har du lest igjennom manifestet? jeg har, og det kommer klart fram at han hadde et motiv med handlingene. Hvis du har litt kjennskap til psykologi, så ligger det nok et annet motiv bak som går på realisering av egen person.

 

Alt alle skriver, kan jo være noe andre har skrevet så lenge du selv ikke sitter å ser personen skrive det for hånd selv. At politiet like gjerne kunne skrevet det, blir for dumt, da du ikke har noen andre beviser enn en formening du har gjort deg opp i hodet ditt. Jeg tror du bør roe ned på konspirasjonstresset ditt og innse at det kun er et form for internt selvforsvar fordi du ikke forstår verden rundt deg og mangler spenning i din egen omkrets. For oss andre her på forumet så viser du kun dårlig selvinnsikt og en forferdelig kildekritikk.

Lenke til kommentar
Det er faktisk ingenting som helst som tilsier at regjeringen visste om det eller at politiet var med på å planlegge det.

Hvis du i det hele tatt kan tenke selvstendige tanker , så er det ikke vanskelig å finne ut at de eneste i Norge som hadde motiv for å gjøre noe slikt som dette er er nettopp regjeringen og politiet.

 

Så ditt problem er enten at du ikke kan tenke selvstendige tanker, mao du er hjernevasket av Norsk media.

Eller du av en eller annen grunn forsvarer regjeringen og politiet uansett hva de gjør.

 

At ABB skulle gjøre noe slikt som dette alene og på eget initiativ, er så usannsylig at sjansen for det er lik 0.

ABB hadde motiv, men dette faktum feier du under teppet. Det vitner ikke om selvstendige tanker når du bevisst sprer feilinformasjon om ulike motiver.

 

Ok. Fortell oss da hvilket personlig motiv ABB hadde for å gjøre noe slikt som dette ?

 

At politiet sier han hadde motiv, holder ikke, det er bare en tom påstand inntil de klarer å bevise det. Og hittil så har ikke politiet engang gjort forsøk på å bevise noe som helst.

De kommer bare med en endeløs strøm av tomme påstander og bortforklaringer for å avlede oppmerksomheten, og mistenkeliggjøre dem som ikke uten videre godtar politiets "forklaringer"

 

Myndighetene og politiet hadde motiv.

De vil jo innføre DLD, og vil gjerne vise folket at DLD er nødvendig.

De vil vise folket at "terrorfaren" er reell. Og de vil også ha mulighet til mer overvåkning og flere sjekkpunkter og "sikkerhetskontroller"

 

Vi har også det faktum at ap og Jens Stoltenberg var i ferd med å bli mektig upopulære.

Jens Stoltenberg og div andre ap politikere var jo også raskt ute for å utnytte skytingen på utøya til fordel for ap.

 

En som var uforberedt på det som skjedde, og som hadde medfølelse med ofrene og de etterlatte, han eller hun ville ikke være så raskt ute for å utnytte dette til fordel for et bestemt politisk parti.

 

En leder som bryr seg om sitt folk ville ikke tenkt på å utnytte dette for politisk vinning i det hele tatt.

Det var ikke politiet som fortalte om motivene hans, men hans eget manifest. Dessuten har han vært aktiv i nettdebatter og gitt uttrykk for de samme frustrasjonene (dog uten å gi uttrykk for ønsker om bruk av vold). ABB har altså selv forklart hvorfor han gjorde som han gjorde.

 

At denne saken skulle brukes for å innføre DLD er bare tull og vås fra din side. DLD var vel allerede vedtatt da det skjedde, og saken gjorde jo faktisk at innføringen av DLD måtte utsettes. Dessuten har myndighetene selv påpekt at DLD ikke ville ha stoppet eller hindret ABB.

 

Ikke rart du tenker som du gjør. Du følger jo ikke med på noe, men dikter bare opp ting i hodet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...